تشک بادی داخل ماشین آریزو 6

intex 42332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین آریزو 6 یکی دیگر از سری تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که برای محیط داخلی ماشین آریزو 6 طراحی و استانداردسازی شده است . این تشک بادی ماشین دارای رویه ای مواج می باشد که کاملا ضد تعریق است و در شرایط آب و هوایی مختلف می تواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . همچنین در بخش رویه این تشک بادی از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت نیز است و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا بزرگسال نیز استفاده کنید . این محصول به همراه خود دارای یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین می باشد که مدت زمان راه اندازی تشک را بسیار کوتاه کرده است و ظرف سه دقیقه می توانید این محصول را باد کنید . همچنین دو کوسن بادی که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را دارند و همچنین یک ساک حمل دسته دار نیز به همراه این محصول برای شما ارسال می شود تا پکیجی جذاب و کاربردی را در اختیار داشته باشید . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی صندلی عقب ماشین 150 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک الی دو نفر بزرگسال استانداردسازی شده است . همچنین برخلاف ابعاد بزرگی که این محصول دارد ، وزن آن به خوبی سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 4 کیلو گرم به همراه لوازم جانبی همراه خود دارد . فروشگاه اینتکس تهران این تشک بادی ماشین را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت برای شما عرضه کرده است و همین حالا می توانید آن را از طریق روش های موجود در وب سایت سفارش داده و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .


نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری پی وی سی چرم
 جنس کف پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات  ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین آریزو 6 یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است . تشک های بادی داخل ماشین یکی از برترین گزینه ها برای استراحت و خواب در مسافرت ها می باشند که شرایط ایده آل و استانداردی را فراهم می کنند تا به راحتی بتوانید درون ماشین خوابیده و پس از رسیدن به مقصد سر حال باشید . متریال استفاده شده در ساختار بدنه این تشک بادی به گونه ای می باشد که عملکرد فوق العاده آن به خوبی قابل مشاهده است و سالیان سال با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید . اگر شما هم ماشین آریزو 6 دارید و به دنبال خرید تشک بادی ماشین ایده آل و استاندارد هستید ، بهتر است تا در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید و اطلاعات جامعی را برای خریدی آگاهانه به دست آورید .

جنس بدنه یکی از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین باید به آن توجه داشته باشید زیرا ماهیت استفاده و همچنین طول عمر محصول را به خوبی نشان می دهد . این تشک بادی ساخته شده از مواد اولیه ترکیبی می باشد که باعث شده عملکردی متفاوت را از آن شاهده باشیم . در بخش رویه این تشک بادی ماشین از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، سازگاری بالایی با پوست بدن افراد نیز خواهد داشت . این نوع جنس وینیل کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید .

اما برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف و ستون های نگهدارنده بادی آن از وینیل دو لایه طرح چرم استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این محصول را به خوبی افزایش داده است . همچنین با نگاهی دقیق تر به سطح رویه این محصول می توان ساختاری مواج را مشاهده کرد که کاملا ضد تعریق می باشد و گردش هوای ایده آل در میان سطح تشک و بدن فرد ایجاد می کند که باعث می شود تا بتوانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی ماشین که در بخش های بالاتر به آن اشاره شد ، بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با تشک های بادی یک نفره بسیار بیشتر است و می توانید از آن در ظرفیت های یک و دو نفره بزرگسال به راحتی استفاده نمایید .

در صورت خرید پمپ ، این پمپ باد قدرت انتقال باد بالایی دارد و به همین خاطر در مدت زمان تقریبی چهار الی پنج دقیقه ای می توانید تشک بادی را راه اندازی کنید . ستون های نگهدارنده این محصول از تشک بادی اصلی به صورت مجزا تعبیه شده است و به همین خاطر می توانید از تشک بادی اصلی به عنوان تشک بادی کمپینگ در خارج از ماشین و درون چادر مسافرتی استفاده کرده و در واقع با خرید این تشک بادی با یک تیر دو نشان می زنید .

علاوه بر چسب تعمیر درون بسته بندی این محصول می توان یک ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی را مشاهده کرد که کامل ترین پکیج تشک بادی ماشین را به صورت یکجا برای شما فراهم می آورند . وزن این محصول با توجه به بکارگیری متریال سبک و البته درجه یک به خوبی سبک نگه داشته شده است و به 4 کیلو گرم رسیده که نشان از این امر و سهولت در جا به جایی آن دارد . برای خرید این تشک بادی ماشین جذاب کافیست تا همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...