تشک بادی داخل ماشین دیگنیتی

65521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین دیگنیتی با رنگبندی بسیار زیبا و طراحی کاربردی که دارد می تواند محیطی جهت استراحت را در بخش صندلی عقب ماشین شما ایجاد کند . این تشک بادی دارای رویه ای ضد تعریق می باشد و در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت استفاده را خواهد داشت . همچنین استفاده از وینیل جیر یا همان مخمل ضد حساسیت در رویه این محصول باعث شده تا برای انواع پوست های حساس نیز بتوانید از آن استفاده کرده و در این خصوص محدودیتی نداشته باشید . ستون های نگهدارنده و همچنین بخش کف این تشک بادی از متریال وینیل چرمی دو لایه استفاده کرده است که استحکام بالایی را در اختیار شما قرار میدهد و باعث می شود تا بتوانید از این تشک بادی تا وزن 150 کیلو گرم استفاده نمایید که فراتر از تشک های بادی یک نفره می باشد . همچنین وزن سبک 4 کیلو گرمی این محصول و همراه داشتن ساک حمل دسته دار باعث شده تا در جا به جایی آن حتی در مسافرت ها نیز کار راحتی را پیش رو داشته باشید . علاوه بر ساک حمل ، می تون درون پکیج این تشک بادی یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین و دو کوسن بادی را مشاهده کرد که این محصول را به پکیجی کامل تبدیل کرده است . اگر قصد طی مسافت های طولانی با ماشین شخصی و استراحت درون ماشین را دارید کافیست تا همین حالا تشک بادی ماشین دیگنیتی را با ارزان ترین قیمت و به همراه ضمانت اصالت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید .

تشک بادی داخل ماشین دیگنیتی پرایم با طراحی و رنگبندی زیبایی که دارد یکی از پرفروش ترین تشک های بادی ماشین شاسی بلند می باشد . این تشک بادی ماشین ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد و قابلیت تحمل وزن بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ، آن را به محصولی پرفروش و البته کاربردی تبدیل کرده است . اگر قصد سفر با ماشین شخصی خود را دارید ، توسط این تشک بادی صندلی عقب ماشین به راحتی می توانید تختخوابی نرم و راحت داشته باشید و حتی در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز به استراحت بپردازید . خرید تشک بادی ماشین دیگنیتی می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد و این محصول را به پای ثابت سفرهای شما تبدیل کند ، پس اگر شماهم قصد خرید این محصول را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

در صورت خرید پمپ ، علاوه بر پمپ باد برقی ، دو کوسن بادی نیز به همراه این محصول برای شما ارسال می شود که به عنوان بالشت مسافرتی می توانید درون و یا بیرون از ماشین از آن استفاده کنید . همچنین یک ساک دسته دار نیز درون بسته بندی وجود دارد که جا به جایی این پکیج کاربردی تشک بادی را به راحتی امکان پذیر می کند . سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که باعث می شود تا گردش هوای مطلوبی میان بدن و سطح تشک ایجاد شود و بدن شما حتی در دمای بالا نیز عرق نکند .

همچنین از جنس بدنه ایده آل این تشک بادی نیز نمی توان چشم پوشی کرد زیرا برند سازنده این تشک بادی در سطح رویه آن از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده کرده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . همچنین این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال می توانید از آن استفاده کنید . اما در بخش کف و ستون های نگهدارنده این تشک بادی از وینیل طرح چرم استفاده شده است که به صورت دو لایه به کار گرفته می شود تا قابلیت تحمل وزن محصول را به خوبی افزایش دهد .

گفتنی است که می توانید به صورت استاندارد از این تشک بادی با وزن 150 کیلو گرم استفاده نمایید که برای نگهداری یک الی دو نفره بزرگسال کاملا استاندارد می باشد . همچنین وزن سبک 4 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا دغدغه ای برای جا به جایی آن نداشته باشید . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی فوق را دارید همین حالا می توانید سفارش خود را با ارزان ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش و ضمانت کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87 سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپفندکی  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

کیفیت عالی و جنس مرغوب

43 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...