تشک بادی داخل ماشین رونیز

intex 25411

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین رونیز با طراحی زیبای خود و البته ویژگی ها و مزیت هایی را که برای شما به دنبال دارد ، از دوست داشتنی ترین تشک هایی است که شما می توانید برای مسافرت های خود از آن استفاده کنید . شما می توانید این تشک بادی را راه اندازی کرده و عقب ماشین خود را تبدیل به یک اتاقک کوچک با تشک همراه تبدیل کنید که برای استراحت کردن شما بسیار کاربردی و دوست داشتنی است . شما می توانید برای نشستن و یا دراز کشیدن از این تشک بادی استفاده کنید . تشک های بادی هم برای نشستن مناسب هستند و هم برای دراز کشیدن و این مورد را می توانید از ابعاد راه اندازی شده تشک مطلع شوید . البته که سایز این تشک بسته به فضایی دارد که ماشین شما در اختیارتان قرار خواهد داد . تمامی بخش های این تشک به صورت بادی است و اگر باد آن را تخلیه کنید ، متوجه خواهید شد که ابعاد تشک بادی بسیار کوچک است . تشک های بادی داخل ماشین پر فروش ترین محصول بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد . 

برای همین شما می توانید به سادگی تشک ها را به همراه خود داشته باشید و در زمان هایی که از آن استفاده نمی کنید ، می توانید تشک را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و داخل صندوق عقب قرار دهید . برای راه اندازی کردن تشک می توانید از پمپ باد استفاده نمایید . با توجه به اینکه در طول سفر شاید برق در اختیار نداشته باشید ، ما پیشنهاد می کنیم که برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین رونیز از پمپ باد دستی و یا پمپ باد فندکی و حتی پدالی استفاده کنید . به همراه این تشک بادی داخل ماشین دو عدد کوسن یا بالش بادی قرار داده شده است که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید . سطح این تشک به صورت جیر بوده و دیواره های کناری و بخش زیرین آن از پی وی سی می باشد . بخش کف تشک بادی داخل ماشین برای ایمنی بیشتر به صورت دولایه ساخته شده است . 

  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC ضخیم
  • تولید در چند رنگبندی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک جهت حمل
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی سریع و آسان
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین رونیز یکی از تشک های بادی با کیفیت و درجه یک برای قسمت صندلی عقب ماشین می باشد که در مسافرت ها می تواند تختخوابی راحت و مجهز را در اختیار شما قرار دهد. اگر طرفدار سفر هستید و یا مدت زمان طولانی را با ماشین شخصی خود در مسیر های مختلف طی می کنید باید بگوییم که یکی از بهترین انتخاب ها برای استراحت درون ماشین ، تشک بادی صندلی عقب می باشد که می تواند شرایط ایده آلی را برایتان مهیا سازد . این تشک بادی ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که از آن در ساخت تشک های بادی خانگی نیز استفاده می شود و بهترین عملکرد از آن قابل مشاهده است . این محصول دارای قابلیت تحمل وزن بالا و همچنین سبک بودن وزن کلی می باشد که در نتیجه سهولت در جا به جایی در مسافرت ها را برایتان به همراه خواهد داشت . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی ماشین رونیز را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از محبوب ترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی ماشین دارای رویه ای مواج می باشد که به دلیل گردش هوای ایده آلی که میان بدن و سطح تشک ایجاد می کند از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کنید . همچنین این نوع ساختار رویه تشک از لیز خوردن شما به هنگام استفاده در زمان حرکت ماشین با سرعت های بالا جلوگیری می کند و باعث می شود تا بتوانید حتی در هنگام حرکت ماشین نیز به راحتی از آن استفاده کنید . ساختار بدنه این محصول به گونه ای می باشد که در قسمت زیرین تشک اصلی ، ستون های بادی نگهدارنده تعبیه شده است که فاصله خالی میان صندلی ها را به خوبی پر می کند و باعث می شود تا تشک در محیطی همسطح و یکدست قرار بگیرد .

گفتنی است که ستون های بادی نگهدارنده به صورت مجزا از تشک بادی اصلی ساخته شده است و به این ترتیب می توانید از تشک بادی اصلی در محیط های بیرونی نیز به همانند تشک های بادی کمپینگ استفاده کنید . با توجه به ارتفاع استانداردی که تشک بادی این محصول دارد ، می توانید از آن درون چادرهای مسافرتی و کمپینگ استفاده کنید و در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر تشک بادی داخل ماشین ، صاحب تشک بادی کمپینگ نیز شوید .

بسیاری از افراد در هنگام خرید تشک بادی ماشین فوق به دنبال ماهیت استفاده از آن و قابلیت تحمل وزنی که متحمل می شود می باشند ، در این خصوص باید بگوییم که از این تشک بادی می توانید در محیط های مختلف کمپ علاوه بر داخل ماشین تا وزن 300 کیلو گرم به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . همچنین به دلیل استفاده از متریال انعطاف پذیر و سبک در بدنه این محصول ، وزن آن به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 3 کیلو گرم رسیده است که نشان از این امر دارد و به راحتی می توانید توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است و درون بسته بندی قرار دارد آن را جا به جا کنید .

به همراه این تشک بادی علاوه بر ساک حمل ، یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین وجود دارد که شما را برای باد کردن این محصول بی نیاز از برق شهری نگه می دارد و با توجه به قدرت انتقال باد بالایی که دارد می توانید با استفاده از آن تشک را در مدت زمان سه دقیقه ای راه اندازی کنید . همچنین دو کوسن بادی نیز درون بسته بندی دیده می شود که نیاز شما به همراه داشتن بالشت های سنتی را نیز برطرف می کند . جنس بدنه این محصول در بخش رویه آن از وینیل جیر یا همان مخمل ضدحساسیت می باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و در بخش هایی همچون کف تشک و ستون های نگهدارنده از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است . همین حالا می توانید این تشک بادی داخل ماشین با کیفیت را از نمایندگی اینتکس تهران ثبت سفارش نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...