تشک بادی داخل ماشین هیوندا آوانته

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک های بادی خودرو را می توان گفت که مدل های مختلفی دارند ، یکی از این مدل ها در واقع مدلی است که برای استفاده در داخل ماشین ساخته شده اند و برای همین به آن ها تشک بادی داخل ماشین یا تشک بادی مخصوص خودرو گفته می شود . شاید از خود بپرسید که این تشک ها دقیقا در چه بخشی از ماشین قابل استفاده هستند . توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین برای استفاده بر روی صندلی های عقب ماشین کاربرد دارند و شما باید آن را بر روی صندلی ها قرار بدهید و آن را طوری جاسازی کنید که پایه های تشک بادی داخل ماشین ، بخش زیرپایی ماشین را پر کند . در این حالت شما یک تشک مسطح و بزرگی را خواهید داشت که از تکیه گاه صندلی عقب تا صندلی های جلو را به خوبی پوشش خواهد داد . 

همچنین برای اینکه شما بسیار احساس راحتی داشته باشید ، برای این تشک های بادی داخل ماشین ، دو عدد کوسنی قرار داده شده است که می تواند حکم بالش بادی داشته باشد ، تا شما در طول سفر از آن به عنوان زیر سری و یا زیردستان خود استفاده کنید . به توجه به اینکه تمامی بخش های این محصول یعنی تشک بادی داخل ماشین هیوندا آوانته به صورت بادی ساخته شده است ، شما می توانید در طول سفر و در زمانی که قصد استفاده از تشک را ندارید ، آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . ابعاد راه اندازی شده این تشک بادی اینتکس آن را مناسب برای استفاده در داخل ماشین هیوندا آوانته کرده است . 

  • طول: 125 + 45 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخملی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی آسان
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین هیوندا آوانته می تواند محیطی استاندارد و ایده آل را برای استراحت درون ماشین به هنگام حرکت ماشین حتی با سرعت های بالا برای شما فراهم آورد . یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد به هنگام طی مسافت های طولانی با ماشین با آن دست و پنجه نرم می کنند ، عدم محیطی یکدست درون ماشین برای خواب و یا استراحت می باشد که این مشکل با عرضه تشک های بادی صندلی عقب ماشین به طور کلی برطرف شده است . این محصولات با طراحی مهندسی شده ای که دارند با برپایی درون ماشین ، محیطی را جهت استراحت و خواب راحت به وجود می آورند که به راحتی می توانید از آن ها در هنگام حرکت ماشین نیز استفاده کنید و با خواب راحتی که دارید پس از رسیدن به مقصد با شادابی دو چندان به تفریح بپردازید .

خرید تشک بادی داخل ماشین نه تنها برای خواب و استراحت بلکه برای بسیاری از بیماران و سالمندان نیز درون ماشین مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای آن ها فراتر از استراحت است . این محصولات با توجه به ساختاری که دارند به خوبی فضای خالی میان صندلی عقب و جلو را پر می کنند و با برپایی تشک بادی اصلی بر روی ستون های بادی نگهدارنده ، فضایی به همانند تخت خواب های خانگی در قسمت عقبی ماشین ایجاد می شود . یکی از مزیت های این محصولات را می توان مجزا بودن تشک بادی اصلی از ستون های نگهدارنده آن دانست که باعث می شود تا بتوانید به تنهایی از تشک بادی اصلی خارج از ماشین نیز استفاده کنید . با توجه به این مزیت در واقع با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک داخل ماشین صاحب یک تشک بادی کمپنیگ نیز خواهید شد که می توانید از آن در محیط های بیرونی و همچنین داخل چادر مسافرتی استفاده کنید .

این تشک بادی دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که سلیقه های گسترده ای را پوشش می دهد . یکی از مهمترین بخش هایی که در این قسمت به آن می پردازیم ، جنس بدنه این محصولات می باشد که از کیفیت بالا و درجه یکی برخوردار است . این تشک بادی دارای رویه ای ساخته شده از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد و علاوه بر آن کاملا ضد حساسیت نیز می باشد . این امر باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از این محصول برای انواع پوست های بدن استفاده کنید و بدون دغدغه از آن بهره مند شوید .

برند سازنده برای بالا بردن استحکام و همچنین مقاومت محصول در برابر فشار و ضربه در بخش کف و همچنین ستون های نگهدارنده آن از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده کرده است . این نوع متریال کاملا ضد آب می باشد و می توانید با خیالی راحت آن را بشویید تا در خصوص تمیز نگه داشتن آن دغدغه ای نداشته باشید . با توجه به متریل درجه یک به کار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول ، قابلیت تحمل وزن آن به خوبی بالا نگه داشته شده است و به 300 کیلو گرم رسیده که در میان تشک های بادی داخل ماشین هم سطح ، بسیار ایده آل و فراتر از استانداردهای تعیین شده می باشد .

یکی از مزیت های بزرگ این نوع متریال را می توان انعطاف پذیری بالا و همچنین وزن سبک آن دانست که در مجموع باعث می شود تا تشک بادی سبکی را در اختیار داشته باشید . وزن این تشک بادی ماشین بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . همچنین این محصول به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا برای استفاده در حالت جمع شده درون ماشین دغدغه ای نداشته باشید . به همراه این محصول پکیجی کامل از لوازم جانبی همچون پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین ، دو کوسن بادی و یک ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود تا شما را به صورت کامل از خرید لوازم جانبی بی نیاز کند . همین حالا می توانید این تشک بادی ماشین کاربردی را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...