تشک بادی داخل ماشین جیپ

کد : اینتکس 81۶313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین جیپ و خودرو های آفرود از جمله پاترول و لندکروز و خودرو های شاسی بلند که برای طبیعت گردی و سفر تجهیز شده اند

تشک بادی داخل ماشین جیپ یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی داخل خودرو می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از زیبایی منحصر به فردی بهره می برد. ساختار کلی این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ بدنه ی قهواه ای می باشد. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز بر روی ان جلو گیری می کند. جنس پایه های این تشک وینیل طرح چرم بوده که از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و تحت فشار هیچ گونه تغییر حالتی نمی دهد. 

سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن هنگام استراحت جلو گیری می کند. این تشک بادی داخل خودرو دارای ابعادی از جمله طول: 143 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این محصول 155 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3.4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. از این محصول می توان در صندلی عقب خودرو ها در هنگام سفر برای استراحت استفاده نمود. شما می توانید این تشک بادی را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری نموده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تشک بادی داخل ماشین جیپ از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت برای ماشین جیپ می باشد . این تشک بادی مناسب برای افرادی است که اهل کمپینگ و یا مسافرت هستند و بخش عقب ماشین آن ها را به محیطی مسطح تبدیل می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین جیپ همراه ما باشید .

طراحی و ساخت :

طراحی تشک های بادی صندلی عقب ماشین به گونه ای می باشد که بخش عقب ماشین را به محیطی مناسب برای استفاده تبدیل می کند . پایه این تشک بادی که به حالت چرم می باشد در بخش خالی بین صندلی عقب و جلوی ماشین قرار می گیرد و حفره مابین این دو صندلی را پر می کند . به همراه این تشک بادی دو عدد کوسن بادی نیز وجود دارد که از آن ها می توانید ب ه جای بالشت استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که یک عدد ساک حمل نیز به همراه این تشک بادی برای شما ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . پیشنهاد ما به شما پس از خرید این تشک بادی بسته برچسب تعمییرات می باشد ، زیرا در صورت بروز مشکل در بخش بدنه این تشک بادی به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از محیطی نرم و مقاوم برخوردار است . این تشک بادی دارای رویه ای مواج می باشد که به گردش هوای میان بدن فرد مصرف کننده و سطح تشک کمک کرده و مانع از تعریق بدن می شود . در بخش کناری و زیرین این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه دارد و به راحتی می توانید وزن فرد مصرف کننده را مهار نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن محصولات بادی از سری ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه نمایید . این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 155 کیلو گرم می باشد . ابعاد تشک بادی داخل ماشین جیپ به مشخصات ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استراحت شما فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول 3.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به وسیله ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین جیپ از سری تشک های بادی با کیفیت می باشد که از رویه مواج و ضد تعریق برخوردار است . این تشک بادی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
فندکی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین رنو
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...