تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروشگاه اینتکس تشک های بادی مخصوص خودرو بسیاری از ماشین های سواری تویوتا به خصوص ماشین های سواری و شاسی بلند این کمپانی را موجود کرده است . اما به تازگی یک تشک بادی داخل ماشین جدیدی را برای استفاده در ماشین تویوتا کمری موجود کرده است تا شما افرادی که دارای این ماشین سواری هستید ، بتوانید تشک بادی داخل ماشین مخصوص آن را نیز انتخاب کنید و سپس با راه اندازی آن ، یک تخت سیار و بسیار عالی برای خود داشته باشید تا در طول سفر بتوانید در هر زمان که احساس خستگی کردید ، تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این تشک راه اندازی آسانی دارد و شما می توانید از پمپ باد دستی و یا فندکی استفاده کنید . 

دریچه باد و تخلیه این تشک بادی داخل ماشین متفاوت است ، برای همین اگر شما بخواهید می توانید برای تخلیه کردن باد تشک بادی داخل ماشین ، دریچه تخلیه را باز کنید که یک دریچه بزرگ تر است و می تواند تخلیه کردن باد تشک را برای شما بسیار آسان تر و سریع تر کند . در صورتی که تشک بادی داخل ماشین را تخلیه کنید ، خواهید دید که تشک بادی داخل ماشین ابعادی بسیار کوچک را خواهد داشت تا بتوانید آن را به سادگی جابجا کنید و محصول را نگهداری کنید . حتی برای اینکار یک ساک حمل نیز قرار داده شده است تا آن را بتوانید آسان تر جابجا کرده و نگهداری کنید . این محصول ضد آب است و رویه آن خاصیت ضد تعریقی دارد .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC مخملی
  • دارای ساک حمل
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • دارای 2 بالش بادی
  • سطح کاملا ضد آب
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • پمپ : ندارد

تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری با طراحی زیبا و همچنین پکیج کامل از لوازم جانبی که به همراه خود دارد یکی از محبوب ترین تشک های بادی بازار می باشد که در هنگام عرضه سهم گسترده ای از فروش تشک بادی صندلی عقب ماشین را به خود اختصاص داده است . این تشک بادی مخصوص ماشین تویوتا کمری ساخته شده است و به خوبی برای این فضا استانداردسازی شده است تا با عملکرد فوق العاده ای که از خود به نمایش می گذارد ، راحتی وصف ناپذیری را در هنگام مسافرت برای شما به همراه داشته باشد . اگر شما هم قصد مسافرت با ماشین خود را دارید و به دنبال خرید تشک بادی ماشین هستید و می خواهید سفری راحت و دلپذیر داشته باشید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

تشک های بادی داخل ماشین در نمونه های بسیاری از نظر جنس رویه عرضه شده اند اما با توجه به بررسی های صورت گرفته ، بهترین عملکرد را تشک هایی داشته اند که از متریال ترکیبی برای استحکام بیشتر بهره می برند . این محصول نیز از متریال ترکیبی در ساختار خود بهره می برد تا مقاومت بالا را به همراه راحتی وصف ناپذیر برایتان رقم بزند . در ساخت ستون های نگهدارنده و همچنین قسمت کف این محصول از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن تا وزن 150 کیلوگرم استفاده کنید که فراتر از تشک های بادی یک نفره و مناسب برای ظرفیت یک الی دو نفره بزرگسال می باشد .

اما در قسمت رویه این تشک بادی می توان پی وی سی جیر یا همان مخمل را مشاهده کرد که بسیار نرم است و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی آن ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد . همچنین با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه گیری رسیده ایم که این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و از همین رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن استفاده کنید . سازگاری بالای این نوع رویه با پوست بدن افراد باعث شده تا برای استفاده آن در رده سنی کودک تا سالمند هیچ گونه محدودیتی نداشته باشید . سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که یکی از مزیت های این نوع طراحی را می توان ضد تعریق شدن تشک دانست زیرا گردش هوای بسیار ایده آلی میان سطح تشک و بدن شما ایجاد می شود که از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

بر روی بدنه این تشک بادی ماشین می توان دریچه های باد را مشاهده کرد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را برای راه اندازی دارد . اما یکی از مزیت های این محصول را که در ابتدا نیز به آن اشاره داشتیم ، وجود لوازم جانبی در مجموعه پکیجی کامل می باشد . به همین خاطر دیگر نیازی به خرید پمپ باد به صورت جداگانه ندارید زیرا می توانید از پمپ باد برقی همراه این محصول استفاده کنید . با توجه به بررسی های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این تشک بادی با استفاده از پمپ باد برقی همراه آن بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد . علاوه بر پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین ، درون بسته بندی این محصول می توان دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار را مشاهده کرد که مجموعه ای کامل را در اختیار شما قرار می دهد .

بنابر گفته برند سازنده ، قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد و وزن آن بسیار سبک و در حدود 2.5 کیلو گرم است تا برای جا به جایی هر چه راحت تر آن مشکلی نداشته باشید . همچنین ابعاد این تشک بادی در حالت جمع شده بسیار کم حجم می باشد و فضای زیادی را در هنگام مسافرت از ماشین شما اشغال نمی کند . فروشگاه اینتکس تهران این تشک بادی ماشین را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت برای شما عرضه کرده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...