تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بدون شک تشک بادی داخل ماشین می تواند یکی از بهترین و محبوب ترین تشک ها و محصولات بادی باشد که شما می توانید از آن در مسافرت استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین حتی یک محصول مسافرتی بسیار فوق العاده برای شما خواهد بود تا بتوانید بهترین عملکرد را از آن داشته باشید و با خیالی راحت از آن استفاده کنید . با توجه به ویژگی ها و خصوصیت هایی که این نوع از محصولات بادی دارد ، شما می توانید سفری آسان تر را داشته باشید ، برای اینکه می توانید تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کرده و در زمان که خسته شده اید از تشک بادی استفاده کرده روی آن دراز کشیده و یا بر روی آن راحت بنشینید . حتی این تشک برای استفاده در طول سفر نیز مناسب است و سرنشینان دیگر می توانند از آن استفاده کنند تا به مقصد برسید . 

با این تفاسیر است که محبوبیت تشک بادی داخل ماشین در میان سایر محصولات بادی بسیار بالاست و پر فروش ترین محصول بادی فروشگاه اینتکس می باشد . شما می توانید با قیمت ارزان و مناسب این محصول اصل و اورجینال را حتی با ضمانت فروشگاه خریداری کرده و از آن استفاده کنید . این تشک بادی داخل ماشین همچنین دارای برچسب تعمیرات به همراه خود است و از سایر وسیله هایی که در کنار این محصول قرار دارد می توان به دو کوسن بادی اشاره کرد که بالش های کوچک بادی هستند که در کنار این محصول قرار دارند تا شما بتوانید از آن ها برای تکیه دادن و یا استفاده به عنوان بالش بهره مند شوید . یک ساک حمل مخصوص نیز برای این تشک در نظر گرفته شده است که در زمان هایی که از تشک استفاده نمی کنید ، می توانید تشک را داخل ساک قرار دهید تا حتی اینگونه آسیبی به محصول بادی شما وارد نشود .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 165 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • تولید در چند رنگ زیبا
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • راه اندازی ساده و سریع با پمپ باد های مختلف
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر از سری تشک های بادی ضخیم و با کیفیت می باشد که با خیالی راحت می توانید از آن در مسافرت های خود استفاده کنید و عملکردی فوق العاده را شاهد باشید . این تشک بادی صندلی عقب ماشین به خوبی برای ماشین تویوتا هایلندر استانداردسازی شده است تا در صورت استفاده بتواند فضاهای خالی ماشین را به خوبی پر کرده و شرایط را برای استراحت شما فراهم آورد . تشک های بادی داخل ماشین در دسته محصولاتی جدید می باشند که توسط برندهای مطرح جهانی تولید و به بازار عرضه شده اند تا درون ماشین نیز بتوانند شرایط را برای خواب شما حتی در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا فراهم آورند . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین با کیفیت و البته مقرون به صرفه برای تویوتا هایلندر خود هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

درساخت بدنه این تشک بادی داخل ماشین از برترین متریال بازار یعنی پی وی سی یا همان وینیل به صورت ترکیبی برای راحتی بیشتر استفاده شده است . ترکیبی بودن بدنه این محصول به این خاطر است که بتواند بهترین عملکرد و راحت ترین حس را در هنگام خواب برایتان پدید آورد تا حس خوابیدن بر روی تختخواب های خانگی به شما دست بدهد . در بخش رویه این تشک بادی از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، حس راحتی را برایتان به وجود می آورد . همچنین این نوع رویه کاملا ضد حساسیت و بسیار سازگار با انواع پوست بدن می باشد که باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید .

اما باید بدانید که این تشک بادی دارای ستون های بادی نگهدارنده نیز در قسم پایین بدنه خود می باشد که البته به صورت متصل به تشک نیست و قابلیت جدا شدن را دارد و به همین خاطر می توانید از تشک بادی فوق در محیط های بیرون از ماشین سطوح هموار استفاده کنید . یکی از استفاده های متنوع این تشک بادی برای داخل چادر مسافرتی می باشد که در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک بادی داخل ماشین ، صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز خواهید شد . در قسمت کف این محصول از مواد اولیه وینیل طرح چرم استفاده شده است که استحکام بالایی دارد و به خوبی به افزایش قابلیت تحمل وزن این محصول کمک می کند .

قابلیت تحمل وزنی که برای این تشک بادی به صورت استاندارد اعلام شده است بالغ بر 165 کیلو گرم است که نزدیک به تشک های بادی خانگی دو نفره می باشد . این قابلیت تحمل وزن به راحتی می تواند وزن یک الی دو نفر بزرگسال را بر روی خود مهار نماید و مورد استفاده شما درون ماشین قرار بگیرد . برای راه اندازی این تشک بادی نیز باید بگوییم که کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از پمپ باد برقی همراه این محصول که درون بسته بندی آن قرار داده شده است استفاده نمایید . این پمپ باد نیاز به برق شهری ندارد و با اتصال به فندکی ماشین به راحتی روشن می شود و در مدت زمان سه دقیقه ای تشک را باد کرده و آماده استفاده می نماید .

علاوه بر پمپ باد برقی ، درون بسته بندی این محصول می توان یک ساک حمل دسته دار را مشاهده کرد که تشک به همراه سایر لوازم جانبی را به راحتی درون خود جای می دهد . همچنین دو کوسن بادی نیز به همراه این تشک بادی وجود دارد که در هنگام خواب به خوبی نقش بالشتی برم و راحت را برای شما ایفا خواهد کرد . وزن این تشک بادی بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن در مسافرت ها کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . همین حالا می توانید این تشک بادی داخل ماشین جذاب و مقرون به صرفه را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...