تشک بادی داخل ماشین رنو

کد ۵۵۴۳۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین رنو مگان و تلیسمان و خودروهای فرانسه و کولیئوس و زانتیا بکار میرود در سایت اینتکس تهران فروشگاه اینتکس تهران

تشک بادی داخل ماشین رنو یکی از پر کاربردترین محصولات بادی می باشد که در هنگام سفر می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت درون ماشین باشد. از این تشک اینتکس باید می توان برای استراحت کودکان و بزرگسالان در قسمت صندلی عقب خودرو استفاده نمود. شما می توانید در هنگام رانندگی هر گاه احساس خستگی و خواب آلودگی کردید در یک قسمتی از جاده ایستاده و بر روی این تشک به استراحت بپردازید و رانددگی بی خطری را داشته باشید.

 فرم کلی این تشک بادی داخل ماشین به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ سبز می باشد. سطح این محصول از وینیل ب روکش مخملی بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. دو عدد بالش بادی مجزا نیز بر روی خود این محصول قرار داده شده است که با وجود آن شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت بالش های دیگر دارید. قسمت پایه های این تشک از وینیل طرح چرم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان دچار تغییر حالت نمی شود. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که باعث ضد تعریق شدن تشک شده و از عرق کردن بدن شما به هنگام استراحت جلو گیری می کند. شما می توانید این تشک بادی داخل ماشین با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید

تشک بادی داخل ماشین رنو

اگر اهل سفر و یا طی کردن مسافت های زیاد با ماشین خود باشید و یاهر روز به دلایل مختلف نظیر رفتن به محل کار مجبورید که زمانی را درون ماشین سپری کنید حتما با تشک های بادی داخل ماشین آشنا هستید . تشک بادی داخل ماشین رنو از سری تشک های بادی داخل ماشین می باشد که برای ماشین های مدل رنو طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین رنو همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی این تشک بادی به گونه ای می باشد که صندلی عقب ماشین را به محیطی هموار برای استراحت تبدیل می کند . این تشک در بخش بالایی خود دارای دارای سطحی مواج می باشد که برای استراحت می توانید از آن استفاده نمایید و این مواج بودن رویه تشک باعث گردش هوای مطلوب و همچنین مانع از تعریق بدن می شود . در بخش پایینی این تشک بادی یک عدد پایه بادی وجود دارد که مابین صندلی عقب و جلوی ماشین قرار گرفته و خلع بخش عقبی ماشین را به خوبی پر می کند . تشک بادی داخل ماشین رنو در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که ما در این بخش برای شما عزیزان یکی از پرفروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . لازم به ذکر است که به همراه این تشک بادی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید .


جنس بدنه :


جنس بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و امعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین رویه این تشک بادی با توجه به جیر بودن به راحتی قابل تمیز شدن توسط پارچه نم دار می باشد و خیال شما را از این بابت راحت می کند . برای بالا بردن استحکام این حصول در بخش کناری آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده آن دارد .


ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را در بخش عقب ماشین برای شما فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول 155 کیلو گرم می باشد . همچنین وزن این محصول 3.4 کیلو گرم می باشدکه نشان از سبک بودن آن دارد .

تشک بادی داخل ماشین رنو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید 

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
----
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین دنا
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...