تشک بادی داخل ماشین توسان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین توسان مناسب برای ماشین هیوندای توسان است که با توجه به نیاز شما عزیزان ، این مدل تشک بادی داخل ماشین و مخصوص خودرو شما در فروشگاه اینتکس موجود شد تا بتوانید به سهولت این تشک بادی دوست داشتنی و کاربردی را خریداری کرده و در سفر های خود از آن استفاده کنید . نکته ای که وجود دارد ، این است که تشک های بادی ماشین دارای سایز بندی هستند و هر یک از آن ها ممکن است برای یک سری از ماشین ها قابل استفاده باشد . برای همین شما باید در نظر داشته باشید که تشک بادی خود را به گونه ای انتخاب کنید که مناسب برای استفاده در ماشین شما باشد . به طور مثال این تشک بادی داخل خودرو ، برای ماشین سواری توسان ساخته شده است و شاید بتوانید آن را در سایر ماشین های مشابه خودرو توسان استفاده کنید . البته که فروشگاه اینتکس خرید تشک بادی را برای شما بسیار آسان کرده است و با جدا کردن این محصولات و ارائه هر یک از آن ها به صورت جداگانه ، شرایط را برای شما راحت تر ساخته است تا آن مدلی را که دوست دارید و مناسب برای ماشین شماست را ثبت سفارش کنید . برای بررسی بیشتر و استعلام محصول می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در این مورد کسب کنید .

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • وزن کلی محصول : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC جیر
  • حجم بسته بندی کوچک
  • دارای ساک حمل برزنتی
  • دارای دریچه تخلیه باد 
  • قابل تعمیر با چسب تعمیرات
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین توسان در رنگبندی جذابی که دارد می تواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد و سفری لذت بخش را برای شما با ماشین شخصی رقم بزند . این تشک بادی مطابق با ابعاد داخلی ماشین توسان استانداردسازی شده است و با توجه به این امر به راحتی میتواند فضای استراحت را برای یک الی دو نفر در سفر ها فراهم کند . یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد به هنگام سفر با ماشین شخصی خود با آن دست و پنجه نرم می کنند ، خسته رسیدن به مقصد است ، اما این تشک بادی در قسمت صندلی عقب ماشین شما فضایی به اندازه یک تخت بادی را ایجاد می کند که به راحتی می توانید به صورت رازکش بر روی آن به استراحت بپردازید تا سرحال و شاداب پس از رسیدن به مقصد بتوانید به تفریحات سفر خود ادامه دهید .

خرید تشک بادی داخل ماشین در واقع امروزه به یکی از اولویت های سفر بسیاری از خانواده ها تبدیل شده است زیرا سفری راحت تر و البته لذت بخش تر خواهند داشت . ساختار بدنه این تشک بادی به گونه ای می باشد که از ستون های بادی نگهدارنده تشکیل شده است . این ستون های فضای خالی میان صندلی عقب و جلو را پر می کنند و سپس تشک بادی اصلی که به ابعاد بزرگی نیز است بر روی آن ها قرار می گیرد و فضایی همانند تخت خانگی را برای شما فراهم می آورد که بسته به ابعاد ماشین خود می توانید در ظرفیت های یک الی دو نفره از آن استفاده کنید .

یکی از مزیت های این تشک بادی ماشین را می توان وجود کامل ترین پکیج لوازم جانبی به همراه آن عنوان نمود ، لوازم جانبی که هر کدام می تواند در راحتی هر چه بیشتر شما نقش بسزایی داشته باشد . پمپ بادی که به همراه این تشک بادی درون بسته بندی آن قرار داده شده است ، قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و برای راه اندازی تشک توسط آن فقط به زمانی بالغ بر سه الی چهار دقیقه نیاز خواهید داشت . برای باد کردن این محصول فقط کافیست دکمه روشن شدن آن را بزنید و منتظر کامل باد شدن تشک بمانید . دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول به صورت دوکاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد سریع نیز نقش بسزایی را برای شما ایفا می کند .

همچنین یک ساک حمل دسته دار نیز درون بسته بندی این محصول قرار دارد که تشک به همراه تمامی لوازم جانبی درون آن جای می گیرد و جا به جایی را برای شما بیش از پیش ساده کرده است . علاوه بر پمپ باد و ساک حمل می توان دو کوسن بادی را درون بسته بندی این محصول مشاهده کرد که نیاز شما به همراه داشتن بالشت های سنتی درون سفر را برطرف کند . به هنگام استفاده از این محصول علاوه بر فضایی که در اختیار شما قرار می دهد باید به قابلیت تحمل وزن آن نیز توجه داشته باشید و مطابق با استانداردهای تعیین شده از آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه گیری را داشته باشید . قابلیت تحمل وزنی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بالغ بر 160 کیلو گرم می باشد .

متریال بکارگرفته شده در ساختار بدنه این محصول به صورت ترکیبی می باشد تا بهترین عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد . در بخش رویه این تشک بادی از وینیل یا همان پی وی سی جیر استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت و بسیار نرم و منعطف می باشد تا به هنگام برخورد با پوست بدن ، حس ایده آلی را به شما منتقل کند و برای تمامی پوست ها نیز قابل استفاده باشد . با توجه به درجه یک بودن متریال و همچنین سبک بودن آن به خوبی وزن کلی محصول سبک نگه داشته شده است و به 2.5 کیلو گرم رسیده و حجم بسیار کمی را نیز در مسافرت ها از شما اشغال می کند . همین حالا می توانید این تشک بادی ماشین را برای ماشین توسان خود از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و سفری لذت بخش را تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...