تشک بادی داخل ماشین اینتکس

23321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین با پمپ برقی فندکی و کیف حمل و قیمت تخت بادی داخل خودرو جهت استفاده در تشک بادی صندلی عقب ماشین ارزان عرضه در نمایندگی محصولات بادی ، اگر در هنگام سفر نیاز به وسیله ای برای خوابیدن در داخل خودروی خود هستید این محصول میتواند نیاز شما را برآورده سازد و از آن به عنوان یک تشک خواب داخل ماشین استفاده نمایید

تشک بادی داخل ماشین اینتکس با پمپ برقی فندکی و کیف حمل و خودرو های سواری اعم از پژو 405 و سمند و خودرو های شاسی بلند و انواع خود رو های چینی و کره ای و آلمانی محصولی جدید از شرکت اینتایم می باشد که ایده ی خلاقانه ی آن باعث شده است که در همین مدت زمان کمی که این محصول عرضه شده است به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات بدل شود .بدنه ی این محصول بادی از پی وی سی طرح چرم و رویه ی آن از پی وی سی مخملی می باشد .

به دلیل استفاده از مخمل در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و احساس لذت بخشی به شما دست خواهد داد . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه فشار زیاد بر روی این بخش می باشد و می بایست تشک تحمل این وزن را داشته باشد .تحمل وزن این تشک بادی نیز حدود 150 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر می باشد . البته با کم کردن مقداری از باد آن می توانید این تحمل وزن را افزایش نیز بدهید .برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس برقرار کنید . 

تولید تشک های بادی داخل ماشین فقط مخصوص استراحت داخل منزل یا در ویلا و مکان های بسته خلاصه نمی شود ، تولیدکنندگان محصولات بادی و این تشک های پارا فراتر گذاشته و اقدام به تولید محصولی منحصربه فرد و به خصوص کرده است. تشک بادی داخل ماشین محصولی است که می خواهیم در این بخش به آن اشاره کنیم و این تشک از تولیدات شرکت بزرگ و نامدار اینتایم می باشد که محصولات بادی بسیاری دارد و توانسته است به بازار معرفی کند. این شرکت اقدام به صادر کردن محصولات خود به کشور های دیگر جهان کرده و دارای نمایندگی فروش بسیاری می باشد. اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات اینتایم را در ایران بر عهده دارد. تشک بادی داخل ماشین در بخش تشک بادی سایت اصلی اینتکس ایران در تهران قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول می توانید به ادامه این نقد و بررسی توجه کنید .

طراحی : نام این محصول به کلی نشانه شکل ظاهر و طراحی آن می باشد. تشک بادی داخل ماشین مخصوص صندلی های عقب خودرو طراحی شده است و کاملا استاندارد بوده و برای اکثر خودرو ها مناسب می باشد. این تشک بادی به گونه ای طراحی شده که جاهای خالی قسمت پشت ماشین را پوشش می دهد و آن قسمت را به یک سطح صاف و یک دست تبدیل می کند. این تشک برای سفر های تفریحی بسیار مناسب و کاربردی می باشد. 

مشخصات فیزیکی : به دلیل این که از این تشک بادی داخل خودرو استفاده می شود طبیعی است که مقاومت بالا در برابر انواع فشار ها و اشیا تیز داشته باشد. ابعاد این محصول نیز باید مناسب و با فضای داخل ماشین برابر باشد. طول این تشک بادی داخل ماشین 140 سانتی متر ، عرض ماشین 90 سانتی متر و ارتفاع آن 42 سانتی متر می باشد. این ابعاد و به خصوص ساختار این تشک باعث تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم شده است. جس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی که نشان از توجه به زیبایی این محصول دارد ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد. 

جمع بندی : به همراه این تشک بادی یک پمپ باد از نوع فندکی وجود دارد که استفاده از محصول را نیز آسان تر کرده است. دارا بودن سطح مواج و ضد تعریق ، دارا بودن ابعاد بسته بندی 25×25×15 سانتی متری و دارا بودن پایه های بادی سرخود که نگه داری این محصول را برعهده دارد از سایر ویژگی های تشک بادی داخل ماشین می باشد. برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما که کمک زیادی به خریدار می کند از اقلام همراه این محصول می باشد که در زمان خرید تحویل مشتری می شود.

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
140 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 25×25×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

پس کو نظرات؟

342 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...