تشک بادی داخل ماشین دنا DENA

کد : اینتکس 98313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 155 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین دنا از محصولات ویژه برای سفر ، مناسب برای افرادی که نیاز به تخت بادی ماشین و تشک بادی مخصوص خودرو دارند .

تشک بادی داخل ماشین دنا از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این محصول از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و می توان مدت زمان بسیاری از آن استفاده نمود. ساختار کلی این تشک بادی داخل ماشین به گونه ای است که به طور کامل قسمت عقب خودرو را پوشش داده و به راحتی می توان بر روی آن خوابید و استراحت کرد. در قسمت کناری این تشک بادی داخل ماشین یک تکه بادی تعبیه شده که قسمت کنسولی ماشین را پوشش می دهد. 

سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند. جنس این محصول از وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش جلو گیری می کند. پایه های این محصول از وینیل طرح چرم می باشد که مقاومت بسیار خوبی داشته و از استحکام بسیار بالایی بهره مند است. از این محصول می توان در صندلی عقب اکثر خودرو ها استفاده نمود. شما می توانید این تشک بادی را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید 

تشک بادی داخل ماشین نه تنها برای ماشین های خارجی بلکه برای اغلب ماشین های داخلی از جمله دنا نیز به بازار عرضه شده است . این تشک بادی با توجه به ابعاد استانداردی که دارد ، قابل استفاده در داخل ماشین دنا و دنا پلاس می باشد و برای اتاق داخلی ماشین به خوبی مهندسی شده است . این محصول دارای رنگبندی های بسیار متنوعی می باشد که از پر فروش ترین آن ها می توان به رنگ مشکی و طوسی اشاره داشت که به عنوان رنگ های مادر شناخته شده و به خوبی با رنگ های مختلف ماشین می توانید آن ها را ست کنید . جنس بدنه این محصول از وینیل یا همان پی وی سی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و قابلیت تحمل وزن ایده آلی را برای استراحت شما فراهم می آورد . اگر شما هم همانند بسیاری از افراد قصد خرید تشک بادی داخل ماشین دنا را دارید تا انتهای این نقد و بررسی همراه ما باشید تا قبل از خرید اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم .

ساختار این محصول همانند تشک های بادی معمولی می باشد که در بخش زیرین آن دو عدد ستون بادی واقع شده است و به خوبی فاصله میانی صندلی ها را پر می کند . این پر کردن فاصله میانی صندلی ها باعث شده است تا فضای بسیار ایده آل و بزرگ تری را برای استراحت در اختیار داشته باشید . باید گفت که این فضا مناسب برای استفاده دو نفر می باشد و در صورت استفاده توسط کودکان با تعداد نفرات بیشتری می توانید از آن بهره مند شوید . همانند بسیاری از تشک های بادی تولید شده توسط برند اینتکس در بدنه این محصول نیز از رویه مواج و ضد تعریق استفاده شده است ، به گونه ای کهرویه مواج این محصول علاوه بر ضد تعریق بودن ، به خوبی از لیز خوردن شما بر روی سطح تشک جلوگیری به عمل می آورد و این امر باعث می شود تا حتی در حین حرکت خودرو نیز بتوانید بر روی این تشک به استراحت خود ادامه دهید .

برای استفاده از این محصول به منظور خوابیدن در ماشین نیازی به همراه داشتن بالشت ندارید زیرا به همراه این تشک بادی دو عدد کوسن بادی نیز برای شما ارسال می شود که از آن در مواقع استراحت به راحتی می توانید استفاده نمایید . همچنین با نگاهی به ساختار ظاهری این محصول می بینید که در فاصله میانی دو صندلی جلو نیز بالشتی بادی تعبیه شده است که به خوبی فضاهای خالی را پر می کند و محیطی یکدست را در اختیار شما قرار می دهد . این تشک بادی داخل ماشین دارای دریچه های هوای مخصوص در بخش های مختلف بدنه می باشد که باد کردن قسمت های مختلف را به راحتی امکان پذیر می کند . باید گفت که برای راه اندازی هر چه راحت تر تشک بادی داخل ماشین نیاز با استفاده از پمپ باد برقی و یا دستی مخصوص محصولات بادی دارید که به صورت جداگانه توسط فروشگاه اینتکس تهران قابل تهیه می باشد .

اما جنس بدنه این محصول را می توان نقطه قوت آن در نظر گرفت ، جایی که برای ساخت بدنه از وینیل یا همان پی وی سی جیر بر روی رویه تشک استفاده شده است . این امر باعث شده است تا با رویه ای کاملا نرم و راحت که دارای خصوصیت ضد حساسیت است رو به رو شوید که از این رو می تواند مورد استفاده کودکان و سالمندان نیز قرار بگیرد . به جز بخش رویه تشک بادی ، در بخش های دیگر از وینیل طرح چرم استفاده شده است که به صورت دو لایه می باشد و مقاومت این محصول را در برابر فشار و ضربه به خوبی افزایش داده است . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی بالغ بر 150 الی 200 کیلو گرم می باشد و با توجه به وزن سه کیلو گرمی که دارد به وسیله ساک حملی که به همراه خود دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . برای خرید تشک بادی داخل ماشین دنا همین حالا می توانید از طریق نمایندگی اینتکس تهران اقدام نمایید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
155 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...