تشک بادی داخل ماشین اوتلندر

intex 55908

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اوتلندر

شاید فکر کنید که تشک های بادی داخل ماشین تنها برای برخی از ماشین های شناخته شده و پر طرفدار بازار موجود شده است ، ولی فروشگاه اینترنتی اینتکس ، مدل های مختلفی از تشک های بادی داخل ماشین را موجود کرده است که می توان به تشک بادی داخل ماشین اوتلندر اشاره کرد . بنابراین اگر ماشین سواری شما ، ماشین میتسوبیشی اوتلندر باشد ، می توانید این مدل را به راحتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و آن را راه اندازی کنید . شما می توانید برای راه اندازی این تشک بادی از پمپ باد استفاده کنید . پمپ باد دستی بهترین پمپ برای شما خواهد بود چرا که در سفر قابل استفاده بوده و می توانید بدون نیاز به برق نیز تشک بادی را راه اندازی کنید . 

یکی از بهترین پمپ هایی که می تواند برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین کاربرد داشته باشد ، پمپ باد فندکی است ، این پمپ های باد به دلیل اینکه با جافندکی ماشین و با برق ماشین کار می کنند ، بهترین نوع پمپ برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین می باشد . این تشک بادی دو عدد بالش بادی دارد که به صورت جداگانه بوده و شما می توانید از آن ها نیز استفاده کنید . سطح تشک بادی داخل ماشین به صورت برجسته طراحی و ساخته شده است . رویه برجسته باعث می شود که نرم و راحت باشد ، از سوی دیگر این رویه می تواند از عرق کردن نیز جلوگیری کند چرا که گردش هوا بر روی تشک وجود داشته و رویه جیر محصول نیز می تواند خاصیت ضد تعریق داشته باشد . 

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 155 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه :  PVC طرح چرم
  • دارای رویه جیر ضد تعریق
  • دارای رنگبندی مختلف
  • دارای کوسن بادی
  • دارای ساک مخصوص
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین اوتلندر با کیفیت ساخت بالا و راحتی فوق العاده ای که دارد می تواند یک تختخواب ایده آل را در قسمت صندلی عقب ماشین در هنگام مسافرت ها برای شما ایجاد کند . این محصول با توجه به ساختار داخلی ماشین اوتلندر ساخته شده است و برای این فضا استانداردسازی شده است تا بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . مواد اولیه بکارگرفته شده در ساختار بدنه این محصول از نوع درجه یک می باشد و به همین خاطر با توجه به بازخورد های صورت گرفته راحتی فوق العاده ای دارد و می توانید با خیالی راحت سالیان سال در صورت استفاده درست از آن بهره مند شوید . اگر شما هم اهل سفر با ماشین شخصی خود هستید و قصد خرید تشک بادی ماشین با کیفیت و مقرون به صرفه دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا آن را به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی ماشین در ساختار رویه خود از پی وی سی یا همان وینیل جیر استفاده کرده است که دارای طراحی مواج می باشد . این طراحی مواج به خوبی در جهت گردش هوای میان سطح تشک و بدن شما عمل کرده و به همین خاطر از تعریق بدن شما جلوگیری به عمل می آورد . همچنین گفتنی است که راحتی فوق العاده و ضد حساسیت بودن جنس رویه این تشک بادی باعث شده تا مورد استقبال عموم قرار بگیرد و در هنگام خواب راحتی وصف ناپذیری را برایتان به وجود آورد . این نوع رویه در برابر اشیاء تیز به همانند بسیار دیگر از محصولات بادی مقاومت ندارد و در هنگام استفاده باید به صورت استاندارد از آن بهره مند شوید تا طول عمر بالایی را برایتان به نمایش بگذارد .

اجزای تشکیل دهنده این محصول که شامل ستون های بادی نگهدارنده و همچنین تشک بادی اصلی می باشد به صورت مجزا از هم ساخته شده اند و به همین خاطر به صورت جداگانه می توانید از تشک بادی اصلی برای استفاده در محیط های بیرونی ماشین نیز بهره مند شوید . در واقع با این مزیت شما با خرید تشک بادی فوق با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک بادی ماشین ، صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز خواهید شد . جنس قسمت های کف و ستون های نگهدارنده این محصول از وینیل طرح چرم دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و از این رو می توانید از آن تا وزن 150 کیلو گرم به راحتی استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

برای راه اندازی این تشک بادی کار سختی را پیش رو ندارید و در این خصوص برای راه اندازی هر چه ساده تر ، در صورت خرید پمپ ، درون بسته بندی محصول یک پمپ باد برقی قرار داده شده است که راه اندازی را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای برای شما امکان پذیر می کند . این پمپ باد برقی قابلیت اتصال به فندکی ماشین را نیز دارد و به همین خاطر دیگر نیازی به برق شهری جهت راه اندازی تشک نخواهید داشت . علاوه بر پمپ باد به همراه این تشک بادی می توان ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی را مشاهده کرد که پکیجی کامل را در اختیار شما قرار می دهد .

وزن این محصول با توجه به متریال سبکی که در ساختار بدنه آن به کار گرفته شده است به خوبی کاهش پیدا کرده و به 2.5 کیلو گرم رسیده که به سادگی قابل جا به جایی است . همچنین انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری این تشک بادی باعث شده تا به هنگام جمع آوری فضای کمی را اشغال کند و در مسافرت های فضای زیادی را از شما نگیرد . همین حالا می توانید این تشک بادی ماشین با کیفیت را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...