تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس

intex 545841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

علاوه بر اینکه شما می توانید انواع تشک های بادی داخل ماشین را مخصوص ماشین های سواری و شاسی بلند شرکت تویوتا را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس تهران تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس را نیز موجود کرده است تا شما بتوانید تشک این ماشین را نیز بتوانید خریداری کرده و از آن استفاده کنید . تشک بادی ماشین کارکرد عالی دارد و در واقع یک تشکی است که همواره همراه شماست . این تشک ها برای نشستن و دراز کشیدن مناسب هستند و می توانند وزن بالا را به خوبی تحمل کنند . تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس می تواند حداقل 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند . به همین خاطر است که گفته می شود حتی سنین بزرگسال هم می توانند از آن استفاده کنند . گاها مشتریان این تشک های بادی داخل ماشین را برای راحتی بیشتر کودکان در طول سفر خریداری می کنند ، ولی این محصول برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود . 

طراحی که تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس دارد ، مانند طراحی تشک های خانگی است و از وجه مشترک آن ها می توان به داشتن رویه کامفورت و مواج اشاره کرد . رویه مواج در این تشک ها در واقع راحتی و انعطاف پذیری بیشتری را برای شما به همراه دارد ، به همین منظور است که حتی در این نوع تشک ها نیز از همین طراحی عالی استفاده شده است . رنگبندی تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس رنگبندی داشته و شما می توانید رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید . از محبوب ترین و پر فروش ترین رنگ های تشک بادی داخل ماشین پریوس می توان به رنگ های کرمی ، طوسی و مشکی اشاره کرد . لوازمی نیز در کنار تشک بادی داخل ماشین قرار دارد که می توان به کوسن بادی و ساک حمل اشاره کرد . کوسن بادی که در کنار این تشک بادی قرار دارد به تعداد دو عدد است .

  • طول: 137 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 240 کیلوگرم
  • وزن : 3 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پایه های بادی بزرگ مجزا
  • دارای ساک حمل
  • دارای دریچه تخلیه باد جداگانه
  • راه اندازی در 2 الی 3 دقیقه با پمپ باد
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس با طراحی مهندسی شده و رنگبندی جذابی که دارد یکی از برترین گزینه ها برای استراحتی دلچسب در ماشین حتی به هنگام حرکت با سرعت های بالا می باشد . این تشک بادی با طراحی زیبایی که دارد به خوبی فضای خالی میان صندلی ها را پر می کند و باعث می شود تا محیطی شبیه به تخت خواب بادی در قسمت عقب ماشین در اختیار داشته باشید تا بتوانید بر روی آن در ظرفیت یک و دو نفره بخوابید و به استراحت بپردازید . این تشک بادی ماشین ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که به همین خاطر در صورت استفاده استاندارد آسیب پذیری فوق العاده پایینی دارد و می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین برای تویوتا پریوس هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را راهنمایی کنیم .

همانطور که گفتیم این تشک بادی ماشین ساخته شده از متریالی به نام پی وی سی می باشد که در دو نوع به صورت ترکیبی به کار گرفته شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر راحتی بتوانید در وزن های بالا نیز از آن استفاده کنید . این تشک بادی ماشین دارای رویه ای ساخته شده از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که بسیار نرم است و سازگاری فوق العاده بالایی با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر در هنگام خواب بهترین عملکرد را از خود نشان داده و منجر به این امر می شود که حس کنید بر روی تخت خانگی خود خوابیده اید .

همچنین این نوع رویه کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید . اما به منظور بالا بردن استحکام این تشک بادی در بخش هایی همچون کف تشک و ستون های نگهدارنده از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این ترکیب فوق العاده باعث شده تا تشک به راحتی بتواند وزن های بالاتر را بر روی خود مهار نماید و با خیالی راحت می توانید از آن تا وزن 150 کیلو گرم در ظرفیت یک و دونفره استفاده کنید که قابلیتی بالاتر از تشک های بادی یک نفره می باشد .

لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده این تشک بادی به صورت مجزا از تشک اصلی قرار گرفته است و به همین خاطر می توانید از تشک بادی اصلی در محیط های بیرون از ماشین همانند داخل چادر مسافرتی نیز استفاده کنید و در واقع علاوه بر تشک بادی ماشین صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز خواهید شد .

درون بسته بندی این تشک بادی علاوه بر پمپ باد می توان یک ساک حمل دسته دار به همراه دو کوسن بادی را نیز مشاهده کرد که هر کدام از آن ها در مواردی همچون جا به جایی راحت تر و همچنین راحت تر استراحت کردن نقش بسزایی را برای شما ایفا می کند . البته گفتنی است که وزن سبک 3 کیلو گرمی این تشک بادی چندان مشکلی برای شما در جا به جایی هر چه راحت تر ایجاد نمی کند و باعث می شود تا فوق العاده راحت و ساده بتوانید این محصول را به همراه خود داشته باشید . همین حالا می توانید این تشک بادی جذاب داخل ماشین را از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...