تشک بادی داخل ماشین تارا

intex 55852

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین در واقع تنها برای ماشین های خارجی نبوده ، بلکه سایت اصلی اینتکس ، انواع تشک های بادی داخل ماشین را مخصوص ماشین های ایرانی از جمله پراید ، تیبا ، 206 ، پژو ، پرشیا و ... نیز موجود کرده است . به تازگی نیز تشک بادی داخل ماشین تارا موجود شده است که مخصوص برای ماشین جدید ایران خودرو می باشد . بنابراین اگر قصد رفتن به مسافرت با این ماشین را دارید ، می توانید تشک بادی داخل ماشین تارا را انتخاب کرده و آن را بدون مشکل در داخل ماشین سواری خود راه اندازی کنید . راه اندازی کردن و نصب این تشک بادی کار بسیار آسانی است . شما می توانید از پمپ باد استفاده کنید . 

از آنجایی که در هنگام مسافرت با ماشین ، برقی در دسترس ندارید ، بهترین راه این است که تشک های بادی خود را با استفاده از پمپ های باد دستی و یا فندکی باد کنید . پمپ باد دستی نیازی به برق ندارد ، از سوی دیگر پمپ باد فندکی به کمک جا فندکی ماشین کار کرده و شما می توانید با سرعت بسیار زیادی ، این تشک را باد کنید . از این رو شرایط برای راه اندازی تشک بادی در هر زمان میسر شده و هر زمان که دوست داشتید استراحت کنید ، می توانید تشک بادی را راه اندازی کرده و آن را نصب کنید . رویه این تشک بادی از یک لایه جیر ساخته شده است ، این لایه می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . همچنین سطح نرم و لطیف تری را در اختیار شما قرار خواهد داد . 

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 162 سانتی متر
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی جیر
  • رویه مواج و کامفورت
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • دارای 2 کوسن بادی
  • راه اندازی با انواع پمپ باد
  • پمپ : ندارد 

تشک بادی داخل ماشین تارا با طراحی مهندسی شده ای که دارد به خوبی برای فضای داخلی ماشین تارا ایران خودرو استانداردسازی شده است . طراحی این تشک بادی برگرفته از تشک های بادی خانگی می باشد که در ظرفیت یک الی دو نفره به راحتی می توانید از آن استفاده کنید ، البته لازم به ذکر است که این امر بستگی به قابلیت تحمل وزن تشک بادی دارد و باید به این ویژگی آن در هنگام استفاده توجه ویژه ای داشته باشید . تشک بادی فوق ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که در نتیجه کیفیت ساخت فوق العاده و استحکام ایده آلی را در هنگام استفاده به وجود می آورد تا بازخوردی قابل قبول را درون ماشین مشاهده کنید . اگر با ماشین شخصی خود زیاد به سفر میروید و یا روزانه مسیرهای طولانی را طی می کنید قطعا یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما خرید تشک بادی داخل ماشین است .

این تشک بادی داخل ماشین دارای دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد که به واسطه استفاده از متریال درجه یک در ساختار آن به دست آمده است . در بخش رویه این تشک بادی می توان پی وی سی جیر یا همان مخمل را مشاهده کرد که بسیار نرم می باشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است . به همین خاطر به هنگام جمع آوری محصول به خوبی منعطف می شود و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در نتیجه می توانید در مسافرت ها به راحتی آن را به همراه خود داشته باشید . رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که به همین موجب از لیز خوردن بدن به هنگام استفاده به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و باعث می شود تا از سرعت های بالا نیز به راحتی بتوانید از تشک استفاده کنید و عملکرد خوبی را شاهد باشید .

همچنین این مواج بودن رویه این تشک بادی باعث می شود تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود زیرا گردش هوای بسیار ایده آلی میان بدن و سطح تشک ایجاد می شود و از این رو می توانید از تشک بادی فوق در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید . اما ترکیبی بودن مواد اولیه بدنه این تشک بادی باعث شده تا بتوانید از آن در وزن های بالا نیز استفاده کنید . در بخش هایی همچون کف تشک بادی و ستون های بادی نگهدارنده آن از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این قابلیت تحمل وزن به گفته برند سازنده این محصول تا 162 کیلو گرم می باشد که بسیار بیشتر از تشک بادی یک نفره خانگی و نزدیک به تشک بادی دو نفره است .

اما برخلاف قابلیت تحمل وزن بالای این تشک بادی ، به خوبی وزن آن سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 2.6 کیلو گرم است که نشان از این امر دارد و به راحتی می توانید آن را توسط ساک حملی که به همراه خود دارد جا به جا کنید . درون بسته بندی این تشک بادی یک ساک حمل دسته دار به همراه دو کوسن بادی وجود دارد که نقش بالشت های بادی را به خوبی در هنگام خواب برای شما ایفا می کند . همچنین پمپ باد برقی همراه این تشک بادی که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد ، راه اندازی تشک را به راحتی زدن یک دکمه می کند . شایان ذکر است که برای باد کردن این محصول توسط پمپ باد همراهش ، نیازی به برق شهری ندارید و پمپ باد فوق قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد . همین حالا می توانید این تشک بادی مقرون به صرفه و با کیفیت را از نمایندگیاینتکس تهران سفارش دهید و درب منزل آن را تحویل بگیرید .

آیا پمپ باد داره ؟

47 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...