تشک بادی داخل ماشین لکسوس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لکسوس

تشک بادی داخل ماشین لکسوس مناسب برای ماشین شاسی بلند لکسوس می باشد و از آن جایی که طراحی و ساخت آن نسبت به مدل های شاسی کوتاه و حتی ماشین های سواری رنو مانند کولئوس متفاوت است ، بهتر است که در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین لکسوس حتما مدل مربوطه و متناسب با آن را خریداری کنید ، چرا که برخی از تشک های بادی داخل ماشین مناسب برای ماشین های شاسی کوتاه می باشد . این مدل ارتفاع بالایی دارد و زیرپایی های آن نیز بلند است تا بتواند به خوبی پوشش لازم را بدهد تا عقب ماشین لکسوس به خوبی پوشیده شود . بنابراین شما با راه اندازی تشک بادی داخل ماشین ، یک فضای بزرگی را برای استراحت کردن خواهید داشت . در رابطه با تشک بادی داخل ماشین باید بگوییم که شما می توانید این تشک ها را برای خودتان و یا برای سرنشینان دیگر تهیه کنید . 

در زمان هایی که رانندگی نمی کنید ، می توانید تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کرده و به عقب رفته و استراحت کنید . فضایی که این تشک در اختیار شما قرار می دهد ، شما می توانید آزادانه بر روی آن بخوابید . البته محدودیت طولی در تشک بادی داخل ماشین وجود دارد و دلیل آن نیز عرض کم ماشین ها می باشد . بنابراین اگر بخواهید  دراز بکشید ، لاجرم بایستی یک مقدار پاهای خود را از زانو خم کنید تا راحت جابجا شوید . البته که کودکان می توانند آزادانه روی تشک دراز کشیده و بخوابند . زیرا قد آن ها کوتاه تر است . حتی برای راحتی بیشتر شما دو عدد کوسن بادی نیز در نظر گرفته شده است که همراه محصول برای شما ارسال می شود . بنابراین شما می توانید تشک بادی داخل ماشین لکسوس را به همراه دو بالش از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2000 گرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و کامفورت
  • خاصیت ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • دارای 2 بالش بادی
  • راه اندازی با پمپ باد
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین لکسوس با رنگبندی جذاب و ساختار نرم و دوست داشتنی که دارد می تواند یک تخت خواب استاندارد را که مطابق با فضای داخلی ماشین لکسوس شما است پدید آورد تا در هنگام مسافرت و حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز بتوانید خوابی راحت داشته باشید و پس از رسیدن به مقصد بدون خستگی به تفریح خود ادامه دهید . در این بخش قصد داریم شما را با محصولی به نام تشک بادی صندلی عقب ماشین آشنا کنیم که با توجه به اجزایی که دارد فضای خالی میان صندلی ها را به خوبی پر کرده و سپس تشک بادی اصلی بر روی قسمت همراه عقب ماشین برپا می شود تا بتوانید بر روی آن به استراحت بپردازید .

خرید تشک بادی داخل ماشین برای افرادی که با این محصول آشنایی دارند قبل از سفر به یکی از اولویت ها تبدیل شده است تا بتوانند سفری راحت و لذت بخش را داشته باشند . این تشک بادی ماشین دارای دو بخش به نام ستون های بادی نگهدارنده و همچنین تشک بادی اصلی می باشد که بخش دوم به همانند تشک های بادی یک و نفره است و بر روی فضایی هموار برپا می شود . اما ستون های نگهدارنده وظیفه پر کردن فضای خالی میان صندلی ها را دارند و به این ترکیب تختخوابی جمع و جور مناسب برای استراحت درون ماشین را برای شما ایجاد می کنند . این تشک بادی ماشین دارای سطحی مواج می باشد که با گردش هوایی که ایجاد می کند از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد و باعث می شود تا بتوانید در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کنید .

همچنین این مواج بودن از لیز خوردن بدن شما در هنگام حرکت ماشین نیز جلوگیری می کند و باعث می شود بتوانید در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز به راحتی از آن استفاده ای کنید و دغدغه ای در این خصوص نداشته باشید . یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک های بادی باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد . زیرا رابطه مستقیمی با انتظاراتی که از آن دارید خواهد داشت . قابلیت تحمل وزنی که برای این تشک بادی اعلام شده است بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و قابلیت تحمل وزنی فراتر از تشک های بادی یک نفره و تقریبا به اندازه تشک های بادی دو نفره است . همچنین وزن سبک این تشک بادی باعث شده تا برای به همراه داشتن آن در مسافرت ها کار سختی را پیش رو نداشته باشید .

وزن این محصول بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که حکایت از این امر دارد و به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه این تشک بادی، این محصول فضای بسیار کمی را در هنگام جمع آوری اشغال می کند . دریچه هایی دو کاره بر روی بدنه این تشک بادی تعبیه شده است که علاوه بر راه اندازی در جمع آوری سریع این محصول نیز نقش بسزایی دارد . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و در صورت استفاده از پمپ باد برقی همراه این تشک بادی ، مدت زمان راه اندازی سه دقیقه می باشد .

به همراه این تشک بادی یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین وجود دارد که راه اندازی تشک را بسیار ساده و با زدن یک دکمه امکان پذیر می کند . همچنین علاوه بر پمپ باد درون بسته بندی این محصول می توان دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار را مشاهده کرد که راحتی در جا به جایی محصول و همچنین لوازم جانبی را برای شما به همراه خواهد داشت . همین حالا می توانید این تشک بادی جذاب را از فروشگاه اینتکس تهران ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...