تشک بادی داخل ماشین نیسان تیانا

intex 52280

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین نیسان تیانا

تشک بادی داخل ماشین نیسان تیانا یک محصول بادی پر فروش است که به واسطه امکان استفاده در داخل ماشین ، این محبوبیت بالا را پیدا کرده است . هر تشک بادی مخصوص برای یک نوع ماشین است و باید در هنگام خرید تشک بادی داخل خودرو به این موارد بسیار مهم دقت کافی داشته باشید . به طور مثال ، تشک های بادی داخل ماشین خودرو های نیسان ، کیا ، هیوندا و ... موجود است و اگر بخواهید دقیقا تشک بادی داخل ماشین خود را داشته باشید ، تنها کافیست که نام خودرو سواری خود را در کادر جستجو وارد کنید . البته که این محصول و این مدل تشک بادی ، در واقع تشک بادی داخل ماشین نیسان تیانا بوده و توصیه می شود که برای این ماشین حتما تشک بادی را سفارش دهید . 

از آنجایی که فروشگاه اینتکس تشک های بادی داخل ماشین تمامی خودرو ها را موجود کرده است ، شما می توانید به راحتی تشک بادی مد نظر و مخصوص خودرو خود را خریداری کنید . این تشک دارای رویه مواج است که می تواند راحتی بی وصفی را برای شما به دنبال داشته باشد ، تا در طول سفر اگر برای مدت طولانی از آن استفاده کنید ، اصلا از نشستن بر روی تشک خسته نشوید . در ضمن دو عدد کوسن بادی نیز برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کنید . رویه این تشک بادی از جیر است و برای همین حس خوبی را به شما در هنگام استفاده کردن از تشک بادی خواهد داد و اینکه می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . 

  • طول: 125 + 45 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخملی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی آسان
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین نیسان تیانا یکی دیگر از تشک های بادی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد که به خوبی برای فضای داخلی این ماشین استانداردسازی شده است . این تشک بادی ماشین دارای رویه ای کاملا ضد حساسیت می باشد که برای انواع پوست های بدن حساس نیز قابل استفاده است . ساختار بدنه این محصول به گونه ای می باشد که بخش عقب ماشین شما را به تختخوابی راحت تبدیل می کند تا در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز بتوانید به راحتی خوابی دلچسب را داشته باشید تا به هنگام رسیدن به مقصد خسته نباشید و روزی شاداب را سپری کنید . علاوه بر استفاده هایی جهت استراحت در هنگام حرکت ، این تشک بادی برای بسیاری از سالمندان و بیمارانی که به صورت نشسته نمی توانند از ماشین استفاده کنند ، مورد استفاده قرار می گیرد و محیطی راحت تر را پدیدار خواهد آورد .

ساختار بدنه این تشک بادی ماشین به گونه ای طراحی شده است تا ستون های بادی نگهدارنده فضای خالی میان صندلی عقب و جلو را پر کند تا تشک بادی اصلی بر روی آن برپا شود . یکی از مزیت های این محصول را می توان جدا شدن تشک بادی از ستون های نگهدارنده دانست به این ترتیب دیگر شما می توانید با خرید تشک بادی ماشین فوق در واقع با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر تشک بادی صندلی عقب ماشین ، صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز شوید . ارتفاع تشک بادی رویه این محصول همانند تشک های بادی یک نفره می باشد و می توانید از آن در محیط های بیرونی کمپینگ و همچنین درون چادرهای مسافرتی نیز با خیالی راحت استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

جنس بدنه که یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه داشته باشید در ساختار بدنه این محصول از نوع درجه یک می باشد . درجه یک بودن این نوع متریال به دلیل استفاده از پی وی سی در ساختار بدنه می باشد که کیفیت و استحکام فوق العاده ای را برای شما پدیدار خواهد کرد . در قسمت رویه این محصول همانطور که قسمت ابتدایی این نقد و بررسی اشاره داشتیم از پی وی سی یا همان وینیل مخمل استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن افراد می باشد و به همین خاطر برای استفاده از آن برای انواع پوست های مختلف محدودیتی نخواهید داشت . انعطاف پذیری بالا و نرمی این تشک بادی باعث شده تا به هنگام کشیده شدن پوست بر روی سطح تشک نیز هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نکند .

اما با بررسی های بیشتر در قسمت ستون های نگهدارنده و کف این تشک بادی می توان پی وی سی طرح چرم دو لایه را مشاهده کرد که استحکام فوق العاده ای را برای تشک به وجود آورده است . به گفته شرکت سازنده این محصول می توانید از آن تا وزن 300 کیلو گرم با خیالی راحت استفاده کنید که در مقایسه با رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است . همچنین وزن سبک 2.5 کیلو گرم این تشک بادی باعث شده تا برای جا به جایی آن اصلا کار سختی نداشته باشید . وجود یک ساک حمل دسته دار درون بسته بندی این محصول نیز به جا به جایی هر چه راحت تر آن کمک شایانی خواهد کرد .

در صورت خرید پمپ ، علاوه بر ساک حمل دسته دار می توان یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین را درون بسته بندی مشاهده کرد که کار شما را برای راه اندازی تشک همانند آب خوردن راحت می کند . این پمپ باد با توجه به قدرت انتقال باد بالایی که دارد در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای تشک را آماده استفاده می کند . همچنین به عنوان آخرین لوازم جانبی همراه این محصول می توان به دو کوسن بادی اشاره داشت که در هنگام خواب دیگر شما را از به همراه داشتن بالشت های سنتی بی نیاز می کند . همین حالا می توانید این تشک بادی ماشین با کیفیت را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید و لذت خریدی خاطره انگیز را تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...