تشک بادی داخل ماشین تویوتا

TDM-3122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تویوتا از سری محصولات بادی پر کاربرد می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که می توان از آن در صندلی عقب انواع ماشین ها برای استراحت و خواب استفاده نمود. فرم کلی این تشک بادی به صوت مستطیلی بوده و دارای رنگ بدنه ی سرمه ای می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در دو طرف این محصول لبه هایی تعبیه شده که باعث می شود شما در هنگام استراحت در مرکز تشک قرار بگیرید و استراحتی آسوده را داشته باشید. سطح این تشک بادی داخل ماشین به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعری می باشد و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند. 

این تشک بادی برای انواع خودروهای سواری تویوتا از جمله ، یاریس ، کمری ، و حتی شاسی بلند لندکروز و انواع دیگر محصولات خودروسازی تویوتا قابل استفاده است و محدودیتی ندارد.

جنس این تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی با روکش مخمل بوده که دارای مقاومت بسیار خوبی می باشد و روکش مخملی آن سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. پایه های آن نیز از وینیل طرح چرم بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند. این تشک بادی داخل خودرو دارای ابعادی از جمله طول: 143 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 155 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3.4 کیلو گرم می باشد که بسیار وزن آن سبک بوده و به آسانی قابل حمل می باشد. شما می توانید این محصول با کیفیت و پر کاربرد را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری نمایید . 

تشک بادی داخل ماشین یاریس یک محصول بی نظیر است که فروشگاه اینتکس برای اینکه شما بتوانید با استفاده از آن سفر های لذت بخشی را تجربه کنید ، انواع تشک های بادی داخل ماشین را مخصوص برای تمامی ماشین ها موجود کرده است . به طور مثال تشک بادی داخل ماشین یاریس ، قابل استفاده در این ماشین سواری یعنی یاریس بوده و همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، می توانید مطابق آن ، تشک را راه اندازی کرده و در قسمت عقب ماشین قرار دهید ، بدین ترتیب شما یک تشک همراه خواهید داشت که در هر زمان کاربرد داشته و می تواند برای شما کارایی فوق العاده ای را داشته باشد . این تشک بادی داخل ماشین ، دو عدد بالش بادی کوچک را به همراه خود دارد که در تصویر محصول نیز این دو بالش را نیز می توانید مشاهده کنید . وجود این دو بالش می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد . 

تشک بادی داخل ماشین یاریس تقریبا فری سایز بوده و قابل استفاده در سایر ماشین هایی خواهد بود که از نظر ابعادی مشابه به این ماشین سواری هستند . رویه ای که تشک بادی داخل ماشین دارد به صورت جیر است و شبیه به پارچه جیری است که اغلب برای ساخت کیف یا کفش از آن استفاده می شود . این رویه باعث شده است تا شما دیگر با بدنه بادی محصول که از پی وی سی است ، مشکلی نداشته باشید و احساس خوبی را داشته باشید . این رویه می تواند از عرق کردن بدن شما جلوگیری کند . لازم است بدانید که این تشک کاملا ضد آب است و از سوی دیگر در برابر نور آفتاب نیز مقاوم خواهد بود ، بنابراین اگر در طول سفر بر روی تشک نور آفتاب افتاد ، نگران آسیب دیدن آن نباشید . این محصولات کیفیت بالایی دارند و طول عمر آن ها نیز به همین واسطه بسیار بالاست ، ولی گاها در اثر برخورد اجسام تیز آسیب می بینند که با این وجود نیز باز هم قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهند بود .

تشک بادی داخل ماشین تویوتا

تشک بادی داخل ماشین تویوتا بخش هایی از صندلی پشت را احاطه کرده و سبب ایجاد یک تشک بادی بزرگ برای استراحت افراد می شود و می تواند در مسافرت ها به کار گرفته شود. اگر اهل سفر به مناطق دور و نزدیک هستید و علاقه مند به مسافرت رفتن با اتومبیل شخصی خود هستید می توانید با خرید این محصول مناسب فضای راحتی را برای افراد فراهم کنید و در طول مسافرت خود از آن لذت ببرید. این تشک بادی برای خودرو تویوتا استفاده می شود و قالب بخش پستی این خودرو می باشد و با قرار گیری در این بخش به طور ثابت و طولانی مدت در آن جا قرار می گیرد. این تشک بادی دو لایه می باشد و از دو جنس در زیره و رویه خود تشکیل شده است و می توان به این طریق بهترین کارایی را برای افراد ایجاد کند. علاقه مندان به داشتن این تشک بادی می توانید به دسته بندی زیر مراجعه کرده و اطلاعات کافی را برای داشتن این محصول کسب نمایید.

رویه و زیره ای مقاوم

طراحی کلی این محصول به شکلی می باشد که در بخش زیرین خود دارای قسمت های برآمده است که در داخل بخش جلویی صندلی پشت قرار گرفته و ثابت باقی می ماند. اما قسمت رویی محصول تنها برخی طراحی ها را دارد که سبب راحتی و نرمی بسیاری می شود و برای استفاده افراد مختلف مناسب می گردد و آرامش را در زمان استراحت برای آن ها مهیا می سازد. این تشک بادی که تنها برای خودرو تویوتا می باشد از جنس پی وی سی است که در مجموع مقاومت بسیاری را برای استفاده طولانی مدت ایجاد می کند و به این ترتیب طول عمر بالایی را نیز ایجاد نموده است. این جنی در بخش رویی از نوع مخمل است و در بخش زیرین دارای نوع طرح چرم می باشد به طوری که در مجموع ضخامت بالایی نیز دارند و می توانند برای افراد سنگین وزن نیز استفاده گردند. این بخش ها از مرغوب ترین جنس های بدنه می باشند و توانایی داشتن دوام بالا در طول زمان استفاده می باشد.


بهترین جنس رویه به کار گرفته در محصول

همان طور که پیش تر گفته شد این تشک بادی که برای خودرو تویوتا است دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که در رویه آن این پی وی سی از نوع مخمل بوده و با درجه کیفی بالا قرار دارد. این بخش دوام زیادی دارد و با گذر زمان تغییر حالت نمی دهد همچنین سطح آن دچار پرز دهی نمی شود و در طول سال های استفاده ظاهر خود را حفظ می نماید. این نوع بدنه برای افزایش طول عمر محصول می باشد و قادر به داشتن امکان گردش هوای بیش تر در سطح است و به این طریق بدن را در شرایط مطلوبی نگه می دارد و می توان از تعریق و قرار گیری در فضایی گرم در امان بود. با ایجاد لک و یا کثیفی بر روی بدنه امکان تمیز کردن آن نیز وجود دارد و می توان به راحتی با کشیدن دستمالی نمدار این کثیفی را بر طرف کرد.


ابعاد مفید محصول

با استفاده از این محصول شما دارای بخشی به ابعاد 143 سانتی متر در طول و 90 سانتی متر در عرض هستید که 43 سانتی متر ارتفاع دارد و دارای تحمل وزن افراد تا 150 کیلوگرم می باشد بنابراین اشخاص سنگین وزن نیز قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند در هر زمانی از آن بهره مند شوند. ابن ابعاد درواقع ابعاد مفید بدنه می باشند که افراد قادر به قرار گیری بر روی آن هستند و می توانند در طول مسافرت بر روی آن بخوابند و ساعت ها به استراحت مشغول شوند همچنین می توانند برای اقامت در شب نیز از این محصول بی نظیر بهره گرفت و آرامش کافی را در این محل ها داشت.


خریداری محصول 

اگر قصد خرید تشک بادی داخل ماشین تویوتا را دارید هم اکنون می توانید با مرکز فروش تشک بادی اینتکس ایران در تماس حاصل کرده و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
فندکی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین جک
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای پایه های بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...