تشک بادی داخل ماشین هایلوکس

intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دخل ماشین هایلوکس از تشک های مخصوص خودرویی می باشد که با توجه به ابعادی که ماشین هایلوکس دارد ، این تشک نیز مطابق با آن ساخته شده و قابل استفاده در این ماشین شاسی بلند باری شده است . البته که این تشک بادی داخل ماشین ، مناسب برای ماشین هایلوکس 4 در می باشد و نمی توانید آن را در ماشین های دو در هایلوکس استفاده کنید . برای اینکه تشک بادی داخل ماشین ، بر روی صندلی های عقب ماشین راه اندازی می شود و شما نمی توانید اینکار را برای تشک های جلویی انجام دهید ، برای همین ، مشکل برای شما پیش خواهد آمد . بنابراین حتما به این موضوع توجه کافی و کامل را داشته باشید . همچنین در رابطه با سایر ویژگی های این تشک بادی می توان به سهولت در راه اندازی آن اشاره کرد . به خصوص اگر شما از پمپ باد فندکی استفاده کنید . البته که می توانید از پمپ باد دستی و یا پدالی نیز استفاده کنید . 

این تشک می تواند در حین سفر و یا در زمان هایی که قصد استراحت کردن را دارید مناسب باشد . همچنین در طول سفر ، سرنشینان عقب می توانند از آن استفاده کنند . تحمل وزن این تشک بسیار بالاست و یک الی دو بزرگسال را می تواند تحمل کند . این تشک بادی داخل ماشین ، دو عدد کوسن بادی دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید . این دو کوسن خیلی کاربردی و دوست داشتنی است ، زیرا برای دراز کشیدن می توانید از آن ها به عنوان بالش زیرسری استفاده کنید و یا در زمان هایی که نشسته اید ، این کوسن ها را پشت سر خود و یا در زیر دستان خود قرار دهید . پایه هایی که در تشک بادی داخل ماشین قرار دارد ، برای این طراحی شده است که شما بتوانید بخش زیرپایی ماشین را پر کنید ، تا اینچنین یک تشک با ابعاد بزرگ داشته باشید . برای آشنایی بیشتر با این تشک و ویژگی های آن ابعاد و مشخصات و البته نقد و بررسی محصول را که فروشگاه اینترنتی اینتکس در اختیار شما قرار  داده است ، توجه داشته باشید .

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 165 کیلوگرم
  • وزن : 2.4 کیلوگرم
  • جنس بدنه از  پی وی سی
  • دارای رویه جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگبندی 
  • دارای ساک حمل مخصوص تشک 
  • دو کوسن بادی همراه
  • پمپ باد ؛ ندارد

تشک بادی داخل ماشین هایلوکس یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها جهت استراحت داخل فضای ماشین می باشد که می تواند خوابی راحت را برای شما پدید آورد . این تشک بادی ماشین دارای طراحی مهندسی شده ای می باشد که به خوبی برای فضای داخلی این ماشین استانداردسازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . تشک بادی ماشین فوق ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که درجه یک است و به دلیل قابلیت تحمل وزن بالا می توانید از آن به صورت دو نفره نیز استفاده کنید . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی ماشین هایلوکس هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین مدل ها را به شما معرفی کنیم .

این تشک بادی خودرو دارای پکیجی کامل از لوازم جانبی به همراه خود می باشد که نیاز شما را به صورت کلی از خرید این لوازم به صورت مجزا برطرف می کند . درون بسته بندی این محصول یک پمپ باد برقی قابل اتصال به فندکی ماشین قرار داده شده است که قدرت انتقال باد بالایی دارد و می تواند در مدت زمان تقریبی سه دقیقه تشک را راه اندازی و آماده استفاده کند . این پمپ باد به صورت تمام خودکار عمل می کند و سهولت در راه اندازی را به همراه خواهد داشت و می توانید با زدن یک دکمه نظاره گر باد شدن تشک بادی ماشین خود باشید .

علاوه بر پمپ باد دو کوسن بادی نسبتا کوچک نیز درون بسته بندی وجود دارد که نیاز شما به همراه داشتن بالشت های مسافرتی را برطرف می کند و در هنگام خواب بسیار کاربردی است . همچنین یک ساک حمل دسته دار نیز به همراه این تشک بادی برای شما ارسال می شود که جا به جایی تشک و لوازم جانبی را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند . این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارد و به همین خاطر می توانید در صورت استفاده استاندارد سالیان زیادی از آن بدون دغدغه در مسافرت ها استفاده کنید . باید اشاره داشته باشیم که ستون های بادی به صورت مجزا از تشک بادی ساخته شده اند و به این ترتیب می توانید از تشک بادی فوق ، خارج از ماشین و درون چادر مسافرتی نیز استفاده کنید .

جنس بدنه این محصول به صورت ترکیبی از مدل های مختلف متریال پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بالایی دارد و در بسیاری از محصولات بادی به خصوص تشک های بادی خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . برای راحتی در هنگام استفاده ، در بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که کاملا ضدحساسیت می باشد و برای تمامی انواع پوست های حساس نیز قابل استفاده است . همچنین رویه مواج این تشک بادی باعث شده تا تعریق در بدن صورت نگیرد و گردش هوای ایده آلی میان بدن و سطح تشک وجود داشته باشد . رویه با کیفیت و منعطف و نرم این تشک بادی باعث شده تا خوابی راحت به همانند خواب بر روی تخت خانگی خود را بتوانید در شرایط مسافرت تجربه کنید .

ستون های بادی این تشک بادی فاصله خالی میان صندلی های عقب و جلو را پر می کنند و باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند به همین خاطر در ساختار آن ها از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که استحکام فوق العاده ای دارد و قابلیت تحمل وزن را به 165 کیلو گرم رسانده است که می توانید در ظرفیت دو نفره نیز از آن استفاده کنید . همچنین وزن سبک 2.4 کیلو گرمی این تشک بادی سهولت در جا به جایی را برایتان به همراه دارد و برای همراه داشتن آن در مسافرت ها مشکلی نخواهید داشت . اگر به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین هایلوکس با کیفیت و مقرون به صرفه هستید همین حالا می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...