تشک بادی داخل ماشین لندکروز

intex 52218

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لندکروز می توانند کارایی فوق العاده ای را برای شما داشته باشند ، شما می توانید با راه اندازی تشک بادی داخل ماشین بر روی صندلی های عقب ماشین ، شرایط فوق العاده ای را برای نشستن و حتی دراز کشیدن فراهم کنید . توجه داشته باشید که این تشک بادی داخل ماشین ، مخصوص برای خودرو شاسی بلند لندکروز می باشد . برای همین طراحی کشیده تر دارد و می تواند حتی تا صندوق عقب ماشین را پر کند . برای همین است که شما حتی فضای بسیار بیشتری را نسبت به سایر تشک ها داشته باشید . اگر به تصویر محصول نیز دقت داشته باشید ، این تشک بادی با سایر تشک های بادی متفاوت است و سایز بزرگی را دارد . بنابراین در خرید تشک بادی داخل ماشین خود به این موضوع مهم توجه کامل را داشته باشید . این تشک بادی اگرچه سایز بزرگی را دارد ، ولی اگر آن را بسته بندی کنید ، خواهید دید که ابعادی بسیار کوچک را دارد . 

برای راه اندازی کردن تشک بادی داخل ماشین شما کار ساده ای را در پیش دارید ، برای راه اندازی می توانید از پمپ باد دستی و یا فندکی استفاده کنید . در صورت خرید پمپ ، در کنار این تشک یک پمپ باد فندکی قرار داده شده است که می توانید از همان استفاده کنید . این پمپ با فندکی ماشین کار می کند و دیگر نیازی نیست که شما برای باد کردن تشک بادی هیچ کار فیزیکی انجام دهید . به خصوص که برقی بودن این پمپ باد ، می تواند سرعت راه اندازی پمپ باد را بسیار سریع تر از همیشه کند . برای راحتی بیشتر شما ، حتی رویه تشک بادی به صورت برجسته ساخته شده است ، این برجستگی می تواند انعطاف تشک را بیشتر کند ، برای همین شما حس خوشایندی را خواهد داشت و اگر بخواهید طولانی از آن استفاده کنید ، اصلا خسته نمی شوید . برای همین در سفر حتی می توانید شب ها روی این تشک بخوابید و استراحت کنید . تشک بادی داخل ماشین لندکروز را می توانید از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید .

  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • دارای رویه مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای پایه های بادی
  • دارای رنگبندی
  • دارای ساک حمل
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین لندکروز یکی دیگر از تشک های بادی صندلی عقب ماشین با طراحی استاندارد و قابلیت تحمل وزن بالا می باشد که به راحتی می توانید در ظرفیت یک الی دو نفره از آن استفاده کنید . البته تعداد نفرات استفاده کننده از این تشک بادی را قابلیت تحمل وزن آن به صورت دقیق مشخص می کند و در هنگام استفاده باید به این پارامتر توجه بیشتری داشته باشید که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت . تشک های بادی داخل ماشین در واقع نمونه ای از تشک های بادی مسافرتی می باشند که درون ماشین شما برپا می شوند و با پر کردن فضای خالی میان صندلی ها ، میتوانند محیطی برای استراحت را فراهم آورند . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها برای ماشین لندکروز را به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی ماشین در رنگبندی های بسیار متنوعی در فروشگاه اینتکس تهران موجود می باشد که از این رو به خوبی می تواند تمامی سبک ها و سلیقه ها را پوشش دهد . در بخش رویه این تشک بادی می توان ساختار مواج را مشاهده کرد که یکی از مزیت های بزرگ آن ، جلوگیری از تعریق بدن از طریق گردش هوای ایجاد شده میان بدن و سطح تشک است . همچنین این مواج بودن رویه از لیز خوردن بدن شما به هنگام استفاده نیز جلوگیری می کند و باعث می شود تا به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز به راحتی بتوانید بر روی آن به استراحت بپردازید .

اجزای بدنه این محصول ساخته شده از ستون های بادی نگهدارنده و یک تشک بادی استاندارد سازی شده با فضای داخلی ماشین می باشد که به صورت مجزا از هم ساخته شده اند و از همین رو این امکان را برایتان فراهم می آورند تا بتوانید از تشک بادی اصلی در خارج از ماشین و درون چادرهای مسافرتی نیز استفاده کنید و در واقع با خرید تشک بادی فوق با یک تیر دو نشان زده و صاحب یک تشک بادی مسافرتی کمپینگ نیز شوید . این محصول دارای دو کوسن بادی نیز به همراه خود می باشد که در هنگام خواب ، بالشت بادی جمع و جور و راحتی را برایتان پدید خواهد آورد .

همچنین علاوه بر کوسن های بادی می توان درون بسته بندی این محصول یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین را مشاهده کرد که قدرت انتقال باد بسیار بالایی دارد و مدت زمان راه اندازی تشک را به سه الی چهار دقیقه کاهش داده است . این پمپ باد قابلیت اتصال به فندکی ماشین را نیز دارد و دیگر نیازی نیست تا برای راه اندازی این تشک به برق شهری در زمان مسافرت دسترسی داشته باشید . همچنین یک ساک حمل دسته دار می تواند تکمیل کننده لوازم جانبی این تشک بادی باشد که جا به جایی محصول را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند . وزن این تشک بادی بالغ بر 2.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید .

قابلیت تحمل وزن که در ابتدای این نقد و بررسی نیز به آن اشاره داشتیم از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا ماهیت استفاده از محصول را برایتان مشخص می کند . این تشک بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 160 کیلو گرم دارد که نشان از مقاومت و استحکام بالای آن است . همچنین برند سازنده این محصول در بخش رویه آن از وینیل مخمل ضد حساسیت و در بخش های کف و ستون های نگهدارنده از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده کرده است که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه رقم خواهد زد . همین حالا می توانید از طریق روش های موجود در وب سایت این تشک بادی را ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...