تشک بادی داخل ماشین فوتون

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین فوتون

تشک های بادی داخل ماشین می توانند بی نظیر باشند ، برای اینکه شما می توانید در طول سفر از آن ها استفاده کرده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنید . تشک بادی داخل ماشین برای هر ماشینی می تواند متفاوت باشد ، برای همین فروشگاه اینتکس ، تشک بادی داخل ماشین فوتون را مخصوصا برای این نوع ماشین موجود کرده است که بتوانید آن را در ماشین هایی مانند ماشین های شاسی بلند استفاده کنید . به همین منظور است که شما می توانید بدون مشکل از این محصول برای ماشین سواری شاسی بلند فوتون استفاده کنید . تشک های بادی برای این ساخته شده اند که بخش عقب ماشین را پوشش دهند و یک تشک در بخش عقب ماشین داشته باشید که به هنگام خسته شدن بتوانید از آن استفاده کنید . 

از نظر ابعاد ، به طور دقیق طول و عرض این محصول در بخش ابعاد و مشخصات آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . البته اگر باد تشک بادی داخل ماشین را تخلیه کنید ، متوجه خواهید شد که تشک بادی ابعادی کوچک دارد ، برای همین به سادگی می توانید محصول را در مواقعی که نیاز ندارید ، بسته بندی کرده و در صندوق عقب ماشین قرار دهید . رویه این تشک بادی داخل ماشین ، ضد آب است و حتی خاصیت ضد تعریقی دارد تا بتوانید به صورت مداوم از آن استفاده کنید . دو کوسن بادی یا همان بالش بادی کوچک برای این تشک بادی از سوی شرکت در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کنید . این تشک حتی می تواند وزن های بسیار بالا را نیز به خوبی تحمل کند .

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 43 سانتی متر
  • تحمل وزن : 170 کیلوگرم
  • وزن : 2.4 کیلوگرم
  • جنس بدنه از  پی وی سی جیر
  • رویه مواج
  • بدنه ضد تعریق از جیر
  • دارای رنگبندی مختلف
  • دارای 2 بالش بادی
  • پمپ باد : ندارد

نقد و بررسی اینتکس تهران

تشک بادی داخل ماشین فوتون یکی از ضروری ترین لوازم سفر برای افرادی می باشد که فقط یک بار تجربه استفاده از آن را در مسافرت های با ماشین داشته اند . تشک های بادی داخل ماشین که به نام تشک بادی صندلی عقب ماشین نیز شناخته می شوند از محبوب ترین و پرفروش ترین دسته بندی های امروز محصولات بادی می باشد که در بازار ایران وجود دارند . این تشک بادی ماشین مخصوص خودرو فوتون ساخته شده است و با توجه به فضای داخلی این ماشین استانداردسازی شده است تا بتواند بهترین عملکرد را در حین استفاده رقم بزند . این محصول ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که مقاومت و استحکام فوق العاده ای را برای آن رقم زده است و باعث شده تا بتوانید سال های سال بدون مشکل از آن استفاده کنید . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی ماشین فوتون با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم .

این تشک بادی داخل ماشین از رویه ای بسیار نرم و ضد حساسیت بهره می برد ، متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . این نوع رویه کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا سالمند نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه این تشک بادی باعث شده تا به هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال کند و به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . همچنین لازم به ذکر است که وزن 2.4 کیلو گرمی این محصول مشکلی برای جا به جایی هر چه راحت تر آن حتی در هنگام پیاده روی ها برای شما ایجاد نخواهد کرد .

بله درست شنیده اید ؛ در هنگام پیاده روی نیز شاید نیاز باشد که این تشک بادی را به همراه خود داشته باشید ، زیرا در واقع به دلیل قابلیت جداسازی ستون های بادی نگهدارنده از محصول از بدنه اصلی تشک بادی ، از تشک فوق می توانید در محیط های هموار و یا درون چادرهای مسافرتی نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . فضایی که این تشک بادی در اختیار شما قرار می دهد مناسب برای استراحت یک الی دو نفره می باشد ، گرچه برای استفاده از آن باید به قابلیت تحمل وزن محصول نیز توجه چندانی داشته باشید . قابلیت تحمل وزن استانداردی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است بالغ بر 170 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با تشک های بادی خانگی به همانند تشک های بادی دو نفره است .

در قسمت ستون های نگهدارنده و همچنین کف این تشک بادی از وینیل دو لایه طرح چرم استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این تشک بادی دارای یک پمپ باد با قدرت انتقال باد بالا به همراه خود می باشد که راه اندازی تشک را در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای امکان پذیر می کند . این پمپ باد تمام اتوماتیک قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و بدون نیاز به برق شهری می توانید تشک را راه اندازی و آماده استفاده نمایید . راه اندازی این تشک توسط پمپ باد برقی فوق به راحتی زدن یک دکمه است و در این خصوص انرژی چندانی را صرف نخواهید کرد .

رویه این محصول به صورت مواج می باشد و علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن در هنگام استراحت در حالی که ماشین در حال حرکت است ، از تعریق بدن نیز به دلیل گردش هوایی که ایجاد می کند جلوگیری به عمل می آورد و به همین خاطر می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف از آن بهره مند شوید . علاوه بر پمپ باد ، یک ساک حمل دسته دار نیز به همراه این محصول برای شما ارسال می شود که جا به جایی را به راحتی آب خوردن ساده می کند . همچنین دو کوسن بادی کوچک نیز که نقش بالشت های بادی را دارد تکمیل کننده پمیج همراه این محصول به شمار می آید . همین حالا می توانید این تشک بادی داخل ماشین جذاب را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...