تشک بادی داخل ماشین زانتیا

کد : اینتکس 4۶373

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین زانتیا و خودروهای های فرانسوی با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مرکز فروش تشک داخل ماشین در ایران

تشک بادی داخل ماشین زانتیا یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده می باشد که از آن می توان برای استراحت درون ماشین استفاده نمود. فرم کلی این تشک بادی داخل ماشین همانند سایر تشک ها به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ بیار زیبای آبی می باشد که از جذابیت بسیاری برخوردار است. جنس  این تشک بادی از وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بلاش نیز جلو گیری می کند.

 جنس پایه های آن از وینیل طرح چرم بوده که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. سطح این تشک بادی داخل خودرو به صورت مواج طراحی شده که این موج ها سبب ایجاد فضای بیار کمی بین بدن و سطح تشک می شود که از این فضا هوا به جریان می افتد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. این محصول را می توانید از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تشک بادی داخل ماشین زانتیا با رنگی جذاب و ساختاری محبوب به خوبی توانسته است جای خود را در میان اهالی سفر و کمپینگ باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . این تشک بادی با توجه به آرگونومی ساختی که دارد قابلیت استفاده در داخل ماشین و همچنین خارج از ماشین را دارد . این محصول در رنگبندی های متنوعی به بازار عرضه شده است که در این بخش برای شما رنگ مشکی ، طوسی و همچنین بنفش را فراهم آورده ایم که بسته به سلیقه خود می توانید رنگ مورد نظر را خریداری کنید . این محصول بهترین انتخاب برای استفاده درون ماشین در مسافرت ها می باشد که محیطی نرم و راحت را برای استراحت پدیدار می آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا تشک بادی داخل ماشین مدل زانتیا را برای شما عزیزان به نقد و بررسی بگذاریم پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین زانتیا را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

این محصول دارای ساختاری به همانند سایر تشک های بادی داخل ماشین می باشد ، یعنی در بخش زیرین آن دو عدد ستون وجود دارد که فضای خالی میانی صندلی های ماشین را به خوبی پر کرده و پوشش می دهد و تشک بادی اصلی بر روی آن باد می شود . این باد شدن باعث می شود که به خوبی فضای صندلی عقب ماشین به محیطی یک دست و راحت تبدیل شود . باید گفت که ارتفاع این تشک به گونه ای تعبیه شده است که در فضای داخلی ماشین با کمبود جا مواجه نشوید و با توجه به ابعاد استانداردی که برای ماشین زانتیا دارد ، فضا را برای استراحت دو نفر بزرگسال و سه نفر کودک فراهم می کند . این تشک بادی از دو کوسن بادی برخوردار است که در هنگام خواب می توانید از آن به عنوان بالشت بادی استفاده کنید و دیگر در سفرهای خود نیازی به همراه داشتن بالشت های سنتی نخواهید داشت که این بالشت های به همراه تشک بادی اصلی به هنگام خالی شدن باد فضای بسیار کمی را به دلیل ابعاد کوچکی که دارند اشغال می کنند . این ابعاد کوچک باد شده به خوبی درون ساک حمل دسته دار مخصوصی که برای آن تعبیه شده است جای می گیرد و می توانید آن را درون صندوق عقب ماشین جای دهید .

اما فاکتور اصلی این تشک بادی جنس رویه آن می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت و دلیل این کیفیت فوق العاده ، استفاده از متریال پی وی سی در ساخت بدنه است . پی وی سی استفاده شده در ساخت بخش زیرین این محصول از نوع چرمی دو لایه می باشد که قابلیت تحمل وزن بالایی را برای آن پدیدار آورده است . همچنین در بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر به دلیل سازگاری بالایی که با پوست بدن انسان دارد استفاده شده است . جنس بدنه جیر یا خمل همان جنس بدنه ای است که در ساخت تشک ها و تخت خواب های بادی مورد استفاده قرار می گیرد و راحتی فوق العاده را در هنگام استراحت برای شما فراهم می کند . باید گفت که با توجه به متریال درجه یک استفاده شده در ساخت بدنه این محصول می توانید از قابلیت تحمل وزن صد و پنجاه الی دویست کیلو گرمی بهره مند شوید که مناسب استفاده دو نفره می باشد .

اما سبک بودن وزن این تشک بادی از مزیت های دیگر آن می باشد که جا به جایی آن را بیش از پیش راحت تر کرده است . اما ساده ترین روش راه اندازی برای تشک های بادی داخل ماشین صورت می گیرد و با توجه به دریچه های مجزایی که دارند می توانید بخش های مختلف این محصول را به صورت جداگانه باد کنید . باد کردن این تشک بادی توسط انواع پمپ باد های دستی و یا برقی امکان پذیر می باشد و مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای را از شما صرف می کند . البته توجه داشته باشید که در هنگام سفر دسترسی به برق شهری کمی دشوار می باشد و به همین خاطر دسترسی به پمپ باد برقی که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را داشته باشد می تواند مزیت بزرگی محسوب شود . برای خرید تشک بادی داخل ماشین زانتیا در رنگ های متنوع و با ضمانت اورجینال بودن می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت کنید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
برقی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین زانتیا
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...