تشک بادی داخل ماشین اپیروس

intex 52212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اپیروس

تنها فروشگاه محصولات بادی که انواع تشک های بادی داخل ماشین را برای هر مدل از ماشین های سواری ایرانی و خارجی موجود کرده است ، فروشگاه اینتکس می باشد ، به طوریکه حتی شما می توانید تشک بادی داخل ماشین اپیروس را نیز از فروشگاه اینتکس با ضمانت اصالت و با قیمت ارزان خریداری کنید . شما می توانید با خرید تشک بادی داخل ماشین ، این محصول بادی دوست داشتنی و پر تقاضا را در عقب ماشین خود راه اندازی کنید تا یک اتاقک کوچک برای استراحت کردن در طول سفر داشته باشید . این تشک می تواند یک تشک نرم و طبی برای شما در طول سفر باشد تا در هر زمان که دوست داشته باشید ، بتوانید از آن استفاده کنید . این تشک بادی داخل ماشین ابعادی متناسب با ابعاد خودرو اپیروس داشته و حتی اگر به صورت اینترنتی این محصول را خریداری کنید ، نگران بزرگ یا کوچک بودن آن نباشید . 

این تشک به صورت بادی ساخته شده است و راه اندازی آن به این صورت است که محصول را باید با استفاده از پمپ باد راه اندازی کنید . دلیل اینکه پیشنهاد می شود از پمپ باد استفاده کنید این است که روند راه اندازی بسیار سریع تر خواهد شد . از ویژگی های این تشک بادی این است که شما می توانید از هر نوع پمپ بادی استفاده کنید تا محصول را راه اندازی نمایید . پمپ باد فندکی و پدالی مناسب ترین پمپ ها برای راه اندازی این محصول هستند . رویه تشک بادی داخل ماشین اپیروس تمام جیر است که بسیار ظاهر آن را زیبا کرده است و این رویه می تواند از عرق کردن شما جلوگیری کند . حتی اگر محصول بادی باشد ، باز هم بدن شما عرق نخواهد کرد . فروشگاه اینتکس این محصول را به همراه دو کوسن بادی و ساک حمل مخصوص برای شما ارسال خواهد کرد .

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
  • تحمل وزن : 180 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • بسته بندی بسیار کوچک و کم حجم 
  • دارای رنگبندی
  • دارای ساک حمل
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین اپیروس برای افرادی که با این ماشین دوست داشتنی قصد سفر کردن را دارند ، بهترین انتخاب جهت استراحت حتی به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا می باشد . تا به امروز تشک های بادی با کیفیت بسیاری را به شما معرفی کردیم و امروز نیز یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی برای داخل ماشین اپیروس را برایتان فراهم آورده ایم و اقدام به نقد و بررسی آن می نماییم . این تشک بادی دارای رویه ای بسیار نرم و ضد حساسیت می باشد که ساخته شده از وینیل جیر یا همان مخمل است . مخمل متریالی بسیار راحت است که به هنگام خوابیدن حس خوابی راحت بر روی تخت خواب های راحتی را برایتان فراهم می آورد و باعث می شود تا با خوابی که می کنید ، بدون خستگی به مقصد برسید و سفری لذت بخش را در کنار خانواده تجربه کنید .

گفتنی است که این تشک بادی ماشین فقط استفاده نفریحی ندارد و بسیاری از افراد از آن برای جا به جایی سالمندان و یا بیماران عضلانی و استخوانی با ماشین شخصی خود استفاده می کنند زیرا درون ماشین تختخوابی راحت را برای شما فراهم می آورد . باید بگوییم که این تشک بادی مقاومت و استحکام فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد و با توجه به این امر و همچنین پارامتر قابلیت تحمل وزن ، می توانید از آن تا ظرفیت دو نفره استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که بیشتر از تشک های بادی یک نفره و نزدیک به تشک های بادی دو نفره خانگی می باشد . با توجه به پارامترهای گفته شده می توانید با خیالی راحت در ظرفیت دو نفره بزرگسال از این محصول بهره مند شوید و با توجه به قیمتی که دارد خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید .

یکی از مزیت هایی که این تشک بادی دارد ، قابلیت جداسای اجزای بدنه آن از یکدیگر می باشد ، بدین منظور که تشک رویه از ستون های بادی نگهدارنده کاملا جداسازی می شود و می توانید از تشک بادی فوق در محیط های خارج از ماشین نیز بدون ستون بادی استفاده کنید . با توجه به ارتفاع بیست و الی بست و پنج سانتی متری که این تشک بادی دارد می توانید به سادگی از آن درون چادرهای مسافرتی استفاده کنید و در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان بزنید . دریچه های باد تعبیه شده بر روی این تشک بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و با استفاده از پمپ باد درون بسته بندی این محصول می توانید آن را در مدت زمان سه دقیقه ای راه اندازی کنید .

در صورت خرید این کالا با پمپ ، پمپ باد همراه این تشک بادی قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است تا با زدن فقط یک دکمه به راحتی بتوانید آن را راه اندازی کنید . این تشک بادی علاوه بر پمپ باد برقی به همراه خود دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار نیز دارد که شما را به صورت کلی از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز می کند . وزن این محصول بسیار سبک و بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و در هنگام جا به جایی آن در مسافرت ها کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . برای خرید این تشک بادی داخل ماشین کافیست تا همین حالا سفارش خود را از طریق روش های موجود ثبت و نهایی کنید و محصول را با خیالی راحت از فروشگاه اینتکس تهران تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...