تشک بادی داخل ماشین اپتیما

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اپتیما کیا با تجهیزات کاملی که به همراه خود دارد می تواند از کاربردی ترین تشک های بادی سفری باشد که جالب است بدانید به صورت دو منظوره طراحی شده است و هم می توانید از آن درون ماشین و هم بیرون از ماشین استفاده کنید . این تشک بادی خودرو دارای بخش هایی مجزا از هم می باشد که از دو قسمت اصلی ستون های نگهدارنده و تشک بادی رویه تشکیل شده است . ستون نگهدارنده بادی از تشک رویه این محصول به صورت کامل قابلیت جدا شدن را دارد و به همین خاطر می توانید از تشک بادی این محصول در محیط هایی خارج از ماشین یعنی درون چادر مسافرتی خود استفاده کنید . اما این تشک به صورت کامل می توانید قسمت عقب ماشین شما را به تخت خوابی یکدست و راحت تبدیل کند . برای باد کردن هر چه راحت تر این محصول، به همراه آن یک عدد پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین برای شما ارسال می شود که توسط آن می توانید در مدت زمان پنج دقیقه ای اقدام به راه اندازی تشک نمایید . این تشک بادی اپتیما دارای رویه ای مواج و ضد تعریق می باشد که باعث می شود تا بتوانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید و علاوه بر آن مواج بودن رویه تشک از سر خوردن شما در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا جلوگیری می کند . جنس بدنه این تشک بادی ماشین از نوع پی وی سی جیر در قسمت رویه می باشد تا نرمی و راحتی فوق العاده بالای آن موجب رضایت حداکثری استفاده کننده شود . اما برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف تشک و ستون ها از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است و با توجه به این تدابیر ، تشک می تواند وزن 150 کیلو گرمی را به راحتی بر روی خود مهار نماید . علاوه بر پمپ باد ، درون بسته بندی این تشک بادی ، دو عدد کوسن بادی به همراه ساک حمل دسته دار وجود دارد که در جا به جایی هر چه راحت تر این محصول به شما کمک می کند . برای خرید تشک بادی داخل ماشین اپتیما می توانید همین حالا آن را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

تشک بادی داخل ماشین اپتیما یکی دیگر از سری تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که در بسیاری از موارد همچون سفرهای مسافت طولانی می تواند کمک شایانی در جهت استراحت درون ماشین به شما بکند . این تشک بادی که به تشک بادی صندلی عقب ماشین نیز معروف است ، دارای ساختاری مهندسی شده می باشد که درون محیط ماشین شما می تواند به راحتی تخت خواب بادی منحصربفردی را به وجود آورد تا سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید . همچنین قیمت این تشک بادی به نسبت سایر تشک های بادی خانگی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و با توجه به دو کاره بودن این محصول ، با خرید تشک بادی داخل ماشین می توانید در واقع با یک تیر ، دو نشان بزنید .

دوکاره بودن این تشک بادی به این امر برمی گردد که به خوبی بتوانید ساختار این تشک بادی را شناسایی کنید . با نگاهی به ساختار این محصول می توان دید که تشک بادی فوق دارای دو ستون بادی در بخش زیرین خود می باشد که نقش پر کردن فضای خالی میان صندلی جلو و عقب ماشین را خواهد داشت . پس از پر شدن این فاصله می توانید تا تشک بادی اصلی را بر روی ستون های باد و صندلی عقب قرار دهید تا تخت خواب بادی را درون ماشین خود در اختیار داشته باشید . در این صورت می توانید علاوه بر درون ماشین سواری خود ، خارج از ماشین و به عنوان مثال در چادر مسافرتی خود نیز ، از تشک بادی رویه ای که ارتفاع کمی نیز دارد ، استفاده نمایید و خوابی راحت داشته باشید .

این رویه به صورت کاملا مواج و ضد تعریق می باشد زیرا با مواج بودن سطح رویه تشک ، به خوبی گردش هوا میان بدن شما و سطح تشک ایجاد می شود که باعث می شود تا بدن شما عرق نکند و بتوانید در شرایط آب و هوایی مختلف از این محصول بهره مند شوید . همچنین این مواج بودن رویه تشک بادی از لیز خوردن شما به هنگام استفاده در سرعت های بالای ماشین نیز جلوگیری می کند و باعث می شود تا حتی در هنگام حرکت ماشین بتوانید به راحتی استراحت کرده و پس از رسیدن به مقصد سرحال باشید . راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاه چهار تا پنج دقیقه ای و توسط پمپ باد برقی صورت می گیرد و در برخی از پکیج ها به همراه این تشک بادی ، یک عدد پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین قرار داده می شود تا شما را از خرید های جداگانه بی نیاز کند .

علاوه بر پمپ باد ، دو عدد کوسن بادی نیز به همراه این تشک بادی برای شما درون بسته بندی قرار داده می شود که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را نیز خواهد داشت و دیگر نیاز به همراه داشتن بالشت های سنتی و جاگیر در مسافرت ها نخواهید داشت . همچنین ساک حمل همراه این تشک بادی نیز به شما کمک می کند تا تمامی این پکیج را در حجم کم و در کنار هم در اختیار داشته باشید و فضای زیادی از ماشین شما اشغال نشود . جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک های بادی و در محجموع تمامی محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با طول عمر این محصولات خواهد داشت .

این تشک بادی ساخته شده از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل در بخش رویه خود می باشند که بسیار نرم و منعطف است و در واقع حس خوابیدن بر روی تخت خواب های خانگی را به شما هدیه می دهد . اما در بخش های کناری و کف این تشک بادی ماشین از پی وی سی یا همان وینیل چرمی استفاده شده است که به صورت دو لایه و ضخیم نیز است . این دو لایه و چرمی بودن بخش زیرین باعث می شود تا مقاومت و استحکام مضاعف تری به محصول داده شود و در وزن های بالا بتوانید از آن استفاده کنید . قابلیت تحمل وزنی که برای این تشک بادی به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است ، بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که برای استفاده دو نفر بزرگسال استاندارد است . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده عمده و تکی این محصولات در بازار محصولات بادی کشور این تشک بادی ماشین را همراه با ده ها مدل متنوع دیگر برای شما فراهم آورده است که همین حالا می توانید اقدام به ثبت سفارش و خرید آن نمایید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87 سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ---  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین بی ام و
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...