تشک بادی داخل ماشین ساندرو

intex 55220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ساندرو

گاها پیش آمده است که دوست داشته باشید در طول سفر ، جایی را برای استراحت کردن خود داشته باشید ، با وجود تشک های بادی داخل ماشین ، این شرایط برای شما محیا خواهد بود که با خرید تشک بادی داخل ماشین ، آن را در صندلی های عقب ماشین راه اندازی کنید و یک تخت و تشک سیار را در کنار خود داشته باشید تا در هر زمان که دوست داشته باشید ، بتوانید تشک را راه اندازی کرده و آن را بر روی صندلی های عقب قرار دهید . توجه داشته باشید که این تشک ها دارای پایه هستند که این پایه ها به منظور پر کردن بخش عقب ماشین کاربرد داشته و می تواند به شما کمک کند تا به خوبی بتوانید تمامی بخش عقب ماشین را همسطح کنید و علاوه بر اینکه تشک همسطح شود ، شما فضای زیادی را برای استراحت کردن داشته باشید این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات بادی فروشگاه اینتکس می باشد . طول این تشک بادی داخل ماشین زمانی که آن را راه اندازی می کنید ، دارای طولی 145 سانتی متری است و عرضی که محصول خواهد داشت نیز به 90 سانتی متر خواهد رسید . از سوی دیگر ارتفاع تشک با در نظر گرفتن پایه های آن تقریبا 43 سانتی متر می باشد . ارتفاع خود تشک نیز نزدیک به 20 سانتی متر می باشد . اگر ارتفاع تشک بادی بیشتر از این باشد ، شما در استفاده از محصول دچار مشکل خواهید شد . برای همین ابعادی که برای محصول در نظر گرفته شده است ، یک ابعاد استاندارد بوده و بهتر است که به دنبال تشکی نباشید که ارتفاع بیشتر داشته باشد . اگر ارتفاع بیشتر باشد ، ممکن است در حالت نشسته ، سر شما با سقف ماشین برخورد داشته باشد . 

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 43 سانتی متر
  • تحمل وزن : 170 کیلوگرم
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • بدنه ضد تعریق از جیر
  • تولید شده در رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای سطح مواج و کامفورت
  • پمپ باد : ندارد

اگر قصد سفر با ماشین ساندرو شخصی خود را در مسافت های طولانی دارید قطعا یکی از دغدغه های شما می تواند استراحت در مسیر و شاداب رسیدن به مقصد باشد . تشک های بادی داخل ماشین یکی از سری محصولات عرضه شده در بازار می باشند که این مشکل را برای شما حل می کنند و باعث می شود تا بتوانید حتی به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز به استراحت و حتی خواب درون ماشین بپردازید . در این قسمت ما در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران ، تشک بادی داخل ماشین ساندرو را برای شما فراهم آورده ایم تا کمکی بزرگ برای سفری راحت با ماشین شخصی شما باشد ، پس اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین برای سفر راحت خود هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برای تان به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی ماشین ساخته شده از اجزای مجزا از هم می باشد که باعث شده تا بتوانید با خرید این محصول در واقع با یک تیر دو نشان بزنید و صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز شوید . اجزای تشکیل دهنده بدنه این تشک بادی را می توان به ستون های بادی نگهدارنده آن و همچنین تشک بادی اصلی که بر روی صندلی قرار می گیرد تقصیم بندی نمود . به همین خاطر و با توجه به مجزا بودن ستون های نگهدارنده از تشک بادی اصلی ، به راحتی می توانید از تشک بادی رویه این محصول در محیط های بیرونی بر روی زمین و یا درون چادر مسافرتی استفاده کنید و بهترین عملکرد را از آن شاهده باشید . سطح رویه این محصول یکی دیگر از مزیت های آن به شمار می رود ، جایی که از ساختار مواج استفاده شده است تا با گردش هوای ایده آلی که پدیدار می کند از تعریق بدن جلوگیری به عمل آورد .

این موضوع باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از این تشک بادی ماشین در محیط های مختلف و یا در آب و هوای متنوع استفاده کنید و لذت ببرید . سطح رویه این تشک بادی ساخته شده از وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا سالمند استفاده کنید و در این خصوص دغدغه ای نداشته باشید . اما نقطه قوت این تشک بادی را می توان متریال ترکیبی استفاده شده در ساختار بدنه آن دانست ، جایی که در قسمت های تحت فشار همانند ستون های بادی نگهدارنده و کف محصول از وینیل طرح چرم دو لایه استفاه شده است تا قابلیت تحمل وزن تشک را به خوبی بالا ببرد .

قابلیت تحمل وزن این محصول با توجه به کیفیت ساخت بالایی که برای آن در نظر گرفته شده است فراتر از تشک های بادی یک نفره و بالغ بر 170 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . این قابلیت تحمل وزن مناسب برای استفاده یک الی دو نفره می باشد و با توجه به فضایی که تشک در اختیار شما قرار می دهد می توانید در همین تعداد از آن به راحتی استفاده کنید . سبک بودن مواد اولیه به کار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول باعث شده تا وزن کلی آن به خوبی سبک نگه داشته شود و به 2.6 کیلو گرم برسد که برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

از لوازم همراه این تشک بادی ماشین می توان به ساک حمل دسته داری اشاره کرد که چا به جایی را بیش از پیش برای شما راحت تر می کند . همچنین دو کوسن بادی به ابعاد استاندارد درون بسته بندی قرار داده شده است که نیاز شما به بالشت های سنتی در مسافرت ها را برطرف می کند . شما عزیزان همین حالا می توانید این تشک بادی ماشین را با ارزان ترین قیمت در رنگبندی متنوع به همراه لوازم جانبی کاربردی از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...