تشک بادی داخل ماشین هاوال

intex 52125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروشگاه اینترنتی اینتکس تشک های بادی داخل ماشینی را برای خودرو های شاسی بلند نیز موجود کرده است که یکی از آن ها تشک بادی داخل ماشین هاوال می باشد و شما می توانید این تشک را برای استفاده در این نوع ماشین خریداری کرده و از آن استفاده کنید . این تشک ها برای این است که شما بتوانید آن را در داخل ماشین راه اندازی کرده و قسمت عقب خودروی خود را تبدیل به یک تخت سیار کنید . با راه اندازی این تشک بادی ، شما می توانید در هر زمان که دوست دارید به روی تشک رفته و استراحت کنید . شما می توانید برای نشستن و یا دراز کشیدن از آن استفاده کنید . حتی کودکان نیز فضای زیادی را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند در طول سفر از آن استفاده کنند . 

به همراه این تشک بادی داخل ماشین دو کوسن بادی قرار داده شده است که شما می توانید برای استراحت کردن و استفاده به عنوان بالش از آن استفاده کنید . برای اینکه شما بتوانید هر گونه که راحت هستید از تشک بادی داخل ماشین خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند با سواری تفاوت دارد و سایز و ارتفاع ماشین های شاسی بلندی مانند هاوال تفاوت دارد ، برای همین باید حتما انتخابی درست را داشته باشید . این تشک بادی داخل ماشین با انواع پمپ های باد قابلیت راه اندازی دارد و از سوی دیگر باید اشاره کنیم که به همراه محصول یک ساک حمل مخصوص قرار داده شده است که می توانید از آن برای حمل کردن تشک بادی استفاده کنید .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • وزن 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • مناسب ماشین شاسی بلند
  • دارای رنگبندی 
  • دارای ساک حمل
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • پمپ باد : ندارد

ماشین هاوال یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به همراه خانواده می باشد که می تواند فضایی بزرگ و بسیار راحت را برای سفر با تعداد نفرات بالا برای شما فراهم آورد . اما پیشنهاد ما به شما به هنگام سفر با این ماشین دوست داشتنی ، به همراه داشتن تشک بادی ماشین برای صندلی عقب آن است که می تواند در فضای داخلی ماشین شما تختخوابی راحت و مدرن را پدید آورد . این تشک بادی ماشین دارای ساختاری مهندسی شده می باشد که به خوبی می تواند فضایی برای استراحت یک الی دو نفره بزرگسال را فراهم آورد . متریال بکار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول درجه یک می باشد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد یکی از اقتصادی ترین تشک های بادی به همراه پکیجی کامل از لوازم جانبی به شمار می رود . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی ماشین با کیفیت و ارزان قیمت را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

همانطور که در بخش بالاتر عنوان کردیم این تشک بادی ماشین به همراه خود دارای پکیجی کامل از لوازم جانبی می باشد که می تواند نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را کاملا برطرف نماید . به همراه این محصول یک عدد پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین قرار دارد که مدت زمان راه اندازی را با توجه به قدرت بالای انتقال بادی که دارد به سه الی چهار دقیقه رسانده است . این پمپ باد قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و به همین خاطر برای راه اندازی تشک در طول سفر دیگر نیازی به دسترسی برق شهری ندارید و دغدغه ای در این خصوص نخواهید داشت . این پمپ باد به صورت تمام اتوماتیک می باشد و با زدن یک دکمه به صورت خودکار تشک راه اندازی و آماده استفاده می شود و نیازی به صرف انرژی به همانند پمپ بادهای دستی نیست .

علاوه بر پمپ باد برقی ، دو عدد کوسن بادی نیز به همراه این محصول درون بسته بندی وجود دارد که در هنگام خواب به خوبی نقش بالشت های بادی را برای شما ایفا می کند . همچنین یک ساک حمل دسته دار می تواند شما را در جا به جایی هر چه راحت تر محصول کمک کند و باعث شود تا در مسافرت ها محصول به همراه لوازم جانبی را به صورت یکجا به همراه داشته باشید . با توجه به انعطاف پذیری بالای متریال بدنه این تشک بادی ، این محصول در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال می کند و با توجه به وزن کمی که دارد ، سهولت در جا به جایی را برایتان به همراه خواهد داشت .

یکی از مزیت های این تشک بادی ماشین را می توان استفاده از متریال درجه یک پی وی سی یا همان وینیل در ساختار بدنه آن دانست . جایی که وینیل به کار گرفته شده در بخش رویه این محصول از نوع جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد نیز خواهد داشت . این نوع مواد اولیه ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید . برای بالا بردن تحمل فشار این تشک بادی ، در بخش های تحت فشار همانند کف تشک و ستون های نگهدارنده بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که به خوبی نقش خود را ایفا کرده و قابلیت تحمل وزن را افزایش داده است .

قابلیت تحمل وزن این تشک بادی صندلی عقب ماشین بالغ بر 160 کیلو گرم می باشد که فراتر از تشک های بادی یک نفره است و در ظرفیت دو نفره نیز می توانید از آن بهره مند شوید . همچنین وزن 2.6 کیلو گرمی تشک بادی داخل ماشین هاوال باعث شده تا برای جا به جایی آن نیازی به صرف انرژی زیاد نداشته باشید . همین حالا می توانید این تشک بادی ماشین جذاب و با کیفیت را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...