تشک بادی داخل ماشین ایکس 22

intex 99033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ایکس 22 یکی دیگر از پرفروش ترین و البته با کیفیت ترین تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که مخصوص ماشین x22 ساخته و استانداردسازی شده است . این تشک بادی ماشین در صورت خرید پمپ مجزا به همراه خود پکیجی کامل از لوازم جانبی را دارد که شامل پمپ باد برقی ، دو کوسن بادی و همچنین یک ساک حمل دسته دارد می باشد . پمپ باد برقی این محصول قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و در شرایط مسافرت نیاز به دسترسی برق شهری نخواهید داشت . این محصول دارای رویه ای بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد که کامل ضد حساسیت و البته ضد تعریق می باشد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن حساس نیز استفاده کنید . در بخش رویه این تشک بادی از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است که حس خوابیدن بر روی تختخواب های خانگی را به شما می دهد . همچنین برای بالا بردن استحکام این تشک بادی در بخش ستون های نگهدارنده و قسمت زیرین تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه مصنوعی مرغوب استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن 150 کیلو گرمی را ایجاد کرده است . همچنین به دلیل سبک بودن مواد اولیه ای که در ساخت این تشک بادی به کار گرفته شده است ، وزن کلی آن نیز به خوبی سبک شده و به 4 کیلو گرم رسیده است . نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران این تشک بادی را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت عرضه کرده است و همین حالا می توانید اقدام به فروش آن نمایید .


نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری پی وی سی چرم
 جنس کف پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات  ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین ایکس 22 با طراحی مهندسی شده و ساختار استانداردی که دارد می تواند بهترین شرایط را برای استراحت درون ماشین فراهم کند . همانطور که از اسم این تشک بادی پیداست ، برای فضای داخلی ماشین ایکس 22 طراحی و استانداردسازی شده است تا به راحتی بتواند تخت خوابی راحت را جهت استفاده حتی در هنگام حرکت ماشین نیز فراهم آورد . این تشک بادی ماشین ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که از این رو کیفیت ساخت بالا و طول عمر ایده آلی را برای شما به نمایش می گذارد و با خیالی راحت می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی ماشین با کیفیت و البته مقرون به صرفه را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برای شما معرفی کنیم .

ساختار بدنه این تشک بادی ماشین ساخته شده از وینیل جیر یا همان مخمل در بخش رویه می باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . از این رو با خیالی راحت می توانید از این تشک بادی برای انواع پوست های حساس نیز از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . همچنین با نگاهی به رویه این محصول می توان ساختار مواج را مشاهده کرد که برای جلوگیری از تعریق بدن بسیار کاربردی می باشد و گردش هوای ایده آلی را میان سطح تشک و بدن فرد ایجاد می کند ، از این رو با خیالی راحت می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کنید .

برند سازنده این محصول برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن آن در بخش های کناری و کف تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده کرده است . این نوع متریال مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به همین خاطر تا وزن 150 کیلو گرم به راحتی می توانید از آن استفاده کنید . این قابلیت تحمل وزن به صورت استاندارد برای تشک های بادی ماشین تعیین شده است و بیشتر از تشک های بادی یک نفره و مناسب برای استفاده یک الی دو نفره بزرگسال می باشد . ستون های نگهدارنده بادی این محصول که به صورت مجزا از بدنه ساخته شده اند به خوبی فاصله ی خالی میان صندلی ها را پر می کنند و فضای یکدست را برای استراحت به وجود می آورند .

تشک بادی رویه این محصول به صورت مجزا از ستون های نگهدارنده ساخته شده است به همین خاطر با خرید این محصول می توانید در واقع با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر داخل ماشین از آن درون چادر مسافرتی و یا کمپینگ های خود استفاده کنید . وزن این محصول به دلیل بکارگیری متریال درجه یک و البته سبک در ساختار بدنه آن به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 4 کیلو گرم رسیده که بسیار ناچیز است و سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه داشته است . یکی از مهمترین مزیت های این تشک بادی ماشین را می توان وجود لوازم جانبی به همراه آن دانست ، لوازم جانبی که این پکیج را بسیار کامل کرده و شما را از خریدهای مجزای لوازم جانبی به صورت کامل بی نیاز می کند .

یکی از مهمترین لوازم همراه این محصول را می توان پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین دانست در صورت خرید پمپ مجزا که مدت زمان باد کردن محصول را به دو الی سه دقیقه کاهش می دهد و دارای قدرت انتقال باد بسیار بالایی است . همچنین دو کوسن بادی نیز برای شما ارسال می شود که شما را از به همراه داشتن بالشت بادی برای استراحت بی نیاز می کند . ساک حمل دسته دار نیز آخرین همراه این تشک بادی می باشد که جا به جایی را به راحتی امکان پذیر می نماید . اگر شما هم قصد خرید این محصول کاربردی و پرفروش را دارید کافیست همین حالا آن را از طریق روش های موجود در وب سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری هر جای ایران که هستید تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...