تشک بادی داخل ماشین تیگو 8

۷۸۶۶۷۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تیگو 8 با طراحی زیبا و مهندسی شده ای که دارد می تواند بهترین انتخاب برای استراحت در سفر باشد . ستون های بادی نگهدارنده این تشک بادی از ساختار تشک اصلی به صورت مجزا طراحی شده است تا به راحتی بتوانید از تشک بادی رویه در خارج از ماشین نیز استفاده کنید . در واقع با خرید تشک بادی داخل ماشین فوق ، با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک بادی ماشین ، صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز می شوید که قابل استفاده در محیط های روباز و یا داخل چادر مسافرتی است . این محصول دارای رویه ای از جنس وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که کاملا ضد حساسیت است و برای انواع پوست بدن های حساس حتی برای کودکان نیز می توانید از آن استفاده کنید . رویه این محصول ضد تعریق نیز می باشد و برای بالا بردن استحکام تشک بادی در بخش کف و ستون های نگهدارنده از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن 150 کیلو گرمی را به همراه داشته است و فراتر از تشک های بادی یک نفره می باشد . یکی از مزیت های این محصول را می توان پکیج کامل لوازم جانبی شامل ، یک ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی به همراه خود دانست که شما را از خریدهای مجزا کاملا بی نیاز می کند . برای خرید تشک بادی ماشین تیگو 8 همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت کرده و هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


نوع
سفری
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
 طول
 143 سانتی متر
 عرض
 90 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 جنس رویه
 پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری
 پی وی سی چرم
 جنس کف
 پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ
 ندارد
 نوع پمپ

ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین تیگو 8 یکی از کاربردی ترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی می باشد که برای استراحت در ماشین خود می توانید از آن استفاده کنید . اگر ماشین تیگو 8 دارید دیگر نیازی نیست تا دغدغه استراحت درون ماشین را حتی به هنگام حرکت داشته باشید ، زیرا این تشک بادی با فرم ساختاری استانداردی که دارد به خوبی فضای خالی میان صندلی عقب و جلو را پر می کند و با قرار دادن تشک بادی اصلی می توانید از آن به عنوان تخت بادی درون ماشین استفاده کنید . این محصول مشکل استراحت حتی به صورت درازکش درون ماشین را حل کرده است و می توانید بر روی آن استراحت کنید . در این بخش قصد داریم تا تشک بادی ماشین فوق را بررسی نماییم پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی ماشین را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم .

ابتدای بررسی این محصول بهتر است تا به سراغ جنس بدنه برویم . جنس متریال به کارگرفته شده در ساختار بدنه این تشک بادی یکی از اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید زیرا نقش بسزایی در افزایش طول عمر محصول خواهد داشت . برند سازنده این محصول در بخش رویه آن از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده کرده است که بسیار منعطف می باشد و سازگاری بالایی با پوست بدن افراد خواهد داشت . به همین خاطر به هنگام استفاده از این تشک بادی ، راحتی وصف ناپذیری برای شما ایجاد می شود و حس خوابیدن بر روی تختخواب های خانگی به شما دست خواهد داد .

اما برای استحکام بیشتر و افزایش قابلیت تحمل وزن در بخش کف و ستون های نگهدارنده از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا مقاومت بالاتری را برای محصول به همراه داشته باشد . وینیل دو لایه ، متریالی با کیفیت و مقاوم در برابر فشار ، ضربه و شرایط مختلف محیطی می باشد و به همین خاطر می توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی صندلی عقب ماشین بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از استحکام فوق العاده آن دارد و بیشتر از تشک های بادی یک نفره و نزدیک به تشک های بادی دو نفره استاندارد است .

استفاده از متریال سبک در بدنه این محصول باعث شده تا وزن کلی تشک بادی کاهش چشمگیری داشته باشد و به چهار کیلو گرم برسد که به راحتی قابل حمل و جا به جایی است . همچنین به همراه این تشک بادی ماشین یک ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود که قابلیت جا به جایی را به راحتی امکان پذیر می کند . سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج تعبیه شده است تا از لیز خوردن بدن به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز جلوگیری نماید . همچنین این نوع رویه کاملا ضد تعریق می باشد و با گردش جریان هوا از تعریق بدن حتی در دمای بالای هوا جلوگیری می کند .

علاوه بر ساک حمل دسته دار ، در صورن خرید پمپ ، یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین و همچنین دو کوسن بادی نیز درون بسته بندی این تشک بادی قرار دارد و برای شما ارسال می شود تا شما را از خریدهای مجزا برای لوازم جانبی بی نیاز نگه دارد . ستون های این تشک بادی به صورت مجزا از آن ساخته شده اند و به همین خاطر با خرید این محصول با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک بادی ماشین صاحب یک تشک بادی دو نفره کمپینگ نیز می شوید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده این محصول با ارزان ترین قیمت و خدمات پس از فروش ، شرایط سفارش به صورت آنلاین و حضوری را فراهم آورده است و همین حالا می توانید پس از ثبت سفارش ، هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...