تشک بادی داخل ماشین هیوندای HYUNDAI

کد ۶۶۵۳۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هیوندای با قیمت ارزان و گارانتی تعویض در نمایندگی تشک بادی داخل ماشین با ارسال رایگان و خدمات پس از فروش ، جهت انواع خودرو های هیوندای توسان ، گرنجور ، سوناتا و ...

تشک بادی داخل ماشین هیوندای HYUNDAI یکی از سری محصولات بادی تولید شده ی بسیار با کیفیت و بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که برای استفاده در صندلی عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. فرم کلی این تشک همانند سایر تشک ها به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ آبی می باشد که جذابیت بسیار زیادی به آن بخشیده است. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. طریقه کار این موج ها به این صورت است که فضای بسیار کمی را بین بدن و سطح تشک بادی ایجاد می کند که از این هوا به جریان افتاده و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند. 

جنس این تشک بادی داخل ماشین از وینیل با روکش مخملی بوده که دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و دوام بسیار خوبی را دارد و همینطور این سطح مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. جنس پایه های آن از وینیل طرح چرم بوده که دارای استحکام بسیار خوبی می باشد و به هیچ عنوان دچار تغییر حالت نمی شود. از این محصول می توان در صندلی عقب خودرو برای استراحت و خوابیدن استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری نمایید و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تشک بادی داخل ماشین هیوندا محصولی زیبا و در عین حال کاربردی می باشد که می تواند تجربه یک سفر دلچسب را برای شما فراهم آورد . سفر با محصولات بادی کاربردی می تواند بسیار لذت بخش باشد و تشک بادی صندلی عقب ماشین یکی از کاربردی ترین و پر طرفدارترین آن ها می باشد . این محصول ماهیت استفاده برای استراحت در داخل ماشین را دارد و به هنگام باد شدن به خوبی بخش عقب ماشین را به محیطی یکدست برای استراحت بدل می کند . با پر شدن فضای خالی میان صندلی های جلو و عقب ماشین و همچنین باد شدن تشک بادی که مطابق با ابعاد ماشین شما باشد ، صندلی عقب ماشین به محیطی یکدست برای استراحت تبدیل می شود که قابلیت استفاده توسط دو نفر را به راحتی خواهد داشت . این محصول برای شما این امر را محقق می کند که می تواند نشان از کارایی فوق العاده آن درون مسافرت ها باشد .

این مدل از تشک بادی داخل ماشین در رنگبندی های بسیاری وجود دارد که محبوب ترین رنگ ها را می توان مشکی ، طوسی و سرمه ای دانست که همه این رنگ ها در فروشگاه اینتکس تهران موجود می باشد و بسته به سلیقه خود می توانید از آن ها استفاده نمایید . اما جنس های موجود از این تشک بادی نیز متفاوت می باشد و علاوه بر مدل تمام چرم آن می توانید مدل هایی با رویه جیر و یا زیره چرم را خریداری نمایید که بهترین کیفیت را در اختیار شما می گذارد . تشک بادی داخل ماشین به رویه جیر یاعث می شود که در استفاده طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نشود و همانطور که می دانید استفاده از تشک های بادی در سفر امکان دارد در شرایط مختلف آب و هوایی صورت بگیرد . در بخش کف این تشک بادی دو عدد ستون کاملا بادی وجود دارد که به صورت مجزا باد می شوند و در صورت عدم نیاز به استفاده از تشک بادی داخل ماشین می توانید باد آن ها را خالی کردن و فقط تشک اصلی را باد کنید و به استفاده از آن به عنوان تشک بادی معمولی در چادرهای مسافرتی و یا محیط های خانگی بپردازید که در واقع با خرید این محصول و با یک تیر دو نشان می زنید .

راه اندازی این محصولات توسط دریچه های بادی که در بخش های مختلف بدنه تعبیه شده است صورت می گیرد . باید گفت که برای هر کدام از بخش ها به صورت مجزا دریچه های انتقال باد قرار داده شده است که این امر بسیار حائز اهمیت است ؛ به دلیل اینکه به هنگام آسیب دیدن بخشی از این محصول ، قسمت های دیگر کارایی خود را از دست نمی دهند و در واقع در سفر محصول به صورت بلا استفاده باقی نمی ماند . برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین فوق می توانید از انواع پمپ باد های دستی و یا برقی مخصول استفاده کنید . باید توجه داشته باشید که بهترین نوع پمپ باد برای استفاده در سفر ، پمپ بادی می باشد که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را داشته باشد زیرا دسترسی به برق شهری در شرایط سفر و کمپ می تواند کمی دشوار باشد .

اما سوالی دیگری که برای بسیاری از خریداران این محصولات به وجود می آید این است که قابلیت تحمل وزن این تشک های بادی چقدر است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که از طرف شرکت سازنده قابلیت تحمل وزن آن ها بالغ بر 150 الی 200 کیلو گرم می باشد که پیرو استانداردهای جهانی برای استفاده دو نفر بزرگسال می باشد . همچنین ابعاد این تشک به گونه ای که که به صورت خوابیده می تواند مورد استفاده دو نفر قرار بگیرد و با کمبود فضا رو به رو نخواهید شد . از طرفی سبک بودن این تشک بادی با توجه به وزن سه کیلو گرمی که دارد به خوبی مشخص است و این امر جا به جایی آن را بیش از پیش راحت تر کرده است . شما عزیزان برای خرید تشک بادی داخل ماشین هیوندای در مدل های مختلف می توانید از طریق روش های موجود سفارش خود را ثبت کرده و یا در صورت نیاز به هر گونه مشاوره با تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
----
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین دوو
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...