تشک بادی داخل ماشین ایکس تریل

intex 42111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک های مخصوص خودرو ، تشک هایی هستند که آرگونومی داخل ماشین را داشته و برای همین به شما اجازه می دهد تا بتوانید تشک بادی را در بخش عقب ماشین راه اندازی کنید ، به همین دلیل است که شما می توانید تمامی بخش عقب ماشین را تبدیل به یک تشک نرم و بزرگ کنید . به طوریکه حتی تشک بادی داخل ماشین می تواند زیرپایی ماشین را نیز پر کند تا پشت صندلی جلو را پوشش دهد . این ویژگی بسیار خوب تشک بادی داخل ماشین به شما اجازه می دهد که بتوانید در حالت نشسته ، پاهای خود را کمی دراز کرده و احساس راحتی داشته باشید . همچنین شما می توانید تشک بادی داخل ماشین را برای دراز کشیدن نیز استفاده کنید . البته که برای دراز کشیدن ، یک بزرگسال می تواند از آن استفاده کند . همچنین برای استفاده کودکان باید بگوییم که دو کودک می توانند به طور همزمان بر روی تشک بادی داخل ماشین دراز کشیده و استراحت کنند . 

تشک بادی داخل ماشین ایکس تریل ، تشکی است که مخصوص برای استفاده در داخل ماشین ایکس تریل بوده و شما می توانید به سادگی آن را بدون اینکه دردسر سایز داشته باشید ، راه اندازی کرده و بر روی صندلی های عقب ماشین قرار دهید . یک تشک بادی داخل ماشین به دلیل اینکه برای استفاده در مسافرت ها ساخته شده است ، حجم بسته بندی کوچک و وزن سبکی دارد تا در طول سفر بتوانید به آسانی آن را به همراه خود داشته و در هر جایی از آن استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین به همراه پمپ باد فندکی که می توانید با استفاده از این پمپ باد فندکی به آسانی تشک را در داخل همان خودرو راه اندازی کنید . از آن جا که این تشک ها برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده اند ، پمپ باد آن نیز به منظور اینکه در سفر کاربرد داشته باشد ، به صورت فندکی تولید شده است تا با وصل کردن آن به جافندکی ماشین ، بتوانید تشک را به سرعت راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین پر فروش ترین محصول بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد .

  • طول: 137 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 210 کیلوگرم
  • وزن : 3 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه با پمپ باد
  • سطح ضد تعریق و برجسته
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین ایکس تریل یکی از کامل ترین پکیج های تشک بادی مسافرتی داخل ماشین به همراه لوازم جانبی را در اختیار شما قرار می دهد تا تجربه ای فراموش نشدنی را در سفر تجربه کنید . این محصول ساخته شده از متریال کاملا انعطاف پذیر و ضد حساسیت می باشد که قابل استفاده برای تمامی پوست های حساس نیز می باشد و به همین خاطر در رده سنی کودک تا سالمند می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید .

خرید تشک بادی داخل ماشین با توجه به کاربردها و مزیت هایی که دارد یکی از اولویت های سفرهای امروزی با ماشین به شمار می رود . تشک های بادی داخل ماشین برای ماشین های بسیاری از داخلی گرفته تا خارجی به بازار عرضه شده است و در این بخش شما را با تشک بادی ماشین ایکس تریل آشنا می کنیم که به خوبی برای فضای داخلی این ماشین استانداردسازی شده است . بهتر است تا ابتدا با ساختار بدنه این محصول آشنا شوید ، جایی که با یک ستون بزرگ بادی رو به رو هستید که فضای خالی میان صندلی های عقب و جلو را به خوبی پر می کند و در قسمت عقب ماشین ، سطحی صاف را برای برپایی تشک اصلی پدید خواهد آورد .

تشک بادی اصلی کاملا مجزا از ستون های بادی ساخته شده است و قابلیت جدا شدن دارد ، به همین خاطر می توانید از تشک بادی رویه این محصول در محیط های بیرون از ماشین همانند داخل چادر مسافرتی نیز استفاده کنید . در واقع با خرید این تشک بادی با یک تیر دو نشان خواهید زد و علاوه بر تشک بادی ماشین ، صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز خواهید شد . دریچه های باد دو کاره ای در بخش های مختلف  بدنه این محصول تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و راه اندازی تشک را در مدت زمان تقریبی سه دقیقه ای امکان پذیر می کند . این دریچه های علاوه بر راه اندازی ، در جهت تخلیه باد و جمع آوری سریع باد نیز بسیار کمک کننده هستند .

جنس بدنه این تشک بادی به صورت ترکیبی می باشد و در بخش رویه تشک بادی می توان پی وی سی جیر یا همان مخمل را مشاهده کرد که کاملا ضد حساسیت ، سازگار با پوست بدن افراد و بسیار نرم و انعطاف پذیر است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای تمامی پوست ها از کودک تا سالمند استفاده کنید . اما برای بالا بردن استحکام تشک بادی در بخش هایی همچون کف تشک و ستون های نگهدارنده از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به همین خاطر قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 210 کیلو گرم را برای تشک به همراه آورده است که مناسب برای استفاده یک الی دو نفره بزرگسال است .

به همراه این تشک بادی علاوه بر پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین که راه اندازی تشک را درون ماشین نیز امکان پذیر می کند ، یک ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی نیز قرار داده شده است که شما را به صورت کامل از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز می کند . گفتنی است که به دلیل استفاده از متریال سبک در ساخت بدنه این تشک بادی ، وزن کلی محصول به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 3 کیلو گرم رسیده که سهولت در جا به جایی را مخصوصا به وسیله ساک حمل دسته داری که دارد برای شما امکان پذیر می کند . این تشک بادی داخل ماشین جذاب و مقرون به صرفه در نمایندگی اینتکس تهران موجود می باشد و همین حالا می توانید آن را ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...