تشک بادی داخل ماشین بسترن

intex 44329

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گاها افراد علاقه پیدا می کنند که با ماشین شخصی خود به مسافرت بروند ، برای همین به دنبال وسیله های کاربردی در طول سفر هستند که بتوانند آشپزی کرده و حتی وسیله هایی را برای استراحت کردن به همراه خود می برند . یکی از این موارد می تواند چادر مسافرتی باشد . ولی ما یک وسیله مسافرتی جدید و کاربردی برای استفاده در داخل ماشین را معرفی خواهیم کرد که می تواند بسیار وسیله دوست داشتنی و مناسب برای شما باشد تا بتوانید احساس خوشایند و خوبی را داشته باشید . این وسیله بادی ، تشک بادی داخل ماشین است ، تشک های بادی داخل ماشین می توانند عقب ماشین را تبدیل به یک تخت و تشک همراه باشد تا در هر زمان که دوست داشته باشید بتوانید از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین بسترن ، ساخته شده برای این مدل ماشین سواری است و شما می توانید تشک های بادی داخل ماشین را مخصوص خودرو شخصی خود خریداری کنید . 

در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین به مدل آن توجه داشته باشید . خرید تشک بادی داخل ماشین از طریق سایت بسیار آسان است ، برای اینکه شما می توانید به صورت تفکیک شده آن ها را مشاهده کرده و در صورت انتخاب ، خرید خود را نهایی کنید . حتی اگر به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کردید نیز از فروشنده بخواهید که تشک بادی داخل ماشین مناسب خودرو شما را بدهد . از اقلام همراهی که در کنار تشک بادی داخل ماشین بسترن وجود دارد می توان به بالشتک های بادی که به آن کوسن بادی نیز گفته می شود اشاره کرد ، تعداد 2 بالش در داخل این محصول قرار دارد و همچنین یک ساک حمل نیز برای تشک در نظر گرفته شده است که می توانید از آن برای جابجا کردن راحت تر تشک استفاده کنید . شما می توانید این محصول را با تمامی اقلام از فروشگاه اینتکس به صورت یکجا خریداری کنید .

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.7 سانتی متر
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای رنگبندی
  • دارای دو کوسن بادی
  • دارای ساک حمل
  • راه اندازی ساده و سریع
  • پمپ باد ؛ ندارد

تشک بادی داخل ماشین بسترن یکی از محصولات مدرن می باشد که با طراحی مهندسی شده ای که دارد باعث می شود تا بتوانید داخل ماشین بسترن خود تختخوابی راحت داشته باشید که حتی به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز بتوانید از آن استفاده کنید . این تشک بادی دارای ابعادی استاندارد با فضای داخلی ماشین شما می باشد که مناسب برای استفاده یک الی دو نفره است ، البته شایان ذکر است که برای استفاده از این محصول باید به قابلیت تحمل وزن آن نیز توجه داشته باشید تا بهترین عملکرد را مشاهده کنید . این محصول ساخته شده از متریال درجه یک بازار می باشد و در واقع همان متریالی است که در ساخت تشک های بادی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد . توصیه می کنیم اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین بسترن را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

برای دانستن کیفیت ساخت بالای هر محصولی نیاز است تا ابتدا به بررسی نقاط ضعف و قوت جنس بدنه آن بپردازیم تا ماهیت ساخت و استفاده از آن به خوبی مشخص شود . این تشک بادی ساخته شده از مواد اولیه ترکیبی می باشد که برای بالا بردن استحکام آن در بخش های مختلف از مواد اولیه متنوعی استفاده شده است . در بخش رویه این محصول می توان پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل را مشاهده کرد که به صورت تک لایه اما با ضخامت لایه ای بالا است . این نوع وینیل سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به دلیل انعطاف پذیری بالا در صورت کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک هیچگونه خراشی بر روی آن ایجاد نخواهد شد .

همچنین وینیل جیر کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید . اما برند سازنده این محصول در بخش هایی همچون کف و ستون های نگهدارنده بادی که برای آن طراحی شده است ، از وینیل طرح چرم دو لایه با ضخامت بالا استفاده کرده است که استحکام فوق العاده ای دارد و در واقع قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش داده است . با بررسی های صورت گرفته می توان گفت که قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 160 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استحکام فوق العاده آن در برابر فشار و ضربه دارد . این قابلیت تحمل وزن بیشتر از تشک های باد یک نفره و نزدیک به تشک های بادی دو نفره است و در واقع می توانید از آن در ظرفیت دو نفره نیز به صورت استاندارد استفاده کنید .

یکی از مزیت های این تشک بادی را می توان وزن سبک آن به دلیل بکارگیری متریال سبک در ساختار بدنه دانست . جایی که وزن 2.7 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا برای جا به جایی آن کار بسیار ساده ای داشته باشید و به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها به همراه خود حمل کنید . بخش های مختلف این تشک بادی که شامل تشک بادی اصلی و ستون های بادی نگهدارنده آن می باشند به صورت مجزا از هم ساخته شده اند و به این صورت از تشک بادی اصلی می توانید در محیط های بیرون از ماشین نیز استفاده کنید . در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک بادی ماشین صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز خواهید شد که قابلیت استفاده درون چادر مسافرتی را نیز برای شما به همانند محیط های بیرونی کمپ دارد .

به همراه این تشک بادی مجموعه ای کامل از لوازم جانبی که شامل پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین می باشد ، یک ساک حمل دسته دار و  دو کوسن بادی نیز قرار دارد که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را کاملا برطرف می کند . برای راه اندازی این تشک بادی کار سختی را پیش رو ندارید و کافیست پس از اتصال پمپ به برق فندکی ماشین دکمه روشن شدن را بزنید و پس از سه الی چهار دقیقه تشک آماده استفاده است . همین حالا می توانید این تشک بادی داخل ماشین با کیفیت و مقرون به صرفه را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...