تشک بادی داخل ماشین مگان

کد : اینتکس 54۶313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین مگان از سری محصولات بادی تولید شده می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

تشک بادی داخل ماشین مگان یکی از سری محصولات بادی تولید شده می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبایی که در بدنه ی خود دارد توانسته است تا به کی از پر فروش ترین محصولات باید این شرکت تبدیل شده و توجه بسیاری از افراد را در بازار به خود جلب کند. فرم کلی این تشک بادی داخل ماشین به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ بسیار زیبای قهوه ای می باشد. 

سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما به هنگام استراحت جلو گیری می کند. جنس بدنه این تشک بادی داخل ماشین از وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. پایه های آن نیز از وینیل طرح چرم بوده و دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشند. شما می توانید این تشک بادی بسیار با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده  یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تشک بادی داخل ماشین مگان مناسب برای یک سفر ماشینی به همراه خانواده می باشد . این تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین مگان طراحی شده است که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین مگان همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی طبق استانداردهای جهانی و  در رنگبندی های متنوعی می باشد که با توجه به آرگونومی ساختی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج است که باعث گردش هوا شده و به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . این تشک بادی دارای یک عدد ساک حمل می باشد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید ، همچنین هنگامی که محصول خالی از باد می باشد و در ساک قرار دارد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی در صندوق عقب ماشین جای می گیرد . همچنین پیشنهاد ما به شما پس از خرید این محصول ، بسته برچسب تعمییرات می باشد که در صورت بروز مشکل در بدنه این تشک بادی در سفر می توانید به راحتی و توسط آن اقدام به تعمییر تشک بادی نمایید و با خیالی راحت از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس استفاده شده در ساخت بدنه این تشک بادی همانند سایر تشک های بادی معمولی می باشد . در بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر مقاومت ایده آلی که از خود به نمایش می گذارد دارای نرمی و انعطاف پذیری بالایی نیز است . همچنین در بخش کناری و زیرین این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم و دولایه استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت مهندسی شده این تشک بادی دارد زیرا پی وی سی دولایه مخصوص مهار وزن های بالا می باشد . همچنین پایه استفاده شده در بخش زیرین این تشک از جنس بادی می باشد که فضای خالی میان صندلی عقب و جلوی ماشین را پر کرده و محیطی مسطح را در بخش عقب ماشین برای شما فراهم می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی داخل ماشین مگان به مشخصات ( طول : 143 سانتی متر ، عرض :  90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد . همچنین قابلیت تخمل وزن این تشک بادی برابر با 155 کیلو گرم است که مشابه تمامی تشک های بادی تولیدی می باشد و برای استفاده دو نفر می تواند منطقی باشد . وزن این محصول برابر با 3.4 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی حتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی : این تشک بادی یکی از پیشنهاد های ما برای استفاده در سفرهای ماشینی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر است و در بخش کناری و زیرین این محصول از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است . همچنین به همراه این تشک بادی در صورت خرید پمپ ، یک عدد ساک حمل و پمپ باد موجود می باشد که پمپ  باد قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین را دارد . تشک بادی داخل ماشین مگان با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
برقی فندکی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین ساینا
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
دارای رنگ بندی های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...