تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

intex 553242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج 

این محصول بادی وسیله و ابزار بسیار خوبی برای استفاده در مسافرت ها می باشد . همواره همه ما علاقه داریم که سفری راحت و دلچسب را رقم بزنیم ، برای همین اگر از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید ، می توانید تشک و تخت خوابی نرم و راحت را همواره با خود به همراه داشته باشید و در هر زمان که احساس خستگی کردید ، بتوانید تشک بادی را راه اندازی کرده و به عقب ماشین رفته و استراحت کنید . همچنین شما می توانید این تشک ها را برای سرنشینان عقب راه اندازی کنید تا در طول مسافرت بتوانند در یک شرایط بسیار خوبی بر روی تشک نشسته و استراحت کنند . این تشک ها برای کودکان نیز مناسب بوده و آن ها بسیار راحت خواهند بود . حتی برای راحتی بیشتر شما ، دو عدد کوسن بادی نیز قرار داده شده است که از آن ها نیز می توانید استفاده کنید . 

تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده در داخل ماشین اسپورتیج ساخته شده است و می توان گفت که یک تشک مناسب برای استفاده در ماشین های شاسی بلند خواهد بود ، برای اینکه اسپورتیج یک ماشین شاسی بلند بوده و برای همین نیز باید تشک بادی متناسب با آن را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس تمامی تشک های بادی داخل ماشین را بر حسب مدل ماشین تفکیک کرده است تا بتوانید محصول را به راحتی ثبت سفارش کنید . این تشک های بادی دارای رنگبندی بوده و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارید ، رنگ تشک بادی داخل ماشین خود را انتخاب نمایید . رنگ های تیره بیشتر از هر رنگ دیگری طرفدار دارد ، ولی با این وجود تشک های رنگ روشن نیز طرفداران خاص خود را دارند . 

  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه مخملی
  • تولید در رنگبندی های مختلف
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای دریچه تخلیه باد مجزا
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج یکی از زیباترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که در فضای داخل ماشین اسپورتیج می توانید از آن استفاده کنید و به خوبی برای فضای داخلی این ماشین استانداردسازی شده است . این محصول دارای رویه ای کاملا ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد که از این رو شرایط را برای استفاده تمامی نفرات حتی افراد با پوست حساس فراهم می آورد و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت . این محصول دارای ستون های نگهدارنده بادی می باشد که به همراه تشک بادی اصلی که دارد ، مجموعه ای کامل برای استراحت درون ماشین را برای شما فراهم می آورد .

تمامی این اجزا که ذکر شد به صورت مجزا از هم ساخته شده اند و این امر باعث می شود تا بتوانید با خیالی راحت علاوه بر داخل ماشین از تشک بادی رویه محصول در فضای بیرون از ماشین به عنوان مثال در داخل چادر مسافرتی استفاده کنید و با خرید تشک بادی ماشین ، با یک تیر در واقع دو نشان بزنید . همانطور که در تصاویر این تشک بادی مشاهده می کنید دارای رویه ای مواج می باشد که به صورت ضد تعریق ساخته شده است و با توجه به گردش هوای مطلوبی که میان بدن فرد و سطح تشک ایجاد می کند باعث می شود تا برای استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف محدودیتی نداشته باشید . 

همچنین این نوع ساختار به خوبی از لیز خوردن بدن به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا جلوگیری می کند و باعث می شود تا بتوانید در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز به راحتی از آن استفاده کنید . به طور کلی می توان گفت که اگر قصد سفر با ماشین و یا طی مسافت های طولانی را دارید می توانید در قسمت صندلی عقب ماشین خود یک تخت بادی راحت برای استفاده یک الی دو نفره بزرگسال در اختیار داشته باشید . البته گفتنی است که استفاده از این تشک بادی به فضای ایجاد شده ارتباط چندانی ندارد و باید در هنگام استفاده به قابلیت تحمل وزن آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید تا بهترین عملکرد را مشاهده کنید .

این محصول به گفته برند سازنده آن دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 300 کیلو گرم می باشد که از این رو به راحتی می تواند وزن دو نفر بزرگسال را بر روی خود مهار نماید . البته توصیه می کنیم تا با استفاده درست و عدم جامپینگ بر روی تشک ، به افزایش طول عمر آن کمک کنید تا سالیان سال بتوانید بدون دغدغه از آن استفاده نمایید . یکی از مهمترین مزیت های این تشک بادی را می توان وزن کم و انعطاف پذیری بالای متریال سازنده آن دانست که باعث می شود تا فضای زیادی را از شما اشغال نکند و به راحتی بتوانید آن را درون ماشین در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . وزن این تشک بادی به همراه لوازم جانبی که دارد بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

جنس رویه این تشک بادی ماشین از پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل می باشد که سازگار بسیار بالایی با پوست بدن افرا دارد و به دلیل نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای که دارد به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد . اما برای افزایش استحکام در بخش های کناری و ستون های نگهدارنده بادی این تشک بادی می توان وینیل طرح چرم را مشاهده کرد که قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش داده است و استحکام فوق العاده ای را برای محصول به همراه داشته .

در صورت خرید پمپ به همراه این محصول یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین نیز برای شما ارسال می شود که راه اندازی تشک را به راحتی آب خوردن می کند . همچنین علاوه بر پمپ باد می توان درون بسته بندی این محصول ، یک ساک حمل دسته دار را مشاهده کرد که جا به جایی را به راحتی حتی در پیاده روی ها امکان پذیر می کند . دو کوسن بادی نیز از دیگر لوازم جانبی می باشد که درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است و نیاز شما به همراه داشتن بالشت های سنتی را برطرف می کند . همین حالا می توانید این تشک بادی ماشین با کیفیت را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...