تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون

intex 45741

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

با توجه به علاقه زیادی که افراد به استفاده از تشک های بادی خانگی داشتند ، شرکت های بزرگ تولید کننده این محصولات بادی تشک هایی را برای استفاده در مسافرت و کمپ ها تولید کرده اند ، از جدید ترین این تشک های بادی می توان به تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون اشاره کرد که برخلاف سایر تشک ها مناسب برای استفاده در داخل ماشین است . اگر به تصاویری که از محصول قرار داده شده است ، دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که پایه هایی برای این تشک در نظر گرفته شده است ، این پایه ها دقیقا وسیله هایی هستند که می توانند بخش عقب ماشین و قسمت زیرپایی ماشین را پر کند تا شما یک تشک بزرگ داشته باشید . 

البته که این تشک بادی داخل ماشین برای استفاده در ماشین تویوتا آریون بوده و باید از آن حتما برای این نوع ماشین استفاده کنید . در ضمن باید توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین مخصوص هر ماشینی در فروشگاه اینتکس موجود است و شما می توانید به آسانی آن ها را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا این محصولات را با نام تفکیک کند تا شما در هنگام خرید تشک بادی با توجه به نام محصول ، آن را خریداری کنید . همچنین اگر برای شما مقدور است و می توانید به فروشگاه مراجعه حضوری داشته باشید ، می توانید خرید های خود را به صورت حضوری و با تخفیف انجام دهید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87 سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ
  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین بی ام و
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


تشک بادی تویوتا آریون در رنگبندی جذاب و با کیفیت ساخت فوق العاده در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران عرضه شده است . این تشک بادی به همانند سایر محصولات این دسته بندی از ساختاری مشابه بهره می برد که البته از نظر ابعاد دقیقا مطابق با ماشین تویوتا آریون ساخته شده است تا بهترین عملکرد را بتواند از خود به نمایش بگذارد . این تشک بادی ماشین دارای رویه ای ضد تعریق ، ضد حساسیت و ساخته شده از متریالی درجه یک می باشد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ، بهترین پیشنهاد برای خرید تشک بادی داخل ماشین به شمار می رود . ضد تعریق بودن این تشک بادی به دلیل مواج بودن رویه این تشک است ، زیرا در این صورت به خوبی گردش هوای ایده آلی را میان بدن و سطح تشک ایجاد می کند تا از تعریق بدن جلوگیری به عمل آید .

از نوع ساختار بدنه علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن از لیز خوردن شما به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز جلوگیری می کند و باعث می شود تا بتوانید خوابی راحت داشته باشید و پس از رسیدن به مقصد با شادابی کامل از ادامه سفر خود لذت ببرید . اما در خصوص ضد حساسیت بودن این تشک بادی باید بگوییم که در بخش رویه این تشک از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که از جمله مواد اولیه مشترک میان تشک های بادی خانگی و کمپینگ است و کاملا ضد حساسیت می باشد . این نوع متریال ساختاری بسیار نرم و سازگار با پوست بدن انسان دارد و به این خاطر در صورت کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد .

گفتنی است که رویه این تشک بادی کاملا ضد حساسیت می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای تمامی پوست های حساس از کودک تا بزرگسال نیز استفاده کنید . از جمله مزیت های این تشک بادی ماشین می توان به مجزا بودن ساختار تشک از ستون های بادی نگهدارنده آن اشاره داشت ، جایی که تشک بادی اصلی را می توانید در محیط های بیرون از خودرو نیز استفاده کنید . تشک بادی رویه این محصول به دلیل ارتفاع کمی که دارد بهترین انتخاب برای استفاده درون چادر مسافرتی به عنوان تشک بادی کمپینگ می باشد و در واقع می توان گفت که با خرید این تشک بادی با یک تیر دو نشان خواهید زد .

یکی دیگر از مزیت های بزرگ این تشک بادی را می توان وجود پکیجی کامل از لوازم جانبی به همراه آن دانست ، جایی که پمپ باد برقی همراه این تشک بادی شما را در راه اندازی آن به خوبی همراهی می کند و باعث می شود تا بتوانید در مدت زمان دو الی سه دقیقه تشک را آماده استفاده نمایید . این پمپ باد قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و به همین خاطر برای راه اندازی تشک بادی ماشین در هنگام سفر دیگر نیازی به دسترسی برق شهری نیست و به راحتی می توانید تشک خود را باد کنید . علاوه بر پمپ باد برقی ، دو کوسن بادی نیز به همراه این تشک بادی وجود دارد که به عنوان بالشت های بادی نقش بسزایی را در هنگام خواب شما ایفا می کند .

همچنین یک ساک حمل دسته دار نیز درون بسته بندی این محصول وجود دارد که جا به جایی تشک را بیش از پیش برای شما ساده تر خواهد کرد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی ماشین بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد و وزنی برابر با 3 کیلو گرم دارد که جا به جایی را به راحتی آب خوردن برای شما فراهم می کند . این تشک بادی ماشین با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش در نمایندگی اینتکس تهران موجود می باشد و همین حالا می توانید آن را ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید آن را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...