تشک بادی ماشین فونیکس fx

qoees 2003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین فونیکس fx با طراحی خاص و متناسب با فضای داخلی ماشین فونیکس اف ایکس که دارد، می تواند محیطی ایده آل و استاندارد را به همانند تختخواب های خانگی، در فضای عقب ماشین شما برای استراحت ایجاد کند. این محصول بهترین گزینه برای افرادی است که مدت زمان زیادی را درون ماشین سپری می کنند و یا قصد انجام سفرهای متعدد و طولانی را دارند. همچنین اگر سالمندی دارید که نمی تواند درون ماشین بنشیند، بهترین راهکار برای شما استفاده از تشک های بادی داخل ماشین مخصوص می باشد زیرا با توجه به طبی و استاندارد بودن، می توانید سالمند را با راحتی کاملی که برای آن ایجاد می شود در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید. قابلیت تحمل وزن بالا، به همراه داشتن پکیجی کامل از لوازم جانبی و همچنین قیمت مقرون به صرفه این محصول از نمایندگی اصلی اینتکس تهران از مزیت های بزرگ آن به حساب می آید و می توانید صاحب پکیجی کامل شوید. متریال به کار گرفته شده در ساخت بدنه این تشک بادی از نوع درجه یک می باشد و در قسمت رویه آن می توان وینیل جیر مخمل ضد حساسیت و در قسمت های کناری و کف، وینیل طرح چرم دو لایه را مشاهده کرد که محصولی با کیفیت و درجه یک را در اختیارتان قرار خواهد داد. همین حالا می توانید این تشک بادی  ماشین با کیفیت را از فروشگاه اینتکس تهران ثبت سفارش کنید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

تشک بادی داخل ماشین فونیکس تشکی جدید برای استفاده در داخل ماشین فونیکس می باشد تا شما اینچنین بتوانید ماشین های شاسی بلندی مانند فونیکس را مجهز به تشک بادی کنید تا در زمان سفر بتوانید از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . وجود یک تشک در عقب ماشین می تواند بسیار دوست داشتنی و کاربردی باشد تا در حین سفر ، سرنشینان بتوانند از آن استفاده کنند و در زمانی که جایی اتراق کرده اید ، خود راننده نیز می تواند از تشک برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده کند . با توجه به بادی بودن تشک و همچنین داشتن رویه مواج در این محصول ، خاصیت فنری تشک می تواند احساس خوبی به شما بدهد و اجازه دهد تا مدت زمان طولانی تری را روی آن بنشینید ، بدون اینکه خسته شوید . ابعادی که این تشک دارد متناسب با ابعاد داخل اتاق ماشین فونیکس بوده و می تواند به طور کامل آن را پوشش دهد .

جنس محصول از پی وی سی طرح چرم است ولی رویه آن از یک لایه جیر پوشانده شده است تا در عین حال که تشک را زیبا تر و شیک تر می کند ، بتواند ضخامت آن را افزایش داده و همچنین از تعریق بدن شما جلوگیری کند . مواج بودن سطح تشک بادی داخل ماشین نیز علاوه بر انعطاف خوبی که به تشک می دهد می تواند تا حد زیادی از تعریق بدن جلوگیری نماید زیرا بین بدن و تشک در برخی از جاها فاصله افتاده و تهویه هوا صورت می گیرد . شما می توانید تشک بادی داخل ماشین فونیکس را به همراه دو بالش یا کوسن بادی تحویل بگیرید . این بالش ها بسیار کاربردی بوده و می تواند در طول سفر استفاده های مفیدی از آن شود . در ضمن یک عدد پمپ باد فندکی نیز برای راه اندازی تشک در داخل جعبه قرار داده شده است .

  • طول : 140 سانتی متر
  • عرض : 38 سانتی متر
  • ارتفاع : 12 سانتی متر
  • جنس رویه : وینیل جیر مخمل
  • جنس کف تشک و ستون های بادی : وینیل چرمی
  • قابلیت تحمل وزن : 180 کیلو گرم
  • وزن تشک : 2.5 کیلو گرم
  • پمپ باد : ندارد
  • دارای دو کوسن بادی
  • رویه مواج ، ضد تعریق و ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...