تشک بادی داخل ماشین ماتیز

intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین یک تشک ساخته شده به صورت بادی است و با توجه به اینکه برای استفاده کردن در داخل ماشین است ، دارای پایه هایی در بخش زیرین خود می باشد . یعنی به مانند تشک های خانگی نیست و دو پایه دارد که می تواند به وسیله آن ها بخش زیرپایی ماشین را پر کند تا علاوه بر پوشش دادن سطح صندلی های عقب ، بتواند زیرپایی را نیز پر کند . با توجه به این موضوع است که شما فضای زیادی را در اختیار دارید تا راحت تر نشسته و یا دراز بکشید . کودکان نیز به دلیل اینکه قد و قامت کوتاه تری دارند ، فضای بسیار بیشتری را نیز در اختیار دارند و می توانند آزاد تر دراز بکشند و بخوابند . حتی برای خوابیدن می توانند از بالش های بادی که در کنار محصول قرار داده شده است استفاده کنند . این بالش ها دو عدد می باشند و در تصویر نیز قابل مشاهده است . 

نوع ساخت و جنس بالش ها یا همان کوسن ها به مانند تشک بادی است و با استفاده از لایه های پی وی سی ساخته شده اند و رویه آن از جیر است . استفاده از جیر باعث شده است تا سطح تشک نرم تر شود و به صورت پارچه ای باشد . برای همین بدن شما با رویه لاستیکی برخوردی نخواهد داشت . این رویه می تواند از عرق  کردن بدن جلوگیری کند ، یک ویژگی بسیار خوب دیگری که این تشک بادی داخل ماشین دارد ، این است که اگر آن را بسته بندی کنید ، حجمی بسیار کوچک خواهد داشت و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . داشتن حجم کوچک بسته بندی در تشک های بادی داخل ماشین بسیار مورد مهمی است ، زیرا این محصولات بادی مسافرتی هستند و بهتر است که فضای زیادی را اشغال نکنند . شما می توانید این تشک بادی داخل ماشین را از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید .

  • طول : 150 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 43 سانتی متر
  • جنس رویه : پی وی سی مخملی
  • جنس بخش کناره : طرح چرم
  • تحمل وزن : 150 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • دارای 2 کوسن بادی
  • دارای پایه های مناسب با ماشین ماتیز
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین ماتیز یکی از محصولات بسیار پرفروش در فروشگاه اینتکس تهران می باشد که در رنگبندی بسیار متنوعی ساخته شده است . به طور کلی تشک های بادی داخل ماشین از جمله محصولات پرطرفدار می باشند که برای بسیاری از ماشین های داخلی و خارجی تولید و روانه بازار شده اند و می توانند محیطی را به وجود آورند که به راحتی بر روی آن بخوابید و حتی در هنگام حرکت ماشین با سرعت بالا به استراحت بپردازید . این تشک بادی ماشین دارای متریال درجه یکی می باشد که کیفیت ساخت بالا را در کنار قیمت مقرون به صرفه برای شما پدیدار می کند و باعث می شود تا خریدی مقرون به صرفه داشته باشید . اگر شما هم ماشین ماتیز دارید و به دنبال خرید تشک بادی ماشین با کیفیت هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با محصولی منتخب آشنا کنیم .

ابتدای امر بهتر است تا به ساختار بدنه این محصول بپردازیم ، جایی که این محصول از دو بخش اصلی یعنی تشک بادی رویه و ستون نگهدارنده بادی ساخته شده است . ستون های بادی این محصول به خوبی با باد شدن فضای خالی میان صندلی عقب و جلو را پر می کند و باعث می شود تا با محیطی یکدست رو به رو شوید تا تشک بادی را بتوانید بر روی آن قرار دهید . با قرار گرفتن این تشک بادی بر روی صندلی و ستون های بادی ، فضایی برای استراحت یک الی دو نفره فراهم می شود تا در هنگام حرکت ماشین نیز بتوانید بخوابید و خوابی راحت و دلچسب را تجربه کنید .

گفتنی است که بدنه این تشک بادی برای راحتی در استفاده از متریال ترکیبی ساخته شده است . متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل که در بخش رویه از نوع جیر یا همان مخمل آن استفاده شده است و سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . این نوع مواد اولیه همچنین کاملا ضد حساسیت می باشد و به همین دلیل با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع افراد حتی افراد دارد پوست حساس نیز استفاده کنید و عملکردی فوق العاده را مشاهده نمایید . سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد و به خوبی با گردش هوایی که ایجاد می کند از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد و می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کنید .

اما در بخش هایی همچون ستون های نگهدارنده و همچنین کف تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع مواد اولیه می تواند به راحتی وزن افراد را تا 150 کیلو گرم بر روی خود نگهداری کند که بیشتر از تشک های بادی یک نفره  مناسب برای استفاده دو نفره نیز می باشد . تمامی این فاکتورها در کنار وزن سبک 2.5 کیلو گرمی که این تشک بادی دارد باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و در حالت خالی از باد نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

یکی از مزیت های این محصول را می توان وجود پکیجی کامل به همراه خود دانست ؛ جایی که درون بسته بندی آن با دو کوسن بادی که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را دارد رو به رو خواهید شد . علاوه بر آن میتوانید با خرید یک پمپ باد پرقدرت برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین که برای شما ارسال می شود که مدت زمان راه اندازی تشک را به سه دقیقه کاهش می دهد و برای راه اندازی تشک نیز نیازی به برق شهری نخواهید داشت . همچنین یک ساک حمل دسته دار نیز شما را در جا به جایی محصول و لوازم جانبی آن به خوبی کمک می کند . همین حالا می توانید این تشک بادی داخل ماشین جذاب را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...