تشک بادی داخل ماشین لیفان 820

qoees 2009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لیفان 820 می تواند وسیله ای بسیار پر کاربرد و محبوب برای مسافرت های شما باشد . چرا که این تشک بادی مخصوص برای استفاده و راه اندازی در داخل ماشین لیفان 820 بوده و می تواند با پر کردن بخش زیرپایی ماشین ، یک تشک بزرگ برای استراحت کردن شما باشد . بنابراین در سفر می توانید در هر زمان که دوست داشته باشید از محصول استفاده کنید . شما می توانید این تشک را در هنگام حرکت نیز راه اندازی کنید و حتی از آن استفاده کنید ، تا اینچنین وجود سرعت گیر ها را متوجه نشوید و حس خوشایندی را داشته باشید . خاصیت فنری که تشک دارد ، این حس خوب را به شما منتقل خواهد کرد و حتی در سفر های طولانی نیز اصلا خسته نخواهید شد . تشک بادی به دلیل اینکه ساختار بادی دارد ، اگر باد آن را خالی کنید ، حجم کوچکی را خواهد داشت ، به همین علت است که حمل و نگهداری از آن در سفر ها بسیار آسان بوده و در هر زمان که دوست داشته باشید می توانید تشک را نصب و پس از استفاده آن را جمع کنید . 

وجود پمپ باد فندکی در کنار تشک بادی ماشین لیفان 820 اینتکس کار شما را برای راه اندازی نیز بسیار آسان کرده است . همانطور که می دانید پمپ های باد فندکی با جافندکی ماشین روشن شده و شروع به کار می کند ، بنابراین می توانیم آن را در دسته پمپ های باد برقی قرار دهیم . بنابراین اصلا نیازی نخواهد بود که شما زمان زیادی را صرف باد کردن تشک کنید . بالش های بادی همراه تشک می توانند تکیه گاه های خوبی برای شما در طول سفر باشند . حتی به دلیل مجزا بودن این بالش ها ، شما می توانید از آن ها به صورت جداگانه و یا بر روی زمین استفاده کنید . جالب است بدانید که این تشک کاملا ضد آب می باشد و در صورت خیس شد نیز مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . در ضمن نگران قرار گیری تشک در برابر نور افتاب نیز نباشید چرا که تشک به خوبی می تواند در برابر نور و اشعه های خورشیدی مقاوم باشد . 

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • تحمل وزن : 165 کیلوگرم
  • وزن : 2.4 کیلوگرم

تشک بادی داخل ماشین لیفان 820 یکی از گزینه های ایده آل برای استراحت درون ماشین شخصی می باشد. این تشک بادی ماشین با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت ارزانی که دارد می تواند یکی از اقتصادی ترین گزینه ها برای شما به حساب بیاید. تشک بادی فوق به همانند سایر تشک های بادی ماشین فضایی را برای استراحت در قسمت عقب ماشین مهیا می کند با این تفاوت که برای فضای داخلی ماشین لیفان 820 استانداردسازی شده است. اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین لیفان را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از کامل ترین نقد و بررسی های را داشته باشیم.

این تشک بادی ماشین در فروشگاه intex تهران و در دو مدل با پکیج کامل تجهیزات جانبی و بدون تجهیزات جانبی عرضه شده است. در نسخه فول این تشک بادی می توان درون بسته بندی آن یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین را مشاهده کرد که راه اندازی تشک را بدون دسترسی به برق شهری و در مدت زمان سه دقیقه ای امکان پذیر می نماید. علاوه بر پمپ باد دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار نیز درون بسته بندی دیده می شود تا پکیجی کامل به همراه تشک در اختیارتان قرار بگیرد. اما در نسخه دیگر فقط تشک بادی وجود دارد و مناسب برای افرادی است که خود پمپ باد به صورت مجزا دارند؛ این محصول نیز نمونه بدون تجهیزات جانبی می باشد.

جنس بدنه که یکی از مهمترین فاکتورهای خرید می باشد در این تشک بادی به صورت درجه یک به کار گرفته شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. در قسمت رویه محصول به همانند سایر تشک های بادی ماشین و خانگی می توان وینیل جیر مخمل را مشاهده کرد که مقاومت بالا را در کنار نرمی و راحتی برایتان فراهم می آورد. علاوه بر آن وینیل دو لایه در قسمت هایی همچون کف تشک و ستون های بادی به کار گرفته شده است تا مقاومت و استحکام بالا را برای محصول به همراه داشته باشد.

این ترکیب باعث شده تا برای تمامی افراد حتی افراد دارای حساسیت پوستی نیز بدون دغدغه بتوانید از این محصول استفاده کنید. این تشک بادی ماشین مناسب برای افراد است که در خانواده خود فردی را دارند که نشستن بر روی صندلی ماشین برای او مقدور نیست و یا قصد مسافرت را دارند؛ در این صورت شما دیگر دغدغه ای ندارید و می توانید در قسمت عقب ماشین خود به استراحت بپردازید تا پس از رسیدن به مقصد کاملا شاداب روز خود را شروع کنید. متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این تشک بادی به صورت کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن افراد می باشد و به همین خاطر حس لذت بخش استفاده را برای تمامی افراد پدید خواهد آورد.

با توجه به بکارگیری متریال درجه یک در ساختار بدنه این تشک بادی باید بگوییم که وزن این محصول به خوبی افزایش پیدا کرده است و به 165 کیلو گرم رسیده که برای نگهداری دو نفر استانداردسازی شده است. البته علاوه بر قابلیت تحمل وزن باید به فضای به وجود آمده توسط تشک نیز توجه داشته باشید و سپس به استفاده از آن بپردازید. وزن این تشک بادی تنها 2.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و سهولت در جا به جایی حتی در مسافرت ها را برای شما به همراه خواهد داشت.

این تشک بادی ماشین در واقع با توجه به قابلیت جداسازی ستون بادی از تشک بادی اصلی، تشکی چند کاره می باشد که علاوه بر درون ماشین می توانید از آن در محیط های هموار بیرونی همانند درون چادرهای مسافرتی و کمپینگ نیز استفاده کنید. در واقع می توان گفت که با خرید این تشک بادی با یک تیر دو نشان می زنید و صاحب تشک بادی ماشین، خانگی و کمپینگ خواهید شد. کیفیت ساخت بالا، قابلیت استفاده در چندین محیط و قیمت ارزان از جمله مزیت های این تشک بادی به شمار می رود که همین حالا می توانید آن را به سبد خرید خود افزوده و خریدی لذت بخش را از نمایندگی اصلی intex تهران رقم بزنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات