تشک بادی داخل ماشین لنسر

intex 55212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروشگاه اینتکس حتی تشک بادی داخل ماشین لنسر را نیز موجود کرده است تا کلیکسیون تشک های بادی داخل ماشین انواع خودرو های سواری شاسی بلند و کوتاه و ... را موجود کرده باشد . به طوریکه حتی شما می توانید تشک های بادی مخصوص ماشین های شرکت میتسوبیشی را نیز در دسترس داشته باشید تا بتوانید آن را با قیمت مناسب ازفروشگاه اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید . این تشک های بادی مخصوص برای استفاده در داخل ماشین هستند و شما می توانید آن را راه اندازی کرده و در مواقعی که نیاز دارید از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . از سوی دیگر شما می توانید تشک های بادی داخل ماشین خود را به همراه دو عدد کوسن بادی خریداری کنید . کوسن های بادی بسیار کاربردی هستند و می توانند برای راحتی شما در طول سفر بسیار مفید واقع شوند . 

توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین مختص ماشین ها بوده و اگر شما تشک را راه اندازی کنید ، متوجه خواهید شد که تشک می تواند تمامی بخش های ماشین را پوشش دهد تا شما احساس کمبود فضایی را نداشته باشید . توجه داشته باشید که حتی بزرگسالان نیز می توانند از این تشک بادی داخل ماشین استفاده کنند . چرا که محصول به خوبی می تواند وزن آن ها را نیز تحمل کند . این تشک بادی وزنی حدودا 2.5 کیلوگرم دارد که وزن خیلی زیادی نبوده و می تواند گزینه ای فوق العاده برای شما باشد . این محصول همچنین دارای ساک حمل برای جابجایی تشک بادی می باشد و شما می توانید آن را به سادگی جابجا کرده و در هر جایی استفاده کنید . راه اندازی این محصول تنها 3 دقیقه زمان خواهد برد . 

  • طول:150 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن :170 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • رویه مواج جیر و ضد آب
  • دارای ساک برای جابجایی
  • قابل استفاده از کوسن بادی همراه
  • دارای برچسب تعمیرات مخصوص
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین لنسر با طراحی زیبا و مهندسی شده ای که دارد در دو رنگبندی در فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران عرضه شده است . این تشک بادی ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که می توانید از آن به هنگام حرکت ماشین در سرعت های بالا نیز استفاده کنید و خوابی راحت و لذت بخش را تجربه نمایید تا پس از رسیدن به مقصد با شادابی از ادامه سفر خود لذت ببرید . قابلیت تحمل وزن بالا ، کیفیت ساخت فوق العاده و همچنین قیمت مقرون به صرفه را می توان از ویژگی های مهم این تشک بادی داخل ماشین عنوان کرد که آن را به گزینه ای اقتصادی و با کیفیت بدل کرده است . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین برای ماشین لنسر هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم و خریدی آگاهانه داشته باشید .

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنیم از دو بخش مجزا از هم یعنی ستون های نگهدارنده و تشک بادی اصلی که بر روی ستون ها قرار می گیرد ساخته شده است . به این ترتیب در واقع می توان گفت که شما علاوه بر تشک بادی داخل ماشین ، صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز خواهید شد که به راحتی می توانید از آن در محیط های خارج از ماشین همانند درون چادر های مسافرتی نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است بالغ بر 170 کیلو گرم می باشد که به اندازه تشک های بادی دو نفره خانگی می باشد و برای استفاده این ظرفیت در سنین بزرگسال استانداردسازی شده است .

رویه مواج این تشک بادی را می توان یکی از مزیت های آن دانست زیرا از تعریق بدن به هنگام استفاده جلوگیری می کند و گردش هوای ایده آلی را میان بدن و سطح تشک ایجاد می کند تا در شرایط آب و هوایی مختلف بتوانید از این محصول استفاده کنید . همچنین این نوع رویه تشک از لیز خوردن شما بر روی سطح تشک به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز جلوگیری می کند تا بدون دغدغه بتوانید از آن در سرعت های بالا نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . در ساخت بدنه این محصول از مواد اولیه ترکیبی پی وی سی یا همان وینیل استفاده شده است که می تواند کیفیت ساخت بسیار بالایی را برای این محصول به همراه داشته باشد .

در قسمت رویه تشک بادی می توان پی وی سی جیر یا همان مخمل را مشاهده کرد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار ، سازگاری بسیار ایده آلی نیز با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر می توانید با خیالی راحت از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید . ضد حساسیت بودن رویه این تشک بادی از دیگر مزیت های می باشد که در مدل های کمی از تشک های بادی داخل ماشین دیده می شود . در قسمت ستون های بادی نگهدارنده تشک و همچنین قسمت کف تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا استحکام تشک را به خوبی افزایش دهد و به همین صورت است که می توانید تا وزن های بالا در ظرفیت دو نفره از آن بهره مند شوید .

به همراه این تشک بادی ماشین مجموعه ای کامل از لوازم جانبی وجود دارد که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را کاملا برطرف می کند . پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین از مهمترین لوازمی می باشد که همراه داشتن آن برای راه اندازی تشک ، ضروری است . این پمپ باد برقی قابلیت اتصال به فندکی ماشین را نیز دارد و برای راه اندازی آن در شرایط سفر نیاز به اتصال برق شهری نخواهید داشت . همچنین دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار نیز درون بسته بندی دیده می شوند که کار استفاده از محصول و جا به جایی آن را به خوبی برایتان تسهیل می کند . وزن این تشک بادی بسیار سبک و بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که همین حالا می توانید آن را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...