تشک بادی داخل ماشین اطلس

intex 13331

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اطلس با رنگ زیبا و جذابی که دارد می تواند برای استراحت درون ماشین در هنگام سفر و یا طی مسافت های طولانی کارایی خود را به خوبی به نمایش بگذارد . این تشک بادی صندلی عقب ماشین دارای ساختاری متشکل از دو ستون بادی می باشد که به خوبی فضای خالی میان صندلی های عقب و جلو را پر می کند و سپس تشک بادی اصلی بر روی صندلی ها قرار می گیرد تا فضایی به همانند تختخواب خانگی را برای استفاده شما به وجود آورد . این تشک بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم دارد که فراتر از استاندارد تشک های بادی یک نفره است و در ظرفیت یک الی دو نفره بزرگسال می توانید از آن استفاده کنید . شایان ذکر است که این تشک بادی ماشین درون بسته بندی خود یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین ، دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار ، دارد که نیاز شما به خرید لوازم جانبی را برطرف می کند و می توانید پکیج کامل برای سفر را در اختیار داشته باشید . دریچه های بادی این تشک بادی به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی سریع می توانید در جهت تخلیه باد نیز از آن ها بهره مند شوید و با توجه به تست های صورت گرفته باد کردن این محصول در مدت زمان سه دقیقه ای امکان پذیر است . در ساختار بدنه این محصول از وینیل طرح چرم و جیر استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . فروشگاه اینتکس تهران این تشک بادی ماشین اطلس را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت عرضه کرده است و همین حالا می توانید سفارش خرید خود ثبت و نهایی کنید .


نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری پی وی سی چرم
 جنس کف پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، پمپ باد برقی ، کوسن بادی



تشک بادی داخل ماشین اطلس که برای یکی از ماشین های جدید برند سایپا می باشد برای اولین بار توسط فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت عرضه شده است . این تشک بادی ماشین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا سفری راحت تر داشته باشید و پس از رسیدن به مقصد سرحال به تفریح خود ادامه دهید . تشک بادی فوق با توجه به استانداردسازی هایی که بر روی آن ایجاد شده است می تواند تختخوابی مناسب را در قسمت صندلی عقب ماشین برای شما ایجاد کند تا در ظرفیت یک و یا دو نفره بر روی آن استراحت کنید . خرید تشک بادی ماشین اطلس می تواند بهترین و البته مقرون به صرفه ترین راه برای استراحت درون ماشین باشد .

لازم به ذکر است که ساختار بدنه این تشک بادی به صورت مجزا از هم ساخته شده است ، به همین خاطر با خرید این محصول در واقع با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک بادی ماشین ، صاحب تشک بادی کمپینگ نیز می شوید ، زیرا از تشک بادی اصلی این محصول می توانید در خارج از ماشین و درون چادر مسافرتی به راحتی استفاده کنید . یکی از مهمترین مزیت های این تشک بادی ماشین را می توان وزن بسیار سبک آن دانست که سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه خواهد داشت . وزن این تشک بادی بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد و انعطاف پذیری بالای بدنه آن باعث شده تا به هنگام جمع شدن ، فضای بسیار کمی را اشغال کند و در مسافرت ها جای زیادی از شما نگیرد .

متریال استفاده شده در ساختار بدنه این تشک بادی خودرو از برترین های بازار می باشد و برای انواع پوست بدن با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید . وینیل جیر یا همان مخملی که در بخش رویه این تشک بادی به کار گرفته شده است ، کاملا ضد حساسیت و البته ساختار آن ضد تعریق می باشد که باعث می شود تا بتوانید از این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید . اما برای بالا بردن استحکام این تشک بادی در بخش ستون های نگهدارنده ، و کف و قسمت های کناری تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا مقاومت بالاتری را از آن شاهده باشید .

با توجه به تدابیر اندیشیده شده ، قابلیت تحمل وزن این محصول به خوبی افزایش پیدا کرده است و به 150 کیلو گرم رسیده که از تشک های بادی یک نفره بیشتر و مناسب برای استفاده یک الی دو نفره بزرگسال می باشد . در هنگام استفاده از این محصول باید از پریدن بر روی آن و همچنین برخورد اجسام تیز به بدنه خودداری کنید تا طول عمر بالاتر و عملکرد فوق العاده تری را از آن شاهد باشید . این تشک بادی دارای رویه ای مواج می باشد که از لیز خوردن بدن بر روی تشک به خوبی جلوگیری به عمل می آورد به همین خاطر در هنگام حرکت ماشین نیز به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و به استراحت بپردازید .

بسته لوازم جانبی که به همراه این تشک بادی وجود دارد یکی از کامل ترین پکیج ها می باشد . درون بسته بندی این محصول ( در صورت خرید پمپ ‌) یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین وجود دارد که می تواند راه اندازی محصول را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای امکان پذیر کند . همچنین علاوه بر پمپ باد می توان یک ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی را درون بسته بندی مشاهده کرد که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را به صورت کامل برطرف می کند . اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید همین حالا می توانید آن را از طریق فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...