تشک بادی داخل ماشین دنا پلاس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32%
1,150,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین دنا پلاس یکی دیگر از محصولات کاربردی و برای استفاده جهت استراحت درون ماشین می باشد که با ابعاد داخلی ماشین دنا پلاس استانداردسازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . این تشک بادی دارای رویه ای کامل ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارو ضربه نیز خواهد داشت . فضایی که این محصول در اختیار شما قرار می دهد برای استفاده همزمان دو نفره کافی می باشد اما نکته قابل توجه در استفاده از تشک های بادی ، قابلیت تحمل وزن استاندارد آن ها می باشد که برای مشاهده بهترین عملکرد باید به آن پایبند باشید . این تشک بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر150 کیلو گرم دارد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین به دلیل استفاده از متریال سبک وینیل ، وزن کلی تشک بادی نیز به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 4 کیلو گرم رسیده که سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه داشته است . به همراه این تشک بادی یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین نیز برای شما ارسال می شود که مدت زمان راه اندازی را با قدرت انتقال باد بالایی که دارد به سه دقیقه رسانده است . همچنین دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود که هر کدام کاربردهای خاص خود را خواهند داشت . فروشگاه اینتکس تهران این تشک بادی ماشین را با ارزان ترین قیمت و خدمات پس از فروش عرضه کرده است که همین حالا می توانید آن را سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید .


نوع
سفری
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
 طول
 143 سانتی متر
 عرض
 90 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 جنس رویه
 پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری
 پی وی سی چرم
 جنس کف
 پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ
 ندارد
 نوع پمپ
---
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین دنا پلاس با طراحی استاندارد و کاربردی که دارد می تواند در سفرهایی که با ماشین شخصی خود دارید ، تختخوابی راحت و مدرن را در صندلی عقب ماشین شما ایجاد کند . این تشک بادی صندلی عقب ماشین به خوبی برای فضای داخلی ماشین دنا پلاس استانداردسازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود در هنگام استفاده به نمایش بگذارد . در ساختار بدنه این محصول از برترین متریال بازار استفاده شده است که موجب افزایش قابلیت تحمل وزن و کاهش وزن نهایی محصول شده تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی ماشین دنا پلاس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه های بازار را به شما معرفی کنیم .

تشک بادی ماشین دنا پلاس در ساختار بدنه خود دارای متریال های ترکیبی می باشد تا به بهترین نحو بتواند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد . این تشک بادی در بخش رویه خود از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده کرده است که کاملا ضد حساسیت می باشد و می توانید از آن برای انواع پوست بدن حساس از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . همچنین سطح رویه این محصول به صورت مواج و ضد تعریق ساخته شده است که گردش هوای مطلوبی را میان بدن و سطح تشک ایجاد می کند و به این صورت می توانید از آن در شرایط جوی مختلف استفاده نمایید .

لازم به ذکر است که تشک بادی این محصول به صورت مجزا از ستون های بادی زیرین ساخته شده است و از این رو تشک بادی اصلی را می توانید به صورت مجزا به عنوان تشک بادی کمپینگ و درون چادر مسافرتی خود استفاده نمایید . اما در بخش زیرین و ستون های نگهدارنده این تشک بادی از وینیل طرح چرم استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع وینیل به صورت دو لایه می باشد و استحکام فوق العاده ای را برای تشک بادی به همراه داشته است . با توجه به بکارگیری متریال درجه یک در ساختار بدنه این محصول ، قابلیت تحمل وزن آن نیز به خوبی افزایش چشم گیری داشته است و به 150 کیلو گرم رسیده است که برای نگهداری وزن یک الی دو نفره بزرگسال استانداردسازی شده است .

همچنین استفاده از متریال وینیل با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد باعث شده تا حجم تشک بادی به هنگام خالی شدن از باد به خوبی کاهش پیدا کند و فضای زیادی را در مسافرت ها از شما نگیرد . وزن این محصول نیز به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه دارد . این محصول به همراه خود پکیجی از لوازم جانبی را به همراه دارد که شما را به طور کلی از خریدهای مجزا بی نیاز می کند و به پکیجی کامل و کاربردی دست پیدا می کنید .

به همراه این تشک بادی ماشین درصورا درخواست و خرید پمپ ، یک عدد پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین برای شما ارسال می شود که با توجه به قدرت انتقال باد بالایی که دارد ، مدت زمان راه اندازی تشک بادی را به سه الی چهار دقیقه کاهش می دهد . برای باد کردن تشک بادی نیز کار سختی ندارید و با زدن یک دکمه ، پمپ باد به صورت خودکار عمل می کند . علاوه بر پمپ باد برقی ، یک ساک حمل دسته دار نیز درون بسته بندی وجود دارد که جا به جایی محصول را به راحتی امکان پذیر می کند . همچنین دو کوسن بادی نیز به عنوان آخرین لوازم جانبی درون بسته بندی وجود دارد و به عنوان بالشت بادی می توانید برای استراحت از آنها استفاده کنید . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی دنا پلاس را با ارزان ترین قیمت و کیفیت فوق العاده دارید می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...