تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت

intex 45332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت به خوبی برای محیط عقب ماشین هیوندای اکسنت استانداردسازی شده است و با راه اندازی به سادگی می تواند محیطی جهت استراحت و خواب را برای شما ایجاد کند . اگر قصد سفر با ماشین و یا طی مسافت های طولانی را دارید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما تشک بادی ماشین می باشد . رویه این تشک بادی به صورت مواج ساخته شده است تا علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن از تعریق بدن نیز به خوبی جلوگیری به عمل آورد . این محصول دارای رویه ای ساخته شده از متریال وینیل جیر یا همان مخمل دارد که کاملا ضد حساسیت بوده و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن استفاده نمایید . اما در بخش های کف و ستون های نگهدارنده ، وینیل طرح چرم دو لایه به کار گرفته شده است که استحکام فوق العاده ای را برای این تشک بادی به همراه داشته است . این محصول قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم دارد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن سبک 4 کیلو گرمی این تشک بادی باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و در این زمینه کار سختی پیش رو نداشته باشید . از مهمترین مزیت های این تشک بادی را می توان وجود ، دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار به همراه خود دانست که همین حالا می توانید این پکیج کاربردی و مقرون به صرفه را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .


نوع
سفری
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
 طول
 143 سانتی متر
 عرض
 90 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 جنس رویه
 پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری
 پی وی سی چرم
 جنس کف
 پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ
 ندارد
 نوع پمپ

ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات  ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی ماشین می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است . این تشک بادی با طراحی استانداردی که دارد برای درون ماشین هیوندای اکسنت قابل استفاده می باشد و می تواند تختخوابی مدرن و راحت را در فضای ماشین ایجاد کند که در مسافرت ها و یا طی مسافت های طولانی با خیالی راحت استراحت کنید و پس از رسیدن به مقصد سرحال باشید . این تشک بادی ماشین ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد و به همین خاطر کیفیت و عملکرد فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد . اگر شما هم به فکر خرید تشک بادی ماشین هیوندای اکسنت هستید حتما در این نقد و بررسی همراه ما باشید تا به صورت کامل این محصول را برای شما به تحلیل بگذاریم .

همانطور که می دانید قسمت های مختلف این تشک بادی به صورت مجزا از هم ساخته شده است و به همین خاطر می توانید از تشک بادی اصلی آن در خارج از ماشین نیز استفاده نمایید و در این صورت با خرید تشک بادی ماشین فوق ، در اصل با یک تیر دو نشان می زنید و صاحب تشک بادی کمپینگ نیز می شود . با توجه به ارتفاع استانداردی که این تشک بادی بدون ستون های بادی دارد ، به راحتی میتوانید پس از رسیدن به مقصد از تشک بادی اصلی درون چادر مسافرتی نیز استفاده کنید . ستون های بادی این تشک بادی به خوبی فاصله میانی صندلی ها را پر می کند و سپس با قرار دادن تشک بادی بر روی آن ها ، تختخوابی راحت و مدرن درون ماشین برای خود دارید که می توانید به استفاده از آن بپردازید .

در بخش رویه این تشک بادی از ساختار مواج استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت می باشد و بدون دغدغه می توانید از آن برای تمامی پوست ها استفاده کنید و مورد استفاده کودکان تا بزرگسالان قرار بگیرد . همچنین این نوع ساختار تشک بادی کاملا ضد تعریق می باشد و شرایط استفاده در انواع دمای محیطی را برای شما فراهم می کند . متریال استفاده شده در ساختار رویه این تشک بادی از نوع وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که بسیار نرم است و سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد . این نوع متریال انعطاف پذیری بالایی خواهد داشت و به همین خاطر به هنگام جمع آوری ، تشک بادی فضای کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا در مسافرت ها و کمپینگ ها با مشکل جا رو به رو نشوید .

شرکت سازنده این تشک بادی برای بالا بردن استحکام و همچنین قابلیت تحمل وزن در قسمت کف تشک و ستون های نگهدارنده آن از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده کرده است که بهترین عملکرد را از خود به نمایش خواهد گذاشت . این نوع متریال به خوبی توانسته است قابلیت تحمل وزن محصول را تا 150 کیلو گرم افزایش دهد که بسیار بالاتر از تشک های بادی یک نفره و نزدیک به تحمل وزن تشک های بادی دو نفره خواهد بود . همچنین وزن سبک 4 کیلو گرمی این محصول به همراه لوازم جانبی که دارد سهولت در جا به جایی حتی در پیاده روی ها را برای شما به همراه خواهد داشت .

در صورت خرید پمپ ، پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین ، ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را دارد از جمله لوازم جانبی همراه این محصول می باشد که شما را به خوبی از خریدهای جداگانه لوازم جانبی بی نیاز نگه خواهد داشت . نمایندگی اینتکس تهران این تشک بادی ماشین را با ارزان ترین قیمت و کیفیت تضمین شده عرضه کرده است و همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...