تشک بادی داخل ماشین سوناتا

intex 245200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
2,150,000
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سوناتا ، تشک بادی داخل ماشین امروزه به یکی از پر طرفدار ترین محصولات سفر با ماشین تبدیل شده است که با توجه به مزیت هایی که در اختیار افراد قرار می دهد می توان به هواداران آن حق داد تا طرفدار این محصول باشند . در این بخش قصد داریم تا تشک بادی داخل ماشین سوناتا را به شما معرفی کنیم که دارای رنگ مشکی می باشد و به همراه خود دو عدد کوسن مجزای بادی و یک عدد تکیه گاه دارد که از کوسن های بادی به عنوان بالشت بادی در سفر می توانید استفاده کنید . باید گفت که این تشک بادی دارای دو تکه می باشد که بخش زیرین آن با توجه به ابعادی که دارد به خوبی فضای میانی دو صندلی عقب و جلوی ماشین را پر می کند و بخش بالایی بر روی آن قرار می گیرد تا شرایط را برای خوابیدن و یا نشستن دو نفر بزرگسال فراهم آورد . این تشک بادی زیبا دارای رویه مواج می باشد تا علاوه بر گردش هوای مطلوب و عدم تعریق بدن به هنگام استفاده از لیز خوردن افراد بر روی خود به هنگام حرکت ماشین جلوگیری به عمل آورد . باید گفت که این تشک بادی داخل ماشین دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر می باشد که کیفیت فوق العاده را در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل فراهم می کند . البته گفتنی است که جنس بخش زیرین از پی وی سی چرم می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و این استحکام بالا باعث شده است تا در بخش کف تشک بادی از آن استفاده شود . تشک بادی داخل ماشین سوناتا را همین حالا می توانید از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش داده و محصول را  به صورت فوری درب منزل تحویل بگرید . 

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ باددارد  

نوع پمپفندکی  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب سوناتا
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


نقد و بررسی اینتکس تهران

تشک بادی داخل ماشین سوناتا یکی دیگر از تشک های بادی با کیفیت داخل ماشین می باشد که به صورت دوکاره ، هم در داخل ماشین و هم در محیط های بیرونی می توانید از آن بهره مند شوید و جهت استراحت و خواب استفاده کنید . تشک های بادی داخل ماشین یکی از پرطرفدارترین نوع تشک های بادی می باشند که برای استفاده در مسافرت ها بسیار کاربردی هستند . این تشک بادی دارای یک عدد ستون بادشونده در بخش زیرین خود می باشد که به خوبی فاصله میانی صندلی عقب و جلوی ماشین را پر می کند و باعث می شود تا بتوانید تشک بادی اصلی را بر روی صندلی و ستون پهن کنید و در واقع تخت خوابی راحت و نرم را در فضای پشت ماشین خود برای استراحت داشته باشید . خرید تشک بادی ماشین می تواند یکی از لذت بخش ترین لوازم سفر با ماشین شخصی را به شما هدیه دهد تا بدون خستگی به مقصد برسید .

همانطور که در تصاویر این تشک بادی می بینید ، رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده است که می تواند گردش هوای مطلوب را میان سطح تشک و بدن شخص ایجاد کند تا از تعریق بدن جلوگیری به عمل آورد . علاوه بر آن این طراحی باعث می شود تا به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا ، بر روی تشک بادی لیز نخورید و طراحی استاندارد و مهندسی شده ای را در اختیار شما قرار می دهد . اما سوالی که بسیاری از خریداران از ما می پرسند در خصوص نحوه راه اندازی این محصول می باشد ؛ در این خصوص باید بگوییم که راه اندازی این تشک بادی ماشین در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای و توسط پمپ باد دستی و یا برقی صورت می گیرد . اگر در شرایط سفر بتوانید از پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین استفاده کنید بسیار مناسب است زیرا در شرایط سفر امکان دسترسی به برق شهری در هر زمان امکان پذیر نیست . 

به همین خاطر نمایندگی اینتکس تهران برای شما عزیزان به همراه این تشک بادی یک عدد پمپ باد برقی با قالیت اتصال به فندکی ماشین را قرار داده است تا خریدی لذت بخش را برای شما رقم بزند . علاوه بر پمپ باد ، درون بسته بندی این محصول می توان دو عدد کوسن بادی را مشاهده کرد که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را دارند و شما را از شر به همراه داشتن بالشت های سنتی خلاص می شود . این کوسن های بادی در هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و علاوه بر آن ها باید گفت که خود تشک بادی نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند . همچنین یک عدد ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود تا توسط آن بتوانید تمام پکیج را به صورت یکجا و درون یک ساک در اختیار داشته باشید .

جنس بدنه این محصول به صورت ترکیبی ساخته شده است که ترکیبی از پی وی سی جیر و چرمی می باشد . به این صورت که در بخش رویه از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است تا نرمی و انعطاف پذیری ایده آل و خواب استاندارد را فراهم آورد . اما در بخش زیرین و کناره های تشک بادی از پی وی سی چرمی استفاده شده است تا فشار بالا را نیز بتواند بر روی خود مهار نماید . این ترکیب استاندارد و ایده آل برای تشک بادی داخل ماشین سوناتا باعث شده تا محصولی با طول عمر بالا و قابلیت تحمل وزن 150 کیلو گرم را در اختیار داشته باشید .

این قابلیت تحمل وزن به همراه فضایی که برای شما فراهم می کند ، این امکان را به شما می دهد تا از تشک بادی فوق به صورت دو نفره نشسته و یا تک نفره در حالت خوابیده استفاده کنید . وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد و جا به جایی آن به راحتی صورت می گیرد . این تشک بادی علاوه بر درون ماشین ، قابلیت استفاده در محیط های بیرونی همانند چادرهای مسافرتی را خواهد داشت . خرید این تشک بادی صندلی عقب ماشین را می توانید با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تجربه کنید و خریدی لذت بخش را داشته باشید .

برای سوناتا ۲۰۱۰ هم مناسیه؟

397 روز پیش ارسال پاسخ

با سلام بله مناسب هست و مخصوص سوناتا هست

51 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...