تشک بادی داخل ماشین سمند

کد : اینتکس 488313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
31%
1,140,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سمند در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایندگی اصلی محصولات بادی اینتکس و تخت بادی ماشین در ایران ، این تخت بادی خودرو برای تمامی مدل های سمند تولید و عرضه شده است.

تشک بادی داخل ماشین سمند یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای هر سنینی می باشد . پایه های تعبیه شده برای این تشک بادی صندلی عقب سمند به گونه ای طراحی شده است تا بتواند به خوبی قسمت کف ماشین شما را پر کند و بتوانید استراحت لذت بخشی را بر روی این تشک بادی خودرو تجربه نمایید . قسمت کناری این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که به مقاومت و کیفیت این تشک افزوده است . 

طراحی و ساخت این محصول به شکل مستطیل می باشد که مناسب برای صندلی عقب خوردرو با استانداردهای جهانی ساخته شده است . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مصرف کنندگان بروی محصولات تعبیه دیده تا شما از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در طول مسافرت حس خوشآیندی را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی داخل ماشین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . 

تشک بادی داخل ماشین سمند یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . جنس رویه این محصول از pvc مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . قسمت های کناری این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که به مقاومت و استحکام این تشک افزوده است . رویه این محصول کاملا ضد تعریق می باشد که به شما کمک می کند که مدت زمان بیشتری از ان استفاده نمایید و همچنین رویه این محصول کاملا ضد آب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در صورت کثیف شدن بدنه آن را به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به بدنه وارد شود . 

این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . این محصول با یک پمپ دستی و برقی به راحتی قابل راه اندازی می باشد . رویه مواج این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که هوا خارج شود که این عمل موجب می شود تا تشک با بدن شما عرق نکند . این تشک دارای تحمل وزن بسیار بالا که معادل 150 کیلوگرم می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول زیبا را می توانید از سایت اینتکس تهران خریداری کنید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

طراحی و ساخت : طراحی و آرگونومی این محصول به شکل مستطیل می باشد که بسیار مناسب برای انواع خودرو ها طراحی شده است . این تشک از سه قسمت مجزا تشکیل شده است که دارای نشیمنگاه ، دو پایه بزرگ و یک و یک قسمت دیگر برای فراگیری سطح صندلی تشکیل شده است . سطح رویی این محصول مواج می باشد که فاصله ای بین کمر شما و تشک ایجاد می کند که این عمل باعث می شود که تشک شما عرق نکند و شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . پایه های این محصول فضای داخلی خودرو را به خوبی پر می کند و رویه آن صندلی عقب را به خوبی پر می کند و یک دست خواهد شد . از این محصول می توانید در آب های کم عمق به عنوان تشک بادی روی آب استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن : ابعاد این محصول برابر با ( طول : 140 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین قابل استفاده در انواع خودروهای ایرانی و خارجی می باشد . اما تحمل وزن این محصول بسیار مناسب می باشد که معادل 150 کیلوگرم می باشد . ,وزن این محصول با بسته بندی 2.4 کیلوگرم می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که محصول خود را به راحتی حمل نمایید . 

جنس بدنه : بدنه این محصول از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . قسمت کناری این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که به مقاومت و استحکام این تشک افوزده است . رویه مخملی این محصول بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول بسیار مناسب برای سفرهای طولانی می باشد و در زمانی که دسترسی به هتل یا منزل ندارید مورد استفاده قرار می گیرد . 

راه اندازی و مراقبت :  برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک سطح صاف دارید و تشک خود را بروی آن قرار داده و با پمپ های برقی یا دستی اینتکس از دریچه های باد قابل باد شدن می باشد . از باد کردن بیش از حد محصول جدا خود داری نمایید زیرا در غیر این صورت به مرور زمان درزهای تشک آسیب جدی خواهد دید . برای خالی کردن باد محصول خود شما می توانید به کمک یک پمپ برقی در کوتاه ترین زمان  ممکن باد محصول خود را خالی کنید . برای مراقبت و نگهداری تشک خود باید آن را از اشیا نوک تیز یا اشیایی که به تشک صدمه میزند دور نگهداری نمایید و همچنین برای افزایش طول عمر تشک از جامپینگ و پرش بروی تشک پرهیز کنید . 

جمع بندی : تشک بادی داخل ماشین سمند رنگ یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده است . جنس بدنه این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول کاملا قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد . رویه این محصول کاملا قابل شست و شو می باشد و در صورت کثیف شدن بدنه می توانید آن را به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به بدنه وارد شود . این محصول را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کنید و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای وزن و ابعاد بسیار مناسب می باشد و همچنین از قابلیت ضد تعریق بودن بهرمند است . فروشگاه اینتکس تهران بروی این محصول یک مهلت تست 48 ساعته قرار داده که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان حاصل نمایید . شرکت اینتکس این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان عرضه کرده است . شما می توانید برای خرید این محصول شما می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول مورد نظر را سفارش بدهید و همچنین می توانید به صورت حضوری به تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید 

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
برقی فندکی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...