تشک بادی داخل ماشین النترا

intex 55523

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین النترا

از آنجایی که فروشگاه اینتکس انواع تشک های بادی ماشین های شرکت هیوندای را موجود کرده است ، جدیدا تشک بادی داخل ماشین النترا را نیز موجود کرده است که مناسب برای استفاده در داخل ماشین هیوندای النترا می باشد . بنابراین اگر شما این خودرو سواری را دارید و دوست دارید که با خودروی شخصی خود به مسافرت بروید ، می توانید با خرید تشک بادی داخل ماشین ، شرایط بهتری را برای داشتن یک سفر لذت بخش و دوست داشتنی ایجاد کنید . تشک های بادی عمدتا طراحی مشابهی دارند و اگر به تمامی آنها دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که تشک ها دارای پایه هستند تا شما به کمک این پایه ها بتوانید بخش زیرپایی ماشین را پر کنید . 

زیرپایی ماشین ها با استفاده از این تشک و پایه ها به بهترین شکل ممکن پر شده و در واقع شما یک تشک بزرگی را به همراه خواهید داشت که اگر آن را راه اندازی کنید ، طولی به اندازه 140 سانتی متر و عرض برابر با 90 سانتی متر خواهد داشت . اگر پایه های این تشک بادی را در نظر بگیریم ، ارتفاع تشک حدودا 50 سانتی متر خواهد بود . توجه داشته باشید که 15 الی 20 سانتی متر ارتفاع خود تشک بدون در نظر گرفتن پایه های تشک بادی خواهد بود . به منظور راحتی بیشتر شما ، برای این تشک بادی دو عدد کوسنی قرار داده شده است تا شما بتوانید از آن برای تکیه دادن و یا گذاشتن زیر سر خود استفاده کنید . این محصول در کنار خود ساک حمل مخصوص دارد .

تشک بادی داخل ماشین النترا با رنگبندی جذاب و طراحی مهندسی شده ای که دارد می تواند محیطی یکدست را برای استراحت درون ماشین حتی به هنگام حرکت برای شما فراهم آورد . تشک های بادی داخل ماشین محصولاتی جدید می باشند که با ورود به بازار محصولات بادی به خوبی توانسته اند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نمایند . این محصولات ساختاری تقریبا مشابه همدیگر دارند که برای انواع ماشین های خارجی و داخلی به بازار عرضه شده اند ؛ در این قسمت قصد داریم شما را با تشک بادی داخل ماشین النترا آشنا کنیم که می تواند در سفرهای شما بسیار کاربردی باشد و علاوه بر داخل ماشین از آن خارج از محیط ماشین نیز استفاده کنید .

همانطور که می دانید این تشک بادی با طراحی منحصربفردی که دارد و همچنین به دلیل ساختار مجزا از هم علاوه بر داخل ماشین قابلیت استفاده خارج از محیط ماشین را برای شما فراهم می آورد و به همین دلیل با خرید تشک بادی ماشین فوق در واقع با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر داخل ماشین می توانید صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز شوید . ارتفاع این تشک بادی به گونه ای تعبیه شده است که درون چادرهای مسافرتی نیز قابلیت استفاده دارد و با توجه به قابلیت تحمل وزنی که برای آن در نظر گرفته شده است می توانید فراتر از یک تشک بادی یک نفره و در ظرفیت دو نفره نیز از آن استفاده کنید . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای این محصول درنظر گرفته شده است بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی است .

مزیت بزرگ این تشک بادی را می توان وجود پکیجی کامل از لوازم جانبی به همراه آن دانست ، جایی که با خرید این تشک بادی دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا نخواهید داشت . این محصول در صورت ( خرید پمپ ) دارای یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین می باشد که راه اندازی تشک را به سادگی آب خوردن برای شما می کند . این پمپ باد با زدن یک دکمه و اتصال به برق شروع به فعالیت می کند و با توجه به تست های صورت گرفته در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای می توانید این محصول را آماده استفاده کنید . دو کوسن بادی نیز از دیگر لوازم جانبی می باشد که برای راحت تر استراحت کردن کاربردهای بسیاری دارد . همچنین وجود یک ساک حمل دسته دار باعث شده تا به راحتی بتوانید این مجموعه را به صورت یکجا جا به جا کرده و به همراه خود حتی در پیاده روی ها داشته باشید .

استفاده از متریال درجه یک در ساختار بدنه این محصول باعث شده تا بتوانید از آن در محیط های مختلف استفاده کنید . همانطور که از تصاویر این تشک بادی ماشین مشخص است در قسمت رویه آن از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است که بسیار نرم می باشد و دارای انعطاف پذیری بالایی است . این نوع وینیل برای پوست بدن به خوبی استانداردسازی شده است و می توانید با خیالی راحت از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید . سازگاری بالا و همچنین نرمی و لطافت این نوع تشک بادی در قسمت رویه به گونه ای می باشد که با کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود و با خیالی راحت می توانید از آن برای کودکان و سالمندان نیز استفاده نمایید .

وزن این تشک بادی برخلاف ابعاد بزرگی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و به سادگی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . انعطاف پذیری بالای متریال تشکیل دهنده بدنه این تشک بادی نیز باعث شده تا حجم کمی را در هنگام جمع آوری اشغال کند و نیازی به فضای زیاد برای به همراه داشتن آن در مسافرت های خود نداشته باشید . همین حالا می توانید این تشک بادی ماشین را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت اورجینال از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87 سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ
  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین بی ام و
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...