تشک بادی داخل ماشین رنو کپچر

intex 55820

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین رنو کپچر با کیفیت عالی در فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه محصولات بادی و فروشگاه تشک بادی داخل ماشین ، انواع تشک های بادی داخل ماشین را از جمله ماشین های شرکت رنو را موجود کرده است . شما در واقع تصاویری از تشک بادی داخل ماشین رنو کپچر را مشاهده می کنید که از بهترین نوع متریال و مواد ساخته شده است و رویه ای جیر دارد . این تشک بادی داخل ماشین ، مخصوص برای استفاده در داخل ماشین رنو کپچر و در بخش عقب این خودرو سواری می باشد . شما می توانید به سراعت این تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . برای راه اندازی به دلیل اینکه می توانید از پمپ باد استفاده کنید ، سرعت راه اندازی محصول بسیار بالا خواهد رفت و شما می توانید به سرعت اینکار را انجام دهید . 

شما می توانید از پمپ هایی مانند پمپ باد دستی و پمپ باد فندکی استفاده کنید ، پمپ های باد فندکی با برق ماشین کار می کند و می تواند با سرعت بیشتری اینکار را انجام دهد . ولی خوبی هر دو پمپ باد این است که نیازی به برق ندارند . از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد ، رویه مواج یا همان برجستگی بر روی تشک بادی می تواند باعث انعطاف پذیری تشک و راحتی بیشتر شما در طول سفر باشد . این تشک ها مخصوص برای کودکان نیست و بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . تحمل وزن تشک بادی داخل ماشین بسیار بالاست و نبایستی نگران آسیب دیدن محصول باشید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ
  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


تشک بادی داخل ماشین رنو کپچر با همان طراحی استاندارد و ظاهر مشابه با سایر تشک های بادی صندلی عقب ماشین عرضه شده است . این تشک بادی مناسب برای فضای داخلی ماشین رنو کپچر می باشد و با توجه به ابعادی که دارد می تواند تختخوابی راحت و دوست داشتنی را درون ماشین برای شما ایجاد کند تا با استراحت کردن در حین مسیر پس از رسیدن به مقصد سرحال به ادامه تفریح خود بپردازید . در ساختار بدنه این تشک بادی از متریال درجه یک استفاده شده است که در نتیجه به کاهش وزن محصول و همچنین قابلیت تحمل وزن فراتر از استاندارد منجر شده است . اگر به دنبال خرید تشک بادی ماشین رنو کپچر هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی همانطورکه گفتیم از بدنه ای مقاوم ساخته شده از پی وی سی یا همان وینیل بهره می برد که می تواند وزن های بالا را به خوبی بر روی خود مهار نماید . در بخش کف و ستون های نگهدارنده این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . اما به دلیل ارتباط مستقیم بخش رویه این تشک بادی با پوست بدن افراد در این بخش از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و باعث می شود تا در صورت کشیده شدن پوست بر روی سطح تشک ، هیچ گونه خراشی بر روی پوست ایجاد نشود .

یکی دیگر از ویژگی های این نوع رویه را می توان ضد حساسیت بودن این نوع متریال دانست که منجر به این امر می شود تا بتوانید با خیالی راحت از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا سالمند نیز بدون دغدغه استفاده کنید . همانطور که در تصاویر این تشک بادی مشاهده می کنید ، سطح رویه آن به صورت مواج ساخته شده است که به گردش هوای میان بدن و سطح تشک کمک می کند و در نتیجه از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آید و باعث می شود تا بتوانید در شرایط آب و هوایی مختلف از این تشک بادی استفاده کنید . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که تقریبا می توانید از آن در ظرفیت یک الی دو نفره استفاده کنید .

وزن این محصول همانطور که اشاره کردیم بسیار سبک و بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و با توجه به ساک حملی که تشک به همراه خود درون بسته بندی دارد به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها و حتی پیاده روی ها به همراه خود داشته باشید . این تشک بادی قابلیت استفاده خارج از فضای ماشین را نیز دارد و به دلیل مجزا بودن ستون های نگهدارنده از تشک اصلی ، به راحتی می توانید از آن خارج از ماشین و درون چادرهای مسافرتی نیز استفاده کنید و در واقع صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز شوید . راه اندازی این محصول در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای و توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی امکان پذیر است .

شایان ذکر است که به همراه این تشک بادی علاوه بر ساک حمل یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین نیز برای شما ارسال می شود که بدون دسترسی به برق شهری در مسافرت و به راحتی می توانید تشک را راه اندازی و آماده استفاده نمایید . همچنین دو کوسن بادی کوچک نیز تکمیل کننده پکیج همراه این تشک بادی می باشد که در موقع خواب به خوبی برای شما نقش بالشت های مسافرتی را ایفا می کند . همین حالا می توانید این مجموعه دوست داشتنی را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و در هنگام مسافرت با ماشین خود ، راحتی فوق العاده را تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...