تشک بادی داخل ماشین رنو داستر

کد 220074

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین رنو داستر یکی از با کیفیت ترین و البته کاربردی ترین تشک های بادی صندلی عقب ماشین برای ماشین رنو داستر می باشد که برای محیط داخلی این ماشین به خوبی استانداردسازی شده است . این محصول ساخته شده از وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که بر روی سطح تشک از این مواد اولیه استفاده شده است . این نوع متریال کاملا ضد حساسیت و همچنین ضد تعریق می باشد و باعث می شود تا بتوانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . اما در بخش کف و ستون های نگهدارنده این تشک بادی ماشین از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش می دهد . به صورت استاندارد می توانید از این تشک بادی تا وزن 150 کیلو گرم استفاده نمایید که فراتر از تشک های بادی یک نفره می باشد و می توانید از آن در ظرفیت دو نفره بزرگسال نیز استفاده کنید . همچنین استفاده از متریال وینیل در ساختار بدنه این تشک بادی باعث شده تا وزن آن به خوبی کاهش داشته باشد و به 4 کیلو گرم برسد که سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه خواهد داشت . همچنین به همراه این تشک بادی ماشین یکی از کامل ترین پکیج های لوازم جانبی که شامل پمپ باد برقی ، دو کوسن بادی و یک ساک حمل می باشد وجود دارد که نیاز شما به خریدهاز مجزا را برطرف می کند . اگر قصد خرید تشک بادی ماشین رنو داستر را دارید همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .


نوع
سفری
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
 طول
 143 سانتی متر
 عرض
 90 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 جنس رویه
 پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری
 پی وی سی چرم
 جنس کف
 پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ
 دارد
 نوع پمپ
 فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، پمپ باد برقی ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین رنو داستر یکی از شیک ترین و جذاب ترین تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که مخصوص خودرو رنو داستر طراحی و به بازار عرضه شده است . این تشک بادی ماشین دارای طراحی مهندسی شده ای می باشد که به خوبی برای فضای داخلی ماشین رنو استانداردسازی شده است و می توانید در ظرفیت یک الی دو نفره بزرگسال به راحتی از آن استفاده کنید . کیفیت ساخت بالا ، استحکام فوق العاده در برابر فشار و ضربه و همچنین قیمت مقرون به صرفه از جمله مهمترین ویژگی هایی می باشد که این محصول را به یکی از تشک های بادی اقتصادی و مستحکم بدل کرده است . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین درجه یک هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از بهترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی داخل ماشین ساخته شده از برترین متریال بازار یعنی همان پی وی سی یا وینیل می باشد . این نوع مواد اولیه سازگاری بسیار فوق العاده ای با پوست بدن افراد دارد و باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست های بدن استفاده کنید و بهترین بازخورد را شاهد باشید . همچنین ضد حساسیت بودن رویه این تشک بادی باعث شده تا برای انواع پوست های حساس از کودک تا بزرگسال نیز مورد استفاده قرار بگیرد و بدون دغدغه بتوانید از آن استفاده کنید . گفتنی است که در بخش هایی همچون کف تشک بادی و ستون های بادی نگهدارنده آن از متریال پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا فشار وارده را به خوبی مهار نماید .

استفاده از مواد اولیه ترکیبی باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت از آن برای وزن های بالا نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای این تشک بادی ماشین در نظر گرفته شده است بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نزدیک به قابلیت تحمل وزن تشک های بادی دو نفره خانگی است و به راحتی می تواند فشارهای بالا را بر روی خود مهار نماید . این محصول در بخش رویه خود از ساختار مواج بهره می برد که از لیز خوردن بدن شما به هنگام استفاده به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و باعث می شود تا بتوانید با خیالی راحت از تشک بادی فوق در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز استفاده کنید .

همچنین این مواج بودن رویه تشک بادی باعث جلوگیری از تعریق بدن نیز به هنگام استفاده در شرایط آب و هوایی گرم می شود و به همین خاطر می توانید از تشک بادی فوق در فصول گرم سال نیز استفاده کنید و بهترین بازخورد را شاهد باشید . ساختار بدنه این تشک بادی ماشین از دو بخش اصلی یعنی ستون های نگهدارنده بادی و تشک بادی اصلی تشکیل شده است که به صورت کاملا مجزا از هم ساخته شده اند . تشک بادی رویه این محصول را می توانید در بیرون از ماشین نیز مورد استفاده قرار دهید و به عنوان مال بهترین گزینه برای استفاده جهت استراحت درون چادر مسافرتی می باشد که از ارتفاع استانداردی نیز برخوردار است .

به همراه این تشک بادی ماشین یک عدد پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین وجود دارد که با توجه به قدرت بالای پردازش بادی که دارد می تواند تشک را در مدت زمان سه دقیقه ای راه اندازی و آماده استفاده نماید . علاوه بر پمپ باد می توان درون بسته بندی این محصول یک ساک حمل دسته دار به همراه دو کوسن بادی را مشاهده کرد که در هنگام استفاده و جا به جایی نقش بسزایی را برای شما ایفا می کند . وزن این محصول بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و همین حالا می توانید آن را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به شعبه استان تهران تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...