تشک بادی داخل ماشین لیفان 620

qoees 2007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,660,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لیفان 620 محصولی بادی و بسیار کاربردی برای استفاده در مسافرت ها می باشد تا شما بتوانید به سادگی آن را در داخل ماشین نصب کنید تا یک تشک نرم و راحت را برای خوابیدن و استراحت کردن داشته باشید . فرقی ندارد که شما راننده باشید یا سرنشین ، در هر صورت می توانید از این تشک استفاده کنید . به طوریکه در طول سفر سرنشینان عقب می توانند از تشک استفاده کنند و در هر زمان که راننده خسته شد می تواند ماشین را جایی پارک کرده و به عقب ماشین رفته و بر روی تشک دراز بکشد . استراحت کردن بر روی تشک بادی بسیار لذت بخش است ، به خصوص اگر در مسافرت از آن استفاده کنید . این محصولات بادی به واسطه اینکه از پی وی سی ساخته شده اند ، علاوه بر داشتن کیفیت و دوام بسیار بالا ، سطحی نرم و انعطاف پذیر را خواهند داشت که استراحت کردن بر روی آن را بسیار لذت بخش خواهد نمود . 

این در حالی است که تولید کننده تشک بادی ماشین لیفان 620 برای راحتی هر چه بیشتر افراد ، سطح تشک را به صورت مواج و برجسته طراحی کرده تا خاصیت فنری و انعطاف پذیری بیشتر را به تشک بادی ببخشد . این طراحی حتی از عرق کردن شما جلوگیری خواهد کرد . همانطور که اشاره شد این تشک بادی از پی وی سی ساخته شده ، ولی رویه آن از لایه دیگر با پارچه جیر پوشیده شده است تا علاوه بر زیبایی ، بتواند سطح تشک را نرم تر و ضد تعریق کند . این تشک مجهز به پمپ باد فندکی بوده و شما می توانید برای راه اندازی محصول از همین پمپ باد استفاده کنید . در ضمن دو بالش بادی در کنار تشک می تواند بسیار کاربردی باشد و شرایط را برای استراحت کردن شما فراهم نماید . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • دارای خاصیت فنری در تشک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...