تشک بادی داخل ماشین تلیسمان

76565

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تلیسمان یکی از جذاب ترین و البته راحت ترین تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران عرضه شده است . این تشک بادی دارای رویه ای مواج می باشد که به خوبی از تعریق بدن با گردش هوای مطلوبی که ایجاد می کند جلوگیری می کند . همچنین وینیل جیر به کار گرفته شده در ساختار رویه این تشک بادی کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن افراد از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . این تشک بادی از قسمت های بادی مجزا از هم ساخته شده است که باعث می شود تا با جدا کردن این بخش ها از هم به راحتی بتوانید از تشک بادی اصلی به عنوان تشک بادی کمپینگ در خارج از ماشین و درون چادر مسافرتی استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که فراتر از تشک های بادی یک نفره و نزدیک به استحکام تشک های بادی دو نفره می باشد . همچنین وزن سبک 4 کیلو گرمی این تشک بادی باعث شده تا بتوانید آن را به راحتی جا به جا کرده و در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . نمایندگی اینتکس تهران این تشک بادی را با قیمت ارزان و قابلیت فروش اینترنتی و حضوری عرضه کرده است و همین حالا می توانید آن را خریداری کرده و هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید . 

سفر های خود را با استفاده از تشک بادی داخل ماشین لذت بخش تر کنید . چرا که شما با داشتن وسیله ای همچون تشک بادی داخل ماشین ، می توانید یک شرایط ایده آل را برای خود فراهم کنید تا بتوانید برای استراحت کردن از آن استفاده کنید . این تشک ها معمولا برای سرنشینان عقب خودرو قابل استفاده است ، ولی نباید از این موضوع دور باشید که حتی خود راننده نیز می توانند از این تشک بادی داخل ماشین استفاده کند . شما می توانید در هر زمان که از رانندگی خسته شدید ، این تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کرده و آن را بر روی صندلی عقب خودرو راه اندازی کنید تا یک تخت همواره به همراه خود داشته باشید تا بتوانید برای دراز کشیدن و استراحت کردن از آن استفاده کنید . این محصول می تواند وزن بالا را تحمل کند ، بنابراین با هر وزنی که دارید می توانید از آن استفاده کنید . همچنین اگر در حالت نشسته قرار است از این تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید ، باز هم این محصول می تواند وزن دو نفر را به خوبی تحمل کند . توجه داشته باشید که هر تشک بادی مخصوص برای یک نوع ماشین بوده و از آن جا که این تشک بادی داخل ماشین با ابعاد ماشین سواری تالیسمان همخوانی دارد ، فروشگاه اینترنتی اینتکس ، این محصول را برای استفاده در داخل ماشین تالیسمان در نظر گرفته است و شما نیز در هنگام تماس با فروشگاه می توانید ذکر کنید که تشک بادی داخل ماشین شما مخصوص ماشین سواری تالیسمان باشد .


نوع
سفری
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
 طول
 143 سانتی متر
 عرض
 90 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 جنس رویه
 پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری
 پی وی سی چرم
 جنس کف
 پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ
 ندارد
 نوع پمپ

ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، پمپ باد برقی ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین تلیسمان از سری لوازم کاربردی برای سفر می باشد که می تواند خوابی راحت و لذت بخش را درون ماشین به شما هدیه دهد . تشک های بادی داخل ماشین با طراحی استانداردی که دارند به راحتی می توانند قسمت صندلی عقب ماشین شما را به تختخوابی تبدیل نمایند که در ظرفیت یک و دو نفره بزرگسال بتوانید بر روی آن قرار بگیرید . جنس بدنه این محصول از مرغوب ترین متریال بازار می باشد که به همراه خاطر بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد و دارای طول عمر بالایی است . اگر شماهم قصد سفر با ماشین تلیسمان را دارید و می خواهید خرید تشک بادی داخل ماشین استاندارد و کاربردی را تجربه کنید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از پرفروش ترین محصولات را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

در ابتدای بررسی این تشک بادی بهتر است تا به سراغ اصلی ترین فاکتوری که در هنگام خرید باید بررسی کنید برویم ، آن فاکتور چیزی نیست جز جنس بدنه ؛ برند سازنده این محصول در ساختار بدنه آن از متریال مرغوب و ترکیبی استفاده کرده است تا بهترین عملکرد را در هر بخش به نمایش بگذارد . به عنوان مثال در بخش رویه این تشک بادی از وینیل یا همان پی وی سی جیر استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و در تمامی رده های سنی از کودک تا بزرگسال می توانید بدون مشکل از آن استفاده نمایید .

اما در بخش کف تشک بادی و همچنین ستون های نگهدارنده ، از وینیل طرح چرم استفاده شده است که به صورت دو لایه می باشد و استحکام فوق العاده ای را برای شما به نمایش می گذارد . ساختار بدنه این تشک بادی صندلی عقب ماشین به گونه ای است که ستون های بادی در قسمت خالی میان صندلی ها قرار می گیرند و سپس تشک بادی اصلی بر روی آن ها باد می شود تا محیطی یکدست برای استراحت را به وجود آورد . لازم به ذکر است که ستون های بادی و تشک بادی رویه این محصول به صورت کاملا مجزا از هم ساخته شده اند و به همین خاطر قابلیت استفاده از تشک بادی به صورت جداگانه خارج از ماشین فراهم است . در این صورت شما با خرید تشک بادی فوق می توانید با یک تیر دو نشان زده و صاحب تشک بادی ماشین و تشک بادی کمپینگ شوید .

با توجه به بکارگیری متریال مرغوب و درجه یک در ساختار بدنه این تشک بادی ماشین ، قابلیت تحمل وزن آن نیز به خوبی افزایش پیدا کرده است و به صورت استاندارد می توانید از آن تا وزن 150 کیلو گرم استفاده نمایید که برای نگهداری یک الی دو نفره بزرگسال استاندارد می باشد . همچنین مواد اولیه این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد و به همین خاطر در هنگام جمع شدن ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و این امر باعث می شود تا به هنگام مسافرت ، فضای زیادی را از شما نگیرد . وزن این تشک بادی ماشین بالغ بر 4 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و سهولت در جا به جایی حتی در پیاده روی ها یکی از مزیت های این محصول به شمار می رود .

به همراه این تشک بادی ماشین ، پکیجی کامل از لوازم جانبی نیز برای شما ارسال می شود تا شما را از خریدهای جداگانه بی نیاز نگه دارد . پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین ، ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی مقاوم از جمله لوازم جانبی درون بسته بندی این محصول می باشد که بسیار کاربردی است . برای خرید این تشک بادی ماشین کافیست تا همین حالا از طریق روش های موجود در وب سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...