تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ

intex 474541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین علاوه بر اینکه برای ماشین های سواری ساخته شده است ، برای ماشین های شاسی بلند نیز طراحی شده است که می توان به تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ اشاره کرد . بله شما می توانید حتی تشک بادی داخل ماشین مخصوص خودرو دانگ فنگ را نیز خریداری کرده و از آن در سفر های خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . تشک های بادی داخل ماشین راه اندازی ساده و آسانی دارند و همواره در دسترس شما هستند تا در هر زمان که بخواهید آن را راه اندازی کرده و در دخل خودرو نصب کنید . راه اندازی این تشک های بادی داخل ماشین به وسیله پمپ باد انجام می شود ، شما می توانید از پمپ باد دستی و یا فندکی استفاده کنید که هر دو در سفر و در داخل ماشین قابل استفاده است . اگر تشک بادی ماشین را با پمپ باد فندکی راه اندازی کنید ، قطعا سرعت راه اندازی بیشتر شده و دیگر نیازی نیست که از پمپ های باد دستی و یا پدالی استفاده کنید . این پمپ با برق ماشین و جافندکی ماشین کار خواهد کرد . 

رنگبندی تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ متنوع است و شما می توانید آن را در رنگ دلخواه خود خریداری کنید . این تشک بادی داخل ماشین کاملا به صورت بادی است و پایه های زیرین آن نیز به همین شکل ساخته شده است . پایه های بادی تشک ، برای  است که قسمت زیرپایی ماشین را پوشش دهد و بتواند تشک را همسطح کند . کیفیت کف تشک بادی داخل ماشین بسیار بالاست و به صورت دو لایه ساخته شده است ، برای همین دوام این بخش زیاد بوده و در برابر آسیب دیدگی ها نیز مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد . دیواره های تشک بادی و کف آن از پی وی سی طرح چرم دولایه ساخته شده است ، ولی رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر می باشد تا بدن شما تنها با رویه جیر محصول برخورد داشته باشد . تمام سطح و بدنه تشک بادی داخل ماشین ضد آب است و از آن مهم تر در برابر نور خورشید نیز مقاوم است و اگر در سفر ها از آن استفاده کنید ، باز هم صدمه ای به آن وارد نمی شود . حتی در صورت آسیب دیدن تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ می توانید آن را توسط تعمیرگاه فروشگاه اینتکس تهران تعمیر کرده و یا از برچسب تعمیرات استفاده کنید .

  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • وزن : 2.8 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه جیر
  • جنس بخش کناری : پی وی سی طرح چرم
  • جنس پایه ها : پی وی سی دو لایه 
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ یکی از محصولاتی می باشد که در هنگام سفر به راحتی می تواند برای شما در مدت زمان بسیار کوتاهی ، محیطی جهت استراحت را فراهم آورد تا خوابی راحت همانند خواب بر روی تخت خواب شخصی برای شما فراهم آورد . این تشک بادی ماشین دارای لوازم جانبی کاملی به همراه خود می باشد که شما را از هر گونه خرید جداگانه بی نیاز می کند و در واقع با پکیجی کامل رو به رو هستید . این محصول دارای متریال درجه یک در ساختار بدنه خود می باشد که کیفیت ساخت را به خوبی افزایش داده است و باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن سالیان سال استفاده کنید . رنگبندی عرضه شده این تشک بادی بسیار متنوع می باشد و به همین خاطر تمامی سبک ها و سلیقه های را به خوبی پوشش می دهد .

خرید تشک بادی داخل ماشین در هنگام سفر باید یکی از اولویت های شما باشد زیرا به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا هم می توانید خوابی دلچسب را توسط آن تجربه کنید . این تشک بادی ماشین دارای رویه ای مواج می باشد که از لیز خوردن بدن شما بر روی آن به هنگام خواب جلوگیری می کند . همچنین این مواج بودن رویه به دلیل گردش هوای فوق العاده ای که ایجاد می کند از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد و می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کنید و لذت ببرید . ستون های نگهدارنده بادی این تشک بادی به خوبی فضای خالی میان صندلی جلو و عقب را پر می کند و محیطی یکدست را برای برپا کردن تشک به وجود می آورد .

گفتنی است که تشک بادی رویه این محصول به صورت کاملا مجزا از سایر قسمت های بدنه ساخته شده است و به همین خاطر به راحتی می توانید آن را جدا کرده و در محیط های بیرونی ماشین همانند داخل چادر مسافرتی مورد استفاده قرار دهید . در صورت خرید این محصول ل با پمپ ، این محصول به همراه خود همانطور که گفتیم پکیجی کامل از لوازم جانبی را دارد که شامل پمپ باد برقی ، دو کوسن بادی کوچک و یک ساک حمل دسته دار می باشد و می تواند کمک شایانی به شما در جهت سهولت در استفاده و راه اندازی کند . لازم به ذکر است که برای راه اندازی این تشک بادی نیاز به برق شهری نخواهید داشت و پمپ باد فوق قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد .

این پمپ باد قدرت انتقال باد بالایی دارد و با توجه به تست های صورت گرفته می تواند تشک را در مدت زمان سه دقیقه ای آماده استفاده کند . همچنین دو کوسن بادی فوق به خوبی نقش بالشت بادی را برای شما ایفا  می کند و دیگر نیازی به همراه داشتن بالشت های سنتی در مسافرت با خود نخواهید داشت . اما یکی از مهمترین بخش هایی که در هنگام خرید تشک بادی و سایر محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی به گفته برند سازنده آن به صورت استاندارد 155 کیلو گرم می باشد که به راحتی می تواند وزن یک نفر را بر روی خود مهار نماید و حتی به صورت دو نفره نیز مورد استفاده قرار بگیرد .

با توجه به استفاده از متریال سبک و البته درجه یک در ساختار بدنه این محصول ، وزن کلی آن به خوبی کاهش پیدا کرده و به 2.8 کیلو گرم رسیده است که سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه داشته است . این وزن سبک در کنار ساک حمل دسته دار باعث شده تا حتی بتوانید در پیاده روی ها نیز این تشک بادی را به همراه خود داشته باشید و در کمپینگ ها نیز مورد استفاده قرار دهید . همین حالا می توانید این تشک بادی با کیفیت و البته مقرون به صرفه را از نمایندگی intex تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...