تشک بادی داخل ماشین ایکس 55

intex 33211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ایکس 55 با رنگبندی یکدست و رویه ضد تعریقی که دارد می تواند به یکی از برترین لوازم جانبی برای مسافرت با ماشین تبدیل شود که به خوبی برای ماشین x55 استانداردسازی شده است . این تشک بادی به راحتی محیطی به همانند تختخواب های خانگی را درون ماشین به وجود می آورد که در ظرفیت یک الی دو نفره بزرگسال می توانید از آن استفاده کنید . البته باید بگوییم که در هنگام استفاده باید به قابلیت تحمل وزن این محصول که بر روی بسته بندی درج شده است توجه داشته باشید تا بتوانید عملکرد فوق العاده ای را از آن مشاهده کنید . این تشک بادی ماشین دارای قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگ گرمی می باشد و وزن سبک 4 کیلو گرمی آن به راحتی توسط ساک حملی که درون بسته بندی آن وجود دارد قابل جا به جایی است . علاوه بر ساک حمل ، یک پمپ باد برقی در صورت خرید پمپ با قابلیت اتصال به فندکی ماشین و دو کوسن بادی نیز برای شما ارسال می شود که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را به خوبی برطرف می کند . متریال استفاده شده در ساختار این تشک بادی ماشین از نوع وینیل جیر و طرح چرم می باشد که در بخش های مختلف به صورت استاندارد و برای افزایش استحکام به کار گرفته شده است . این تشک بادی ماشین را می توانید با ارزان ترین قیمت و رنگبندی متنوع در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و تجربه ای لذت بخش در سفر با ماشین را برای خود و خانواده رقم بزنید .


نوع
سفری
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
 طول
 143 سانتی متر
 عرض
 90 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 جنس رویه
 پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری
 پی وی سی چرم
 جنس کف
 پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ
 ندارد
 نوع پمپ

ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین ایکس 55 را می توان ساخته شده از متریالی مرغوب و درجه یک دانست که تمامی استانداردهای تعیین شده را به خوبی پاس می کند . ماشین ایکس 55 یکی از ماشین های خوش ساخت و مناسب برای سفر و کمپینگ می باشد و می توانید با آن به طی کردن مسافت های طولانی ادامه دهید اما در هنگام سفر همیشه مشکل استراحت در ماشین دغدغه بسیاری از افراد است . تشک های بادی داخل ماشین به خوبی این مشکل را حل کرده اند و به یکی از محبوب ترین و البته مقرون به صرفه ترین محصولات بادی مسافرت و کمپ برای استفاده درون ماشین بدل شده اند . اگر شما هم قصد سفر و البته خرید تشک بادی ماشین را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از بهترین مدل های این محصولات را به شما معرفی کنیم .

ابتدای بررسی بهتر است تا به سراغ جنس بدنه این محصول برویم ، جایی که از مرغوب ترین مواد اولیه برای بالا بردن کیفیت ساخت استفاده شده است . در بخش رویه این تشک بادی از وینیل مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان دارد و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود . لازم به ذکر است که این نوع مواد اولیه کاملا ضد حساسیت نیز می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای سنین مختلف از کودک تا سالمند استفاده نمایید .

اما بخش اصلی ساختار بدنه این تشک بادی را می توان ستون های نگهدارنده و همچنین کف تشک بادی دانست ، جایی که برند سازنده این محصول برای بالا بردن استحکام از وینیل طرح چرم استفاده کرده است . این نوع وینیل با بکارگیری به صورت دو لایه به خوبی توانسته است در برابر وزن های بالا نیز از خود مقاومت نشان دهد . به گونه ای که قابلیت تحمل وزن این محصول به 150 کیلو گرم رسیده است که برای نگهداری وزن یک الی دو نفر بزرگسال استاندارد می باشد . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج ساخته شده است تا از لیز خوردن شما به هنگام استفاده حتی در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا به خوبی جلوگیری به عمل آورد .

همین ساختار مواج رویه باعث گردش هوای ایده آل میان سطح تشک و بدن شده است و از تعریق بدن در شرایط مختلف آب و هوایی به خوبی جلوگیری می کند . وزن این تشک بادی ماشین به دلیل استفاده از متریال مرغوب و درجه یک به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 4 کیلو گرم رسیده که نشان از سبک بودن و سهولت در جا به جایی حتی در مسافرت ها دارد . همچنین انعطاف پذیری بالا متریال وینیل به عنوان ماده اصلی تشکیل دهنده بدنه این محصول باعث شده تا انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و به هنگام جمع آوری فضای کمی را اشغال کند . ستون های نگهدارنده بادی این محصول مجزا از تشک بادی اصلی می باشد و به همین خاطر می توانید از تشک بادی اصلی به عنوان تشک بادی کمپینگ در خارج از ماشین و به عنوان مثال درون چادر مسافرتی استفاده کنید و در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان بزنید .

یکی از مهمترین مزیت های این تشک بادی ماشین را می توان وجود پکیج کامل لوازم جانبی به همراه آن دانست که شما را از خریدهای مجزا بی نیاز می کند . در صورت خرید پمپ ، درون بسته بندی این محصول یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین ، دو کوسن بادی با قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی و یک ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می کند که سهولت در جا به جایی و راه اندازی را به همراه خواهد داشت . اگر شما همر قصد خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین ایکس 55 را دارید همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و هر جای ایران که هستید محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...