تشک بادی داخل ماشین رنو کولیوس

intex 12111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین رنو کولیوس با طراحی زیبا و رنگبندی متنوعی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای استراحت در مسافرت های شما با ماشین باشد . تشک بادی صندلی عقب ماشین کولیوس به گونه ای طراحی شده است که ابعاد صندلی عقب ماشین را به خوبی پوشش می دهد و در واقع می توان گفت که تختخوابی جهت استراحت به وجود می آورد تا به راحتی بتوانید به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز ، درون ماشین خود استراحت کنید . این تشک بادی ماشین از قسمت های مجزا شامل ستون های بادی نگهدارنده و تشک بادی ماشین رویه تشکیل شده است که هر کدام کاربردهای خود را دارد . به همین خاطر و با توجه به مجزا بودن بخش های مختلف ، می توانید از تشک بادی رویه در خارج از ماشین همانند درون چادر مسافرتی نیز استفاده کنید و اقدام به استراحت نمایید . به همراه این تشک بادی ( در صورت خرید پمپ ) یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین ، دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود که این محصول را به پکیجی کامل و کاربردی تبدیل می کند . شما عزیزان می توانید تا وزن 150 کیلو گرم از این تشک بادی به صورت استاندارد استفاده کنید و به راحتی برای نگهداری وزن یک الی دو نفره بزرگسال کاربردی می باشد . اگر قصد خرید این تشک بادی با ارزان ترین قیمت و خدمات پس از فروش را دارید همین حالا می توانید سفارش خود را از فروشگاه اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید . 

تشک بادی داخل ماشین کولئوس از دیگر تشک های بادی فروشگاه اینتکس است که به تازگی برای این ماشین شاسی بلند طراحی شده است تا شما بتوانید تشک های بادی داخل ماشینی را مخصوص برای ماشین های شاسی بلند کمپانی رنو مانند کولئوس استفاده کنید . با خرید تشک بادی داخل ماشین ، شما می توانید این تشک را بر روی صندلی های عقب و بخش زیرپایی ماشین قرار دهید تا یک تشک بزرگ را در اختیار داشته باشید . این محصول از نظر سایزی نسبت به ماشین های سواری شاسی کوتاه ، بزرگ تر بوده و برای همین باید در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین به این موضوعات توجه کافی داشته باشید . 

این تشک بادی داخل ماشین از جنس پی وی سی ساخته شده است و رویه ای از جیر دارد که آن را بسیار دوست داشتنی تر از همیشه کرده است . این رویه می تواند ظاهر تشک بادی را بسیار زیبا کند تا این تشک بسیار شیک و دوست داشتنی تر از همیشه شود . این رویه می تواند باعث شود که اگر هوا گرم است ، باز هم شما عرق نکنید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از تشک بادی استفاده کنید . در ضمن این تشک ضد آب است و آب به داخل آن نفوذ نمی کند . مورد مهم بعدی این است که این تشک بادی داخل ماشین ، در برابر نور آفتاب مقاوم باشد ، برای همین در طول سفر آسیبی به تشک بادی داخل ماشین وارد نخواهد شد .


نوع
سفری
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
 طول
 143 سانتی متر
 عرض
 90 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 جنس رویه
 پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری
 پی وی سی چرم
 جنس کف
 پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ
 ندارد
 نوع پمپ

ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین رنو کولیوس یکی دیگر از سری تشک های بادی صندلی عقب ماشین کاربردی و دوست داشتنی می باشد که به راحتی می تواند درون سفر ، برای شما تختخوابی مدرن و راحت را مهیا استفاده کند . این تشک بادی به همراه خود پکیج کاملی از لوازم جانبی را دارد که شما را از خریدهای مجزا بی نیاز می کند . همچنین در ساختار بدنه این محصول از برترین متریال بازار استفاده شده است که کیفیت ساخت آن را به خوبی افزایش داده و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در انواع شرایط محیطی استفاده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی ماشین رنو کولیوس را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

همانطور که در قسمت بالا اشاره داشتیم ، تشک بادی ماشین فوق دارای پکیج کامل لوازم جانبی به همراه خود می باشد که از این رو به محصولی مقرون به صرفه و کابردی بدل شده است . در صورت خرید پمپ بادی ، پمپ باد برقی که به همراه این تشک بادی وجود دارد قابلیت اتصال به فندکی ماشین را خواهد داشت و به همین خاطر دیگر با مشکل تامین برق شهری در مسافرت به هنگام استفاده از این محصول رو به رو نخواهید شد . این پمپ باد قدرت انتقال باد بالایی دارد و مدت زمان راه اندازی آن سه الی چهار دقیقه می باشد . همچنین علاوه بر پمپ باد می توان درون بسته بندی این محصول یک ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی نسبتا بزرگ را مشاهده کرد که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را خواهند داشت .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا علاوه بر طول عمر محصول ، ماهیت استفاده از آن را به خوبی درک نمایید . شرکت سازنده این تشک بادی در ساختار بدنه آن از متریال مختلفی استفاده کرده است تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که کیفیت ساخت بالا و انعطاف پذیری ایده آل را برای شما فراهم می کند . این انعطاف پذیری باعث می شود تا بدن شما به خوبی با فرم تشک بادی تطابق پیدا کند و فرم بدن در بهترین حالت قرار بگیرد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت با بدن درد رو به رو نشوید .

گفتنی است که وینیل جیر کاملا ضد حساسیت می باشد و ساختار رویه این محصول به صورت مواج ساخته شده است تا با گردش هوای ایجاد شدن میان سطح تشک و بدن شما ، تعریق ایجاد نشود و در واقع ساختاری ضد تعریق دارد . اما در بخش کف و ستون های نگهدارنده این تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا استحکام و مقاومت بالایی را به همراه داشته باشد . این نوع متریال باعث شده تا به خوبی کیفیت ساخت افزایش چشم گیری داشته باشد و قابلیت تحمل وزن نیز به طبع افزایش داشته و به 150 کیلو گرم رسیده است که برای نگهداری یک الی دو نفر بزرگسال استانداردسازی شده است .

لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده به صورت مجزا از تشک بادی اصلی ساخته شده اند و به همین خاطر می توانید از تشک بادی اصلی به عنوان تشک بادی کمپینگ درون چادر مسافرتی به صورت مجزا استفاده کنید و در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان بزنید . وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و می توانید آن را توسط ساک حملی که به همراه خود دارد به راحتی جا به جا نمایید . اگر قصد خرید این تشک بادی با ارزان ترین قیمت و ضمانت کیفیت را دارید همین حالا می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...